Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa on vaan pinnallisia naisia nykyään

Vierailija
11.04.2022 |

Huomannu jo pitemmän aikaa että yökerhoissa on pinnallisia nuoria naisia. SItte olen huomannut myös sen että ainaski tääläpäin suurin osa naisista on myös koulutettuja. Itse olen tavallinen huonopalkkainen amis. Missä ne kaikki tavalliset on. Haluaako kaikki naiset olla korkeasti koulutettuja ja hieno luksus elämä?

Kommentit (1119)

Vierailija
221/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne mun tasoset naiset on... olen paljo hki pyörinyt.. eipä niitä paljon ole.

Vierailija
222/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saanut semmosia koulutettuja naisia.. mutta he on melkee heti sit sanonut että jatkoja yleensä yön jälkeen aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tuntuu olevan naisille aika ilmaa nykyää ja se tuntuu pahalta ettei vaa löydy.. itse kaipaan kosketuksia ja jutella naiselle sun muuta.

Vierailija
224/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ite vaa kaipaisin sopivan naisen.. Ei vain mistään löydä.

Itse naisena haluaisin ''sopivan miehen'. Mutta niitä ei vaan löydy. Sopiva olis ehkä 20-v Zac Efron tai jotain sinne päin, EI LÖYDY MISSÄ VIKA PINNALLISISSA MIEHISSÄ! Olen itse 49-v nainen, hyvin säilynyt, ei kelpaa 20-v miehille, MISSÄ VIKA? /s

Vierailija
225/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vika siinä, ettet huomaa niitä taviksia, kun ne pinnalliset vie huomiosi ulkonäöllään? Kuka on myös pinnallinen häh?

Tavis ei ole ylipainoinen, vaan tavis on normaalipainoinen. Naisella menee monesti tavis ja ruma sekaisin. Sara Sieppi on tavis ja jo ohittanut kauneimman kukintakautensa, joka on naisella kovin lyhyt.

Vierailija
226/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ite vaa kaipaisin sopivan naisen.. Ei vain mistään löydä.

Itse naisena haluaisin ''sopivan miehen'. Mutta niitä ei vaan löydy. Sopiva olis ehkä 20-v Zac Efron tai jotain sinne päin, EI LÖYDY MISSÄ VIKA PINNALLISISSA MIEHISSÄ! Olen itse 49-v nainen, hyvin säilynyt, ei kelpaa 20-v miehille, MISSÄ VIKA? /s

missä vika ku en kelpaa naisille? työpaikka on ihan hyvä palkka mutta täl hetkel velkoihin menee toistaseks ainaski 1-2 v enempi rahaa. urheilen ja ehkä yritän laihtua.. naiset sanonu pitkä ja ihan kivan näkönen mies.. missä vika ei kelpaa 30-40 v naisille?

Vierailija
227/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo esim noi julkkiset.. en oikee aina ymmärrä.. ostetaan 40 tonnin maasturi volvo 1-2 v vanha... ja kaikki löytyy herkut aluvanteet ja kaikki.. sitte matkustellaan per vuosi 500-1000 € .. en ymmärrä.

Älä yritä Allu, niin tekisit sinäkin, jos vaan pystyisit.

Vierailija
228/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä Allun yksinpuhelut saavat lojua palstalla keräten sivutolkulla viestejä, ja oikeasti kunnon keskustelut katoavat bittiavaruuteen? Tämänkin keskustelun ilmiannoin ja edelleen se on olemassa.

Vierailija
229/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu Allu, sullakin olisi 20000 euron auto, jos olisit laittanut velkarahat siihen. Sen sijaan käytit rahat elämiseen ja peleihin eikä käteen jäänyt mitään konkreettista. ☹

Lievästi kehitysvammaisille ei ole konkreettisia tukitoimia. Asuntolapaikka voi järjestyä, muuten ovat omillaan.

Vierailija
230/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.

Sinulta puuttuu vain kaksi asiaa: äly ja persoonallisuus.

Olet pinnallinen, Allu.

Vierailija
231/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei naisille sit kelpaa? 30-40 v tavis nainen hakusessa? En ole mikää ruma ja ihan ok menee.. mutta ei vaa kelpaa.. kuten tuo nainenkin sanoi ei kelpaa.

Vierailija
232/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta se tuntuu pahalta että suurin osa on koulutettuja naisia ja niille kelpaa joku kauluspaita salkku mies. En vain ainaskaa itse kiinnosta naisia vaikka niitä yritän. Koska puuttuu se raha ja status.

Sinulta puuttuu vain kaksi asiaa: äly ja persoonallisuus.

Olet pinnallinen, Allu.

En kyllä ole pinnallinen jos miettii millasta naista haluan.

Vierailija
233/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu Allu, sullakin olisi 20000 euron auto, jos olisit laittanut velkarahat siihen. Sen sijaan käytit rahat elämiseen ja peleihin eikä käteen jäänyt mitään konkreettista. ☹

Lievästi kehitysvammaisille ei ole konkreettisia tukitoimia. Asuntolapaikka voi järjestyä, muuten ovat omillaan.

Sori en ole lievästi kehitysvammainen ja asun kyllä yksin.

Vierailija
234/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäkin olet selvästi pinnallinen mies.

Olen vähän mutta en kelpaa semmoselle mun tyyliselle naiselle.

Sun tyylinen on suojatyöpaikassa palikoita kovalevyyn liimaava kehitysvammainen nainen, joka valittaa 24/7.

Vierailija
235/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäkin olet selvästi pinnallinen mies.

Olen vähän mutta en kelpaa semmoselle mun tyyliselle naiselle.

Sun tyylinen on suojatyöpaikassa palikoita kovalevyyn liimaava kehitysvammainen nainen, joka valittaa 24/7.

Sori ei kyllä ole. 

Vierailija
236/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua marttyyrimiestä, joka haukkuu vauvapalstalla naisia päivästä toiseen. Siinä vika.

Vierailija
237/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaissoo. Onpa niitä naisia ennen saanut.

Vierailija
238/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyää ihmisillä on niin kalliit autot ja hienot.. en ymmärrä.. itsellä vanha.. ja velkaa on.. en tietenkää voi ostaa 20 tuhatta bmw... naiset kyllä tosi vaativia ja en aina ymmärrä.. kellä on ees varaa tuommosiin autoihin

""Naiset = 18-22 v naiset, ""(jotka ei ole >35-v Seposta yhtään kiinnostuneita.

No toki ne naiset hakee tasoistaan  ja iältään sopivaa seuraa. Miksi tämän ymmärtäminen on miehille niin vaikeaa?

Ymmärrän hyvin. Mutta on ne 35 naisetki pinnallisia ja vaativia... hienot laukut kultakello kädessä amk tutkimus.. 3000 e palkka.. en voi ymmärtää.

Minä olen 40 vuotias nainen, rannekelloa en ole käyttänyt sitten peruskoulun, mulla on kolhittu farmariford, en meikkaa, työskentelen trukkikuskina/varastotyöntekijänä duunarina huomioliivit ja turvakengät työvaatteina. Vapaa-ajalla rymyän koirien kanssa mettässä ja teen vapaaehtoistyötä eläinsuojelun parissa.

Mut enhän mä kuulu naiskategoriaan sun mielestä ja täten mua ei ole edes olemassa. Olisit ikionnellinen jos tällänen sun halveksuma "pissis" alkais seurustelemaan sun kanssa - nyt kun eivät seurustele niin oot niinkin "kiltti", että halveeraat heitä kaikin mahdollisin tavoin.

Ei, en ole katkera että et pidä minun kaltaisiani naisia minään, mä haen miehestä paljon parempaa kuin toksista henkistä väkivaltaa.

Kyllä mulle kelpaisi tollanen nainen itsekki  varasstoduunarina ollut ja tehnyt keräilyä.. mutta se riippuu taas naisen ulkonäöstä.

Eli mä en "kelpaisi" sulle, koska olen vastenmielisen näköinen.

Itse en halua miestä jolle kelpaan tai joka kelpaa minulle, haluan miehen joka on minulle sielunkumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla on samankaltaiset arvot. Haluan miehen joka saa ihon kihelmöimään ja joka huomioi minua ja jota minä voin huomioida ja yllättää. Haluan miehen, joka antaa ja jolle voin antaa (en puhu tässä nyt seksuaalisuudesta vaan ihan kaikesta lähtien vuorovaikutuksesta). Haluan miehen jonka kanssa lähteä yhdessä sinne ryteikköön koirien kanssa, tai vaikka jonnekin maailmalle katsomaan formuloita, tai vaikka luuhata koko vapaapäivän kotona pukematta päälle. Jonka kanssa haaveilla yhteisistä kiinnostuksenkohteista, mitä ikinä ne ovatkaan. Ja antaa miehen mennä omiin harrastuksiin jotka minua ei kiinnosta, kysellä miten meni kun tulee takaisin kotiin. Keittää hänelle aamukahvit vaikka itse en kahvia juo, hakea kotiin jos lähtee poikien kanssa iltaa istumaan (ei, mitään tapajuoppoa tämä ei tarkoita, mutta oma aika vaikka alkoholin kanssa on sallittua niin kauan kun ei ole ongelma).

Pitää olla omaan silmään kivan näkönen.. ei missää n imessä kaikki kelpaa.. Eihän teille naisillekkaa kelpaa kun joku kauluspaita pelle salkunkaa ja komea naama?

Vinkki:

Jätä baarit väliin 2 kk, osta säästyneellä rahalla salkku ja kauluspaita ja laihduta. Piirrä tussilla naamatatska.

Ongelmasi on ratkaistu! Vau, kaikki naiset kiinnostuu sinusta!

Vierailija
239/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kiinnostu vaikka olen komea ja pitkä.

Vierailija
240/1119 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ne kiinnostui kai olen rupsahtanu ja vanhentunut ja lihonut.. ei kelpaa enää.. pitäkööt tunkkinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi