Nuori nainen töissä kaveeraa vain miesten kanssa
Työpaikallamme on nuori nainen, joka kaveeraa vain miesten kanssa. Naisten kanssa toki juttelee smalltalkit ja pakolliset yhteistyöt. Kuitenkin kahville ja muuten vetäytyy aina jonkun miehen kanssa. Ovat sitten olevinaan niin ystäviä ja luottamuksellista ja muuta. Naisella on ainakin kolme työpaikkamme miestä, joiden kanssa on tämä sama peli. Nainen vielä joskus mainitsee tai kehuskelee miten läheisiä ovat jonkun kanssa. Olemme naisvaltainen ala ja on tylsää että miehet kaveeraa paljon keskenään tai kahdestaan tämän naisen kanssa. Tälle naiselle tuntuu kelpaavan niin sinkut kuin ukkomiehet ja kaikki 20-50-vuotiaat miehet. Nainen on kuitenkin itse 25v. Käsittämätöntä, miten hän pystyy kiertämään miehet järjestään pilkusormensa ympärille. Ja sitten ollaan niin frendejä, halaillaan ja mennään kahdestaan juttusille. Argh.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]
En näe ongelmaa.
Olen kaikilla työpaikoilla kaveerannut miesten kanssa, koska he ovat olleet ystäviäni ja olemme tulleet hyvin toimeen keskenämme. En heidän genitaaliensa, vaan luonteensa vuoksi.
Olen täysin yksiavioinen enkä todellakaan ole ollut kiinnostunut heistä seksuaalisessa mielessä.
[/quote]
Mutta ne on susta ja sen takia "kaveeraa" sun kanssa.
[/quote]
Tää on tälle nyt ongelma, huhhuh. Puhu vaikka pukille.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]
Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.
[/quote]
Jep, ja kun ikää tulee, tajuaa olla katsomatta enää miesten juttuja ruusunpunaisten läpi. Hölmö olin nuorena itsekin, olin kuuro noille miesten jutuille missä haukutaan muita, ja tosi härskisti vielä. Nykyään olisi kiva, jos olisi naispuolisia työkavereita. Joskus olisi kiva jutella vähän enemmän "naisten juttuja". Tietty sitä ei aina tiedä, jos ei ole samanhenkistä porukkaa. Ainoa nainen insinööritoimistosta.
[/quote]
Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.
[/quote]
Mitä tästä opimme, kannattaa valita seuransa hyvin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:10"]
Miehet ovat monesti kovempia juoruamaan kuin naiset. Pahimmat juoruajat mitkä tiedän on nimenomaan miehiä. Se siitä reiluudesta.
[/quote]
Ne eivät ole miehiä, vaan ämmämiehiä. Aivan eri laji. Ei liity seksuaalisuuteen millään tavalla, vaan ovat vain ämmiä. Ihan puhetapakin on sellainen.
[/quote]
Eli no true scotsman argumentti käyttöön, heikosti menee sulla.
[/quote]
Aha, joku puhuu ihan kenen kanssa tahansa.
"Mä tuun juttuun kaikkien työkavereiden kanssa, kunhan ne vaan on miehiä." Just.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]
Voi tytöt kun tietäisitte mitä miehet puhuu teistä selän takana. Arvuutellaan onko etu - vai takap***u ja käyttääkö push uppeja. Nämä kaveeraavat nuoret naiset tekevät itsensä naurunalaisiksi.
[/quote]
Naurunalaiseksi! Voi ei, millaisen kuvan annat.
Kuulinkin kerran juttua yhdestä, siis yhdestä miehestä, joka puhui takap:sta. Sosiaalisesti hän kolahti aivan alas siinä korkeassa ryhmässä. Ei ympäristö oikein pitänyt. Osoitti, mitä on.
Pushupeista arvuutteleminen on nuorten ja lapsellisten puuhaa, ketä se haittaa? Ihailluista naisista sellaista rintsikkajuttua myös puhutaan. Onpas hirveää.
Siis... jos tapaa elämässään viisi ihmistä, voi pähkäillä tuollaista. Muuten varmaan ei merkitystä, kenen kanssa puhuttu kahvitunnilla.
[/quote]
Voi luoja, siis sunlaiset oikeasti luulee olevansa ihailun kohteita, en kestä, päivän myötähäpeä.
Oletteko te kasvaneet jossain tynnyreissä, vai mistä tässä on kyse?
[/quote]
Ohhoh, lapsoseni, katsotaanpa tämä ihan rauhassa.
Eli jonkun muun ihailu ensinnäkin on sinulle selvästi kova pala. Siinä määrin, että jos joku mainitsee sellaisesta, ihailu kohdistuu sinun mielessäsi heti siihen, joka siitä puhuu. Kannattaisi käsitellä tuo.
Puhut tynnyrissä kasvamisesta, koetko itse kasvaneesi tynnyrissä tai onko niin? Tässä kun varmaan puhuttaisiin juuri vähän laajemmin. Ei yhden pisteen kokemuksista.
Missä määrin olet naisena edes erilaisten miesten kanssa vaihtanut ajatuksia arjessa? Kun ilmiselvää on, että se lapsellinen aines tosiaan saattaa olla kiinnostunut vaikka ihailemansa naisen rinnoista tai pushupeista. Se on surkuhupaisaa, mutta totta.
Edetään rautalankavaiheeseen. Miehillä on ihailun kohteita, ja he voivat niistä naisille myös kertoa. Nämä ihailun kohteet voivat olla joko sellaisia, joita he joskus näkevät, tai sitten ihan maailmanluokan julkkiksia. Ei luulisi olevan kauhean yllättävää.
Lehdestä on sitten helppo näyttää ihailun kohde ja miettiä vaikka tämän rintojen erinäköisyyttä kahdessa kuvassa. Jos on lapsellinen mies, aikuinenkin saattaa tehdä niin.
Tämä ylempi kommentoija ja päivän myötähäpeänsä, kannattaa miettiä, minne se häpeä sitten kohdistuikaan, ja mistä se kumpusi, ja vielä ehkä sitä, oliko se tarkalleen ottaen häpeä, vai oliko se muuttunut jo joksikin. Ainakin tuo ihailu on selvästi kovin harmittava aihe.
Huokaus.
Nää tällaiset naisethan ovat ilmiselvästi vaan sellaisia jotka nauttii miesten huomiosta. Miksi miehet ovat heille mukavia? Daah, koska vähänkään nätillä ja nuorella naisella on seksuaalista valtaa hetero miehiä kohtaan. Nää samaiset naiset ei tykkää muista naisista, koska eivät pääse tuntemaan itseään mitenkään ihmeelliseksi heidän seurassa. Kaikki muut naiset ovat heidän mielestä kuulemma kateellisia, pinnallisia höpöttäjiä joilla ei ole aivoja, selkäänpuukottajia, epäystävällisiä jne jne. Joopa joo... ihan niinkuin miehet eivät osaisi olla myös sellaisia. :D
t. olosuhteiden pakosta miesporukassa pyörivä muikkeli