Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
241/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäkin olet selvästi pinnallinen mies.

Olen vähän mutta en kelpaa semmoselle mun tyyliselle naiselle.

Sun tyylinen on suojatyöpaikassa palikoita kovalevyyn liimaava kehitysvammainen nainen, joka valittaa 24/7.

Sori ei kyllä ole. 

Eikö nekään sua huoli? Jopas ovat pinnallisia.

Vierailija
242/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ovat kyllä.. ennen kelpasin mun ex oli todella vetävä missin näköinen vaikka pullukka oli.. ai että se oli hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.

Sinulta puuttuu vain kaksi asiaa: äly ja persoonallisuus.

Olet pinnallinen, Allu.

En kyllä ole pinnallinen jos miettii millasta naista haluan.

Kyllä olet. Sinulla ei hetkeäkään käy mielessä, millainen olet itse: lihava, keski-ikäinen, tyhmyyttäsi velkaantunut jankuttaja, joka ei osaa keskustella mistään.

Ei sulla ole mitään annettavaa kellekään. Ja se on pinnallisuutta, sinä ihmisen tyhjä kuori.

Vierailija
244/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
245/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu Allu, sullakin olisi 20000 euron auto, jos olisit laittanut velkarahat siihen. Sen sijaan käytit rahat elämiseen ja peleihin eikä käteen jäänyt mitään konkreettista. ☹

Lievästi kehitysvammaisille ei ole konkreettisia tukitoimia. Asuntolapaikka voi järjestyä, muuten ovat omillaan.

Sori en ole lievästi kehitysvammainen ja asun kyllä yksin.

Jäit kiinni, ajattelinkin että trollaat. En kerro mistä huomasin. Soita äidille ja kysy.

Vierailija
246/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sä et ole komea. Ihan perusjampan näkönen, ei mitään karismaa, ei mitään särmää. Pyöreät posket ja pakeneva hiusraja, katsekin jo pyytää anteeks ku olen olemassa.

Siistit vaatteet melkein nelikymppisellä ei ole farkut ja huppari.

Suurin ongelma on kuitenkin korvien välissä. Sanotaan, että hullu saa olla muttei tyhmä. Mutta kun sinä olet niitä molempia. Täysin epävakaa ja arvaamaton, ja vielä rasittava jankkaaja. Mistä sun kanssa voisi edes keskustella?

Olet muka yrittänyt naisia baarissa. Miten? Istua nököttänyt yksin jossain nurkassa ja tuijottanut? Ei naiset sellaisesta kiinnostu ikinä.

Kadehdit komeita miehiä, joilla on hieno auto ja kalliit vaatteet, statusta. Arvaa mitä? Niillä ei ole mitään merkitystä! Mun mies on ammatiltaan amiksen käynyt dösäkuski. Mutta hän on mun silmiin hyvännäköinen, mukava, hauska ja fiksu. Älykäs ja hyvä keskustelija.

Senkin sun romuautos voisit pitää siistinä. Ei maksa mitään kerätä lattioilta roskat pois. Tai itse vaikka ne penkit imuroida, jos ovat sen tarpeessa.

Ja tiedoksi muuten vielä sekin, että ei latte ole kallista. Maksaa jotain viis tai kuus euroo. Köyhälläkin on varaa, jos ei joka päivä litki.

Vierailija
247/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allua ei ole olemassa. Hän on 2 noin 13-vuotiasta kakaraa Hiekkaharjusta.

Vierailija
248/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä semmoset todella tavalliset on.. jotka ei ole niin sen rahan perässä ja amk koulutuksen.. mä en ymmärrä.. ei niitä ainaskaa Hki ole.

Ne ovat joko varattuja tai kehittävissä harrastuksissa eivätkä jossain baareissa notkumassa. Muutenkin kummallisia yleistyksiä. Itse olen maisteri ja opiskellut vielä sen perään muutaman amistutkinnon monimuotokoulutuksena sekä avoimen yliopiston kursseja. Olenkohan nyt sitten tavis amis vai nirppanokka korkeasti koulutettu?

Joo, ei ole niin mustavalkoisia nuo koulkutusasiat. Minulla kans maisterin tutkinto ja kolme ammattikoulutusta.

Allu, oletko ajatellut mennä opiskelemaan, kun saat enimmät velat maksettua pois?

Vierailija
249/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu on kuvassa oikealla.

https://www.kuvaton.com/mobi/browse/73756/ei_iso_muutos.jpg

Juttujensa tason perusteella Allu on toi vasemmalla istuva punapää!

Vierailija
250/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stna että on heikkolahjainen. Miten tyhmä on oltava, ettei sitä itse tajua?

Vierailija
251/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huomattu. Itsellä ei ainaskaa ole varaa ostella juuri mitää ja juoda latteja kahvilassa. 

Saa olla kyllä aika köyhä sitten. Mulla olisi varaa juoda latteja vaikka joka päivä omalla sosiologin aloituspalkallani

Vierailija
252/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on kuvassa oikealla.

https://www.kuvaton.com/mobi/browse/73756/ei_iso_muutos.jpg

Juttujensa tason perusteella Allu on toi vasemmalla istuva punapää!

Mä taas luulen että vasen tyypi on liian kiltti Alluksi. Enkä osaa kuvitella häntä amikseen.

Vierailija
253/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että latte on halvempi kuin ne Allun yökerhossa kiskomat 6 litraa hanakaljaa.

Vierailija
254/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stna että on heikkolahjainen. Miten tyhmä on oltava, ettei sitä itse tajua?

Hän trollaa taitavasti. En ihmettele, että uppoaa niin hyvin.

Vierailija
255/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty niitä pubiruusuja. Tunnistat heidät turvonneesta punaisesta naamasta ja siitä, että käyvät usein baarissa. Heille olet varmasti todellinen helmi mieheksi.

Vierailija
256/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin nuorempana kai sitte erilaisempi ja naiset ei ehkä tuntenu mua tai sain naisia baaristakin.. oli kivaa aikaa.. en ollut niin masentunut.. nykyää ollut jo pitkään yksin ja oon masentunut elämään ja sen huomaa.

No sä sanoit tuolla aiemmin, että nuorena osasit vielä jutella naisten kanssa. Nykyään et osaa jutella miestenkään kanssa ja kerrot vain tuijottavasi naisia. Eli susta on tullut juuri sellainen karikatyyrinen creepy setämies joka hikisenä tuijottaa tyttöjä baareissa ja kaupoissa. Sekö sä haluat olla? Se jolle kaikki nauraa ja jonka naaman kaikki jo tietää, että tuo on se pervoukko, varokaa tota.

Kyllä sulle on tosiaan tapahtunut jotain kamalaa, olet pimahtanut päästäsi ehkä näiden rahahuolien ja yksinäisyyden takia, tapahtuu sellaista monille muillekin. Sun pitää hoitaa pääsi kuntoon. Ja maksat ne velkasi pois kun itse olet mennyt sössimään asiasi. Hommaa vaikka kakkostyö, sulla on perheettömänä kyllä aikaa ja energiaa tehdä enemmänkin töitä. Muutamassa vuodessa olet maksanut velat pois ja se helpottaa sitten muutenkin oloasi varmasti.

Vierailija
257/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ite vaa kaipaisin sopivan naisen.. Ei vain mistään löydä.

Itse naisena haluaisin ''sopivan miehen'. Mutta niitä ei vaan löydy. Sopiva olis ehkä 20-v Zac Efron tai jotain sinne päin, EI LÖYDY MISSÄ VIKA PINNALLISISSA MIEHISSÄ! Olen itse 49-v nainen, hyvin säilynyt, ei kelpaa 20-v miehille, MISSÄ VIKA? /s

missä vika ku en kelpaa naisille? työpaikka on ihan hyvä palkka mutta täl hetkel velkoihin menee toistaseks ainaski 1-2 v enempi rahaa. urheilen ja ehkä yritän laihtua.. naiset sanonu pitkä ja ihan kivan näkönen mies.. missä vika ei kelpaa 30-40 v naisille?

Hear me out; vika on siinä että kohtelet naisia kuin kauppatavaraa. Mullakin on työpaikka ja ihan ok palkka, velkaa on vielä n 15 vuotta makseltavana. Mutta se taas ei liity mitenkään parisuhteeseen, koska miehet on mulle ihmisiä eikä kauppatavaraa.

Vierailija
258/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei naisille sit kelpaa? 30-40 v tavis nainen hakusessa? En ole mikää ruma ja ihan ok menee.. mutta ei vaa kelpaa.. kuten tuo nainenkin sanoi ei kelpaa.

Koska parisuhteessa ei ole kyse kelpaamisesta. Ihan yksinkertaista.

Vierailija
259/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.

Sinulta puuttuu vain kaksi asiaa: äly ja persoonallisuus.

Olet pinnallinen, Allu.

En kyllä ole pinnallinen jos miettii millasta naista haluan.

Kyllä olet. Sinulla ei hetkeäkään käy mielessä, millainen olet itse: lihava, keski-ikäinen, tyhmyyttäsi velkaantunut jankuttaja, joka ei osaa keskustella mistään.

Ei sulla ole mitään annettavaa kellekään. Ja se on pinnallisuutta, sinä ihmisen tyhjä kuori.

Joo mutta velat ei mene ulosottoon ja mulla on työpaikka tajua se. en ole piinnallinen.

Vierailija
260/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ovat kyllä.. ennen kelpasin mun ex oli todella vetävä missin näköinen vaikka pullukka oli.. ai että se oli hot.

Sulle ainoat ominaisuudet on ulkoisia ja sitten haukut muita pinnallisiksi. Oh the irony.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi