Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen töissä kaveeraa vain miesten kanssa

Vierailija
04.10.2015 |

Työpaikallamme on nuori nainen, joka kaveeraa vain miesten kanssa. Naisten kanssa toki juttelee smalltalkit ja pakolliset yhteistyöt. Kuitenkin kahville ja muuten vetäytyy aina jonkun miehen kanssa. Ovat sitten olevinaan niin ystäviä ja luottamuksellista ja muuta. Naisella on ainakin kolme työpaikkamme miestä, joiden kanssa on tämä sama peli. Nainen vielä joskus mainitsee tai kehuskelee miten läheisiä ovat jonkun kanssa. Olemme naisvaltainen ala ja on tylsää että miehet kaveeraa paljon keskenään tai kahdestaan tämän naisen kanssa. Tälle naiselle tuntuu kelpaavan niin sinkut kuin ukkomiehet ja kaikki 20-50-vuotiaat miehet. Nainen on kuitenkin itse 25v. Käsittämätöntä, miten hän pystyy kiertämään miehet järjestään pilkusormensa ympärille. Ja sitten ollaan niin frendejä, halaillaan ja mennään kahdestaan juttusille. Argh.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:14"]

Mulla on miespuolisia ystäviä työpaikkamme jokaisella osastolla - miksei olisi? Ovat hauskaa juttu- ja kahviseuraa, mielenkiintoisia ihmisiä niin nuoret kuin vanhat, varatut kuin sinkutkin. En havittele ketään enkä todellakaan mieti jonkun mahdollisesti sivusta seuraavan kateellisen naisen tuntemuksia, että tuolla toi taas juttelee miesten kanssa. Juttelen jos haluan, ja niin voivat kaikki muutkin jutella. 

[/quote]

"enkä todellakaan mieti jonkun mahdollisesti sivusta seuraavan kateellisen naisen tuntemuksia, että tuolla toi taas juttelee miesten kanssa"

etkö

Vierailija
42/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku katkera keski-ikäinen? Miksi välität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras ystävä on mies ja juu, tuun toimeen paremmin miesten kanssa.

Mutta enpä tajunnut olevani joku lumihiutalesyndroomainen. Kun en ole tätä asiaa koskaan pitänyt mitenkään outona enkä ihmeellisenaä.

Vierailija
44/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään pettämisiä, enpä ihmettele enää olleskaan ku akat tyrkyttää itseään sen minkä kerkiää!

Vierailija
45/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa.

Olen kaikilla työpaikoilla kaveerannut miesten kanssa, koska he ovat olleet ystäviäni ja olemme tulleet hyvin toimeen keskenämme. En heidän genitaaliensa, vaan luonteensa vuoksi. 

Olen täysin yksiavioinen enkä todellakaan ole ollut kiinnostunut heistä seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
46/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos työporukka olisi enemmän yhdessä ja kaikki tutustuisi kaikkiin. Tietenkin itsekin haluaisin joskus myös jutella mieskollegojen kanssa, mutta melkein tuntuu että yksi pimu "omii" miehet aina johonkin nurkan taakse juttelemaan kun voisi olla yhteistä keskusteluaikaa.

Vierailija
47/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:24"]

Mitä tarkotatte tolla lumihiutale jutulla??

[/quote]

Googleta, en tiennyt minäkään

Vierailija
48/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:18"]Sitten ihmetellään pettämisiä, enpä ihmettele enää olleskaan ku akat tyrkyttää itseään sen minkä kerkiää!
[/quote] En minä ainakaan tyrkytä itseäni kellekään, on ihana mies kotonakin. T. 1

Vierailija
49/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:15"]

En näe ongelmaa.

Olen kaikilla työpaikoilla kaveerannut miesten kanssa, koska he ovat olleet ystäviäni ja olemme tulleet hyvin toimeen keskenämme. En heidän genitaaliensa, vaan luonteensa vuoksi. 

Olen täysin yksiavioinen enkä todellakaan ole ollut kiinnostunut heistä seksuaalisessa mielessä.

[/quote]

Mutta ne on susta ja sen takia "kaveeraa" sun kanssa.

Vierailija
50/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:12"]Hah, olen ihan samanlainen! :D Tulen vaan paremmin juttuun miesten kanssa. Voi puhua urheilusta ja heittää härskiä läppää. Eipä muuta.
[/quote] Sama! Tuntuu ettei keski-ikäiset naiset tykkää minusta yhtään niin pakko kaveerata miesten kanssa. Ja olen itsekin aikamoinen äijä, kauniin naisen ruumiissa vaan :D
[/quote]

Köh LUMIHIUTALE köh

Vierailija
51/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 34v. Ehkä sitten katkera keski-ikäinen. Ap

Vierailija
52/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinua toisten sosiaaliset kuviot liikuttaa? Ei tällä naisella ole välttämättä mitään seksuaalista kiinnostusta näihin miehiin, tai edes miehiin ylipäätään.

Vierailija
53/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoon vähän samanlainen nykyises duunis, (paitsi etten halaile ja puhu kahdenkeskisii,) mut ihan vaan sen vuoks, etten yksinkertaisesti jaksa kuunnella naisten jatkuvaa toistensa haukkumista seläntakana ja muuta negatiivisuutta. Toisin kuin naisten kanssa, miesten kans latautuu tauolla positiivisesti.

Minkälainen on teidän työpaikan naisten jutut tauolla? Jaksaako sitä -askaa kuunnella elämäänsä ja ympäristöönsä positiivisesti suhtautuva ihminen?

Vierailija
54/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:31"]

Meillä kans tuommoinen nainen töissä on naimisissa ja lapsia kuten kaikilla miehillä myös. Yhden kanssa varsinkin ns kaveraa. On niin paljon asiaa joka välissä että melkein kävelee muita ihmisiä päin esim käytävällä. Ja tekevät ihan eri työtehtäviä. Kun joku meni sanomaan että mitä peliä pelaavat ja eikö pelkää että puolisot saa selville niin suuttuivat kun ihmiset kaikkea luulee. No jos joku kysyisi niin ainoa oikea vastaus olisi kyllä ovat pari niin paljon kuin voi olla. Aiheuttavat vaivaantunutta ilmapiiriä töis.

[/quote]

Miten voi kiinnostaa! Oletko jotenkin aina kaveerannut vain oman sukupuolen kanssa!

Vierailija
55/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää kenestä puhut! Etunimi alkaa S:llä?   Täys horo!  Vapaa-ajallakin viettää aikaa näiden kavereiden kanssa, yhden kanssa taitaa sekstailla.

Vierailija
56/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kieroja naisia. Hän haluaa tehdä työt islam draama.
-Mies 29v + 1v-

Vierailija
57/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ne miehet vaan on kerta kaikkiaan mukavampia kuin naiset? Mä olen itse töissä paikassa, jossa yhdeksän kymmenestä naisesta on tosi hiljaisia, tai jos puhuvat jostain esim. ruokiksella niin valittavat jostain pikkuasiasta tai haukkuvat kavereitaan selän takana. Ne muutamat miehet töissä ovat paljon puheliaampia ja avoimempia tyyppejä ja puhuttavaa riittää esim. samoista tv-sarjoista joita seurataan tms. Mä olen feministi ja vapaalla parhaat ystäväni ovat naisia, mutta töissä on näin.

Vierailija
58/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman*
-Mies 29v + 1v-

Vierailija
59/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:15"]Ja miksi se sinua niin kovasti haittaa? Pitäisikö hänen kaveerata naisten kanssa koska on itsekin nainen? Miksi ihmeessä? Monet homomiehetkin viihtyvät paremmin naisten kuin heteromiesten kanssa - pitäisikö heidän olla miesten kanssa vain koska ovat itse miehiä? Eiköhän jokainen valitse seuransa ihan itse omien kriteereiden mukaan.
[/quote]

Samaa mieltä. En yritä yhtään ketään miestä töissä ja tavallaan miesten seurassa tunnen olevani hyväksytympi. Itse asiassa olen kokenut naisten taholta syrjintää, vaikka en ole yhtään kilpailuhenkinen töiden suhteen. Eikö se olisi pahempaa, että olisin ilman mitään kontaktia muihin työkavereihin.

Vierailija
60/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:38"]

Nää tällaiset naisethan ovat ilmiselvästi vaan sellaisia jotka nauttii miesten huomiosta. Miksi miehet ovat heille mukavia? Daah, koska vähänkään nätillä ja nuorella naisella on seksuaalista valtaa hetero miehiä kohtaan. Nää samaiset naiset ei tykkää muista naisista, koska eivät pääse tuntemaan itseään mitenkään ihmeelliseksi heidän seurassa. Kaikki muut naiset ovat heidän mielestä kuulemma kateellisia, pinnallisia höpöttäjiä joilla ei ole aivoja, selkäänpuukottajia, epäystävällisiä jne jne. Joopa joo... ihan niinkuin miehet eivät osaisi olla myös sellaisia. :D t. olosuhteiden pakosta miesporukassa pyörivä muikkeli

[/quote]

Mitä ihmeen höpinöitä. Naiset voivat aivan hyvin vaikka ihailla liikaa tai olla ujoja tai jotain muuta, mikä häiritsee. Miehillä on usein itsetunto kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän