Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen töissä kaveeraa vain miesten kanssa

Vierailija
04.10.2015 |

Työpaikallamme on nuori nainen, joka kaveeraa vain miesten kanssa. Naisten kanssa toki juttelee smalltalkit ja pakolliset yhteistyöt. Kuitenkin kahville ja muuten vetäytyy aina jonkun miehen kanssa. Ovat sitten olevinaan niin ystäviä ja luottamuksellista ja muuta. Naisella on ainakin kolme työpaikkamme miestä, joiden kanssa on tämä sama peli. Nainen vielä joskus mainitsee tai kehuskelee miten läheisiä ovat jonkun kanssa. Olemme naisvaltainen ala ja on tylsää että miehet kaveeraa paljon keskenään tai kahdestaan tämän naisen kanssa. Tälle naiselle tuntuu kelpaavan niin sinkut kuin ukkomiehet ja kaikki 20-50-vuotiaat miehet. Nainen on kuitenkin itse 25v. Käsittämätöntä, miten hän pystyy kiertämään miehet järjestään pilkusormensa ympärille. Ja sitten ollaan niin frendejä, halaillaan ja mennään kahdestaan juttusille. Argh.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten juttuja ja selkäänpuukotuksia ja valittamista ei vaan jaksa kuunnella.

Vierailija
62/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:12"]

Toiset haluaa tuhota toisten liitot, keinolla millä hyvänsä!

[/quote]

Sinulla ei ole kaikki hyvin.

[/quote]

Tämähän oli vain totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin väärin, jos saa piristystä arkeen töissä kaverimiehestä, joka saa sut tuntemaan itsesi mielenkiintoiseksi ja speciaaliksi? Yhteiset lounaat, kahvittelut yms ihan viatonta kuitenkin.

Vierailija
64/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nää kommentit, että "ne puhuu susta kuitenkin sitä ja tätä selän takana".

Mitäpä sitten? Mulla on kiinnostavaa juttuseuraa ja kun poistun paikalta, niin he ovat vapaita sanomaan mitä tykkäävät. Kun ei se naisporukka töissä ole yhtään sen mukavampaa ns. selän takana (ja varsinkaan naaman edessä yhtään älykkäämpää), niin kahdesta pahasta valitsen sen, joka viihdyttää itseäni enemmän. Elämä jatkaa kulkuaan, minulla niin mukavaa töissä kun mahdollista. Mikä on se vahinko mikä tässä tapahtuu minulle? Itse näen kuviossa vain elämäänsä kyllästyneitä keski-ikäisiä katkeria eukkoja, jotka kyräilee kun juttelen miesten kanssa, ja mahdollisesti vähän vajaaälyisiä, pippelinsä perässä juoksevia miehiä, joiden kanssa voi keskustella normaaleista asioista. Jollain on elämä huonosti, mutta se en ole minä.

Että jos joku kertoisi vähän yksityiskohtaisemmin, mitä mä "tulen tajuamaan vanhana"? Nyt olen tajunnut, että aikuinen ihminen ei ole yhtä kuin viisas ihminen. Luulen, että muuta ei tarvitse tajuta.

Vierailija
65/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, meillä myös tuollainen. Työnteosta ei tule mitään kun koko ajan on 'asiaa' jollekin. Sitten keikutellaan jalkaa pöydänreunalla istuen ja nyitään liian lyhyttä hametta alaspäin. Kaipa ne miehet tykkää (paitsi se oma, joka odottaa kotona..) silmänruuasta ja tyhjäpäisistä jutuista. Itseä harmittaa ne tekemättömät työt, jotka jäävät sitten meille muille. Juttuseuraa riittää kyllä kaikille, se ei ole minulta pois.

Vierailija
66/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:43"]

Tunnistan itseni, miesten kanssa vaan tulee paremmin juttuun. Minulla on monta veljeä ja pienestä asti pon leikkinyt poikien kanssa. Tyttöjen, naisten kanssa on paljon hankalampaa luoda ihmissuhteita ja keskustella muuten kuin satunnaisesti smalltalkata. Eikä kyse ole mistään seksuaalisuudesta tai siitä että olen tyrkky.

[/quote]

Ei taida tulla tämäkään kellekään valittajalle mieleen ei. Jos on kasvanut veljien keskellä, niin ehkä on miesten kanssa luontevasti.

Vierailija
67/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:44"]

En nyt tykkää tälläisistä feministi lumpuista. Hyvä aloitus.

[/quote]

Miten tähän saatiin feminismi? Onko hän feministi kun puhuu miesten kanssa? Lumppu on housuissas.

Vierailija
68/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:46"]

Miehet osaavat kieroilun, ovat siinä mestareita, paljon parempia ja julmempia kuin naiset. Tämäkin on tietysti yksilöllistä mutta kun oma etu vaatii miehet eivät kaihda kyynärpäätaktiikkaa

[/quote]

Kukkokiekuuu...

Vierailija
69/126 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:38"]Nää tällaiset naisethan ovat ilmiselvästi vaan sellaisia jotka nauttii miesten huomiosta. Miksi miehet ovat heille mukavia? Daah, koska vähänkään nätillä ja nuorella naisella on seksuaalista valtaa hetero miehiä kohtaan. Nää samaiset naiset ei tykkää muista naisista, koska eivät pääse tuntemaan itseään mitenkään ihmeelliseksi heidän seurassa. Kaikki muut naiset ovat heidän mielestä kuulemma kateellisia, pinnallisia höpöttäjiä joilla ei ole aivoja, selkäänpuukottajia, epäystävällisiä jne jne. Joopa joo... ihan niinkuin miehet eivät osaisi olla myös sellaisia. :D
t. olosuhteiden pakosta miesporukassa pyörivä muikkeli
[/quote]

Tässä on varmaan totuutta enemmän kuin halutaan myöntää.

Vierailija
70/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:31"] Meillä kans tuommoinen nainen töissä on naimisissa ja lapsia kuten kaikilla miehillä myös. Yhden kanssa varsinkin ns kaveraa. On niin paljon asiaa joka välissä että melkein kävelee muita ihmisiä päin esim käytävällä. Ja tekevät ihan eri työtehtäviä. Kun joku meni sanomaan että mitä peliä pelaavat ja eikö pelkää että puolisot saa selville niin suuttuivat kun ihmiset kaikkea luulee. No jos joku kysyisi niin ainoa oikea vastaus olisi kyllä ovat pari niin paljon kuin voi olla. Aiheuttavat vaivaantunutta ilmapiiriä töis. [/quote] Ainoa oikea vastaus... Just joo. Ei millään pahalla, mutta tuon kirjoituksesi ja asenteesi perusteella vaikutat työpaikkakiusaajalta. [/quote] ja sä työpaikka pettäjälle....

[/quote]

facepalm

Vierailija
71/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eräältä Annalta, joka nussi pomoa edetäkseen. Nussii kai vieläkin. Samapa tuo. Mutta kyllähän se työilmapiiriin vaikuttaa varsinkin jos kaikkien pitäisi työskennellä konkreettisesti yhteisen tavoitteen eteen.

Vierailija
72/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]

Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.

[/quote]

Jep, ja kun ikää tulee, tajuaa olla katsomatta enää miesten juttuja ruusunpunaisten läpi. Hölmö olin nuorena itsekin, olin kuuro noille miesten jutuille missä haukutaan muita, ja tosi härskisti vielä. Nykyään olisi kiva, jos olisi naispuolisia työkavereita. Joskus olisi kiva jutella vähän enemmän "naisten juttuja". Tietty sitä ei aina tiedä, jos ei ole samanhenkistä porukkaa. Ainoa nainen insinööritoimistosta. 

[/quote]

Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.

[/quote]

Insinöörimiehet hyvin yleisesti, samoin miehet naisvaltaisilla aloilla. Se ettei ole kuullut ei tarkoita etteivätkö sitä tee. Kun kuuluu kalustoon, ei miehet enää välitä Siitä, että on paikalla ja silloin kuuleekin enemmän. Paljolti on myös kiinni siitä, että ei "kuule", kun ei kuuntele. Itse kun ajattelen aikoja, jolloin olin vielä sinisilmäisempi, niin olen alkanut näitä muistaa enemmän. Hyvin yleisestihän hyvä jätkä-tyyppiset naiset myös ovat näissä haukkumisissa mukana. 

Vierailija
73/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. En minä väkisin ala naisten porukoihin pakkaantua, jos yleinen asenne on kettuiöeminen. Miehet ei ilku ja hyväksyy joukkoonsa. Jos naiset ei halua joukkoonsa niin en väkidin tuppaannu.

Vierailija
74/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:38"]

Nää tällaiset naisethan ovat ilmiselvästi vaan sellaisia jotka nauttii miesten huomiosta. Miksi miehet ovat heille mukavia? Daah, koska vähänkään nätillä ja nuorella naisella on seksuaalista valtaa hetero miehiä kohtaan. Nää samaiset naiset ei tykkää muista naisista, koska eivät pääse tuntemaan itseään mitenkään ihmeelliseksi heidän seurassa. Kaikki muut naiset ovat heidän mielestä kuulemma kateellisia, pinnallisia höpöttäjiä joilla ei ole aivoja, selkäänpuukottajia, epäystävällisiä jne jne. Joopa joo... ihan niinkuin miehet eivät osaisi olla myös sellaisia. :D t. olosuhteiden pakosta miesporukassa pyörivä muikkeli

[/quote]

Noi ei vaan tajua sitten 40v ikäisenä miksi ne miehet ei enää haluakaan olla kavereita... toi on niin nähty.

Ne oikeasti luulevat miesten jotenkin arvostavan niitä ihmisinä ja pitävän niistä, yleensä noilla ei kans ole ystäviä naisissa silloin vähän vanhempana, jolloin miehet ei haluakaan enää niiden seuraa.

Tohon kuuluu kans hirveä möyhyäminen ja valitus, kun eivät saa muilta naisilta ja joiltakin miehiltä erityiskohtelua, se on aina hirveää julmuutta ja ilkeyttä, kiusaamista, vaikka on oikeasti tavallista kohtelua, mutta nuo on tottuneet miesten kiimailuesittämiseen ja luulevat sitä normaaliksi käytökseksi niitä kohtaan.

Monesti myös pistävät ne kiimaiset miehet tekemään osan töistään, jatkuvia ilmaisia palveluksia jne. mikä on tietysti ihan ok, se kuuluisa friend zone.

[/quote]

Mistäs sinä tuollaisia keksit, ihan omasta elämästäkö? Vai toiveistasi. Olis mun mielestä kiva, jos.

Vierailija
75/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:49"]

Itsekin tulen parhaiten miesten kanssa toimeen. Jotenkin mutkattomampaa ja reilumpaa. Vähemmän paskapuhetta selän takana.

Nuori nainen kokee paljon muiden naisten erityisesti vanhempien kateutta. Ei mikään ihme että vihtyy paremmin miesten seurassa.

Et itse kuulosta mitenkään lupaavalta kaverilta työpaikkasi tytölle.en yhtään ihmettele jos tyytö ei viihdy seurassasi.

[/quote]

Saattaisit yllättyä, jos kuulisit mitä ne puhuu, kun et ole paikalla :D

Noista hyvä jätkä naisista lentää niin törkeää läppää ettei mitään rajaa.

[/quote]

Aiotteko vielä kauankin viettää aikaa tuollaisessa seurassa, mitä täällä kuvailette? kysyn

Vierailija
76/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaiketi olin nuorempana tuollainen, se kumpusi vaan omasta epävarmuudesta, etsi hyväksyntää ja helpoitenhan sen nuori ja nätti saa miehiltä, naisten kanssa kun pitää olla jotain yhteistä juteltavaa, lapsia, aviomies, harrastus, miehille kun riitti pelkkä hihitys heidän jutuilleen.

Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.

Vierailija
77/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:49"]

Itsekin tulen parhaiten miesten kanssa toimeen. Jotenkin mutkattomampaa ja reilumpaa. Vähemmän paskapuhetta selän takana.

Nuori nainen kokee paljon muiden naisten erityisesti vanhempien kateutta. Ei mikään ihme että vihtyy paremmin miesten seurassa.

Et itse kuulosta mitenkään lupaavalta kaverilta työpaikkasi tytölle.en yhtään ihmettele jos tyytö ei viihdy seurassasi.

[/quote]

Saattaisit yllättyä, jos kuulisit mitä ne puhuu, kun et ole paikalla :D

Noista hyvä jätkä naisista lentää niin törkeää läppää ettei mitään rajaa.

[/quote]

Aiotteko vielä kauankin viettää aikaa tuollaisessa seurassa, mitä täällä kuvailette? kysyn

[/quote]

Veljet ja niiden kaverit.

Vierailija
78/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulen joka päivä, kun miehet haukkuvat muita ihmisiä. Terkkuja ainoalta naiselta insinööritoimistosta. Olen tästä kirjoittanut ennenkin, joten en nyt enempää viitsi. 

Vierailija
79/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että te olette ilkeitä! Ja vielä ihmettelette, miksi ko. nainen haluaa kaveerata enemmän miesten kuin teidän kanssanne? Vinkki: älkää puuttuke asioihin, josta ette tiedä yhtään mitään ja jotka eivät teille millään tavalla kuulu!

Minullakin on ollut taipumusta siihen, että viihdyn lähinnä miesten seurassa. Syytä olen analysoinut aikoinani. Se johtuu siitä, että en pysty luottamaan naispuolisiin henkilöihin yhtä paljon kuin miespuolisiin johtuen menneisyyden kokemuksista. Koen vaistomaisesti muut naiset pahoina, kun taas miesten seurassa minulla on yleensä turvallinen ja hyvä olo. Olin hajota, kun jouduin naisvaltaisen työpaikan kahvitauoille.

Vierailija
80/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:25"]

Jänniä nää kommentit, että "ne puhuu susta kuitenkin sitä ja tätä selän takana".

Mitäpä sitten? Mulla on kiinnostavaa juttuseuraa ja kun poistun paikalta, niin he ovat vapaita sanomaan mitä tykkäävät. Kun ei se naisporukka töissä ole yhtään sen mukavampaa ns. selän takana (ja varsinkaan naaman edessä yhtään älykkäämpää), niin kahdesta pahasta valitsen sen, joka viihdyttää itseäni enemmän. Elämä jatkaa kulkuaan, minulla niin mukavaa töissä kun mahdollista. Mikä on se vahinko mikä tässä tapahtuu minulle? Itse näen kuviossa vain elämäänsä kyllästyneitä keski-ikäisiä katkeria eukkoja, jotka kyräilee kun juttelen miesten kanssa, ja mahdollisesti vähän vajaaälyisiä, pippelinsä perässä juoksevia miehiä, joiden kanssa voi keskustella normaaleista asioista. Jollain on elämä huonosti, mutta se en ole minä.

Että jos joku kertoisi vähän yksityiskohtaisemmin, mitä mä "tulen tajuamaan vanhana"? Nyt olen tajunnut, että aikuinen ihminen ei ole yhtä kuin viisas ihminen. Luulen, että muuta ei tarvitse tajuta.

[/quote]

Jos sä tajuat, että ne on sun pimperon takia sun "kavereita", niin ei siinä olekaan ongelmaa.

Ja kunhan tajuat, että ne katkerat ämmät yms. on sua kohtaan ihan normaaleita, eikä vihamielisiä, mutta olet vain tottunut niiden vajaaälyisten miesten ruskeakielisyyteen pimppirasian takia, ei siinäkään ole silloin ongelmaa.

Ongelma on noissa vinkumisisissa paskoista akoista ja selitys siitä miten upeita ja kerta kaikkiaan jaloja olentoja ne kaverimiehet ovat, tajuamatta yhtään mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä