Ketään elämäntapa-karppaajaa?
Eli onko täällä muuta, jolle vähähiilhydraattinen (runsasrasvainen) ruokavalio on elämäntapa?
Ap on karpannut vuodesta 2008. Aina välillä olen koettanut syödä toisin mutta vatsavaivat, iho-ongelmat, turvotus ja väsymys palaavat aina "tavallisen ruokavalion" myötä. Jos harrastan paljon liikuntaa, saan enemmät hiilarit anteeksi, mutta harrastan kyllä lähinnä vaan kuntoliikuntaa näin arkielämässä. Työ on istumapainotteista. Tästä syystä & ärtyvän paksusuolen takia uskon VHH:n olevan mulle loppuelämän ruokavalio :)
Kommentit (6)
Eipä taida karppaus enää olla muotia, gluteenittomuus on uusin villitys (siis ei-keliaakikoilla.)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:23"]
Eipä taida karppaus enää olla muotia, gluteenittomuus on uusin villitys (siis ei-keliaakikoilla.)
[/quote]Totta! Karppifoorumillakin pyörii vaan vanhoja pieruja enää :D
2008 alkoi mullakin vähähiilihydraattinen elämä (eli myös gluteeniton) ja jatkuu edelleen. Onneksi ei ole enää muotia tämä niin tuuliviirit kansoittavat proteiinihyllyjä nykyisin. Minä vaan nauran olemattomaan partaani seuratessani miten menevät mainostajien halpaan proteiinirahkojensa kanssa.
Täällä yksi, olen ollut muutaman vuoden. Ihana, kun ei tarvitse painon kanssa kitistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]
2008 alkoi mullakin vähähiilihydraattinen elämä (eli myös gluteeniton) ja jatkuu edelleen. Onneksi ei ole enää muotia tämä niin tuuliviirit kansoittavat proteiinihyllyjä nykyisin. Minä vaan nauran olemattomaan partaani seuratessani miten menevät mainostajien halpaan proteiinirahkojensa kanssa.
[/quote]Hyvä huomio, nyt saa ihan rauhassa syödä näin kun tästä ei revitä enää kohuotsikoita. - ap
Vai onko kaikki nykyään paleo/viljaton/maidoton/sokeriton/mauton-linjalla?