Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen töissä kaveeraa vain miesten kanssa

Vierailija
04.10.2015 |

Työpaikallamme on nuori nainen, joka kaveeraa vain miesten kanssa. Naisten kanssa toki juttelee smalltalkit ja pakolliset yhteistyöt. Kuitenkin kahville ja muuten vetäytyy aina jonkun miehen kanssa. Ovat sitten olevinaan niin ystäviä ja luottamuksellista ja muuta. Naisella on ainakin kolme työpaikkamme miestä, joiden kanssa on tämä sama peli. Nainen vielä joskus mainitsee tai kehuskelee miten läheisiä ovat jonkun kanssa. Olemme naisvaltainen ala ja on tylsää että miehet kaveeraa paljon keskenään tai kahdestaan tämän naisen kanssa. Tälle naiselle tuntuu kelpaavan niin sinkut kuin ukkomiehet ja kaikki 20-50-vuotiaat miehet. Nainen on kuitenkin itse 25v. Käsittämätöntä, miten hän pystyy kiertämään miehet järjestään pilkusormensa ympärille. Ja sitten ollaan niin frendejä, halaillaan ja mennään kahdestaan juttusille. Argh.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]

Voi tytöt kun tietäisitte mitä miehet puhuu teistä selän takana. Arvuutellaan onko etu - vai takap***u ja käyttääkö push uppeja. Nämä kaveeraavat nuoret naiset tekevät itsensä naurunalaisiksi.

[/quote]

Naurunalaiseksi! Voi ei, millaisen kuvan annat.

Kuulinkin kerran juttua yhdestä, siis yhdestä miehestä, joka puhui takap:sta. Sosiaalisesti hän kolahti aivan alas siinä korkeassa ryhmässä. Ei ympäristö oikein pitänyt. Osoitti, mitä on.

Pushupeista arvuutteleminen on nuorten ja lapsellisten puuhaa, ketä se haittaa? Ihailluista naisista sellaista rintsikkajuttua myös puhutaan. Onpas hirveää.

Siis... jos tapaa elämässään viisi ihmistä, voi pähkäillä tuollaista. Muuten varmaan ei merkitystä, kenen kanssa puhuttu kahvitunnilla.

Vierailija
82/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:46"]

Voi tytöt kun tietäisitte mitä miehet puhuu teistä selän takana. Arvuutellaan onko etu - vai takap***u ja käyttääkö push uppeja. Nämä kaveeraavat nuoret naiset tekevät itsensä naurunalaisiksi.

[/quote]

Naurunalaiseksi! Voi ei, millaisen kuvan annat.

Kuulinkin kerran juttua yhdestä, siis yhdestä miehestä, joka puhui takap:sta. Sosiaalisesti hän kolahti aivan alas siinä korkeassa ryhmässä. Ei ympäristö oikein pitänyt. Osoitti, mitä on.

Pushupeista arvuutteleminen on nuorten ja lapsellisten puuhaa, ketä se haittaa? Ihailluista naisista sellaista rintsikkajuttua myös puhutaan. Onpas hirveää.

Siis... jos tapaa elämässään viisi ihmistä, voi pähkäillä tuollaista. Muuten varmaan ei merkitystä, kenen kanssa puhuttu kahvitunnilla.

[/quote]

Voi luoja, siis sunlaiset oikeasti luulee olevansa ihailun kohteita, en kestä, päivän myötähäpeä.

Oletteko te kasvaneet jossain tynnyreissä, vai mistä tässä on kyse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:56"]

Noh. Mietitäänpä. Otetaan esimerkiksi vaikkapa vanhempani, reilusti yli 50 v -pariskunta. Kyllä heillä on ystäviä molemmista sukupuolista töistä. Voivat viettää aikaa pariskuntina tai sitten ei-pariskuntina. Ja mitään seksuaalista ei liity mihinkään ystävyyssuhteeseen, nauraisivat sinut pihalle, jos kuulisivat sellaista vihjattavankaan.

[/quote]Sulta on mennyt koko jutun juoni ohi.

Tässä puhutaan niistä naisista, jotka haluavat olla ainoastaan miesten seurassa. Ja tämä seuran valikoiminenhan tapahtuu normaalisti jo siinä vaiheessa kun ei edes tunneta vielä ihmisiä, eli tavallaan nuo "äänestänyt jaloillaan" -kommentit ovat ihan turhia. On naisia, jotka eivät halua olla "ilkeiden" naisten seurassa vaan "mukavien" miesten. Ja tietysti mieluiten porukan ainoana naisena.

Vierailija
84/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:56"]

[/quote]

Mäkin olen kuullut niin sairaita juttuja, sääliksi käy tavallaan, mutta ei kai ne voi mistään tietää mistä tuossa on kyse, koska itse ottavat muut ihmisinä, eivätkä tiedä miesten pitävän niitä suoraan sanottuna kävelevinä reikinä.

[/quote]

Sitten vaan sinne kahvipöytään kysymään kovaa että no kuinkas moni teistä on saanut häneltä? Käykin ilmi, että nainen on neitsyt tai ei edes pidä miehistä.

Vierailija
85/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sinä kaveerata henkilön kanssa, joka suhtautuu sinuun noin? Haluaisitko viettää kahvihetkesi  seurassa, jossa sinulla on epävarma olo ja tunnet, että olet epäarvostettu ja vain esine tai sukupuoli? Vai viettäisitkö kahvihetkesi mieluiten seurassa, jossa tunnet voivasi olla oma itsesi edes jotenkuten ja sinulla on suhteellisen hyvä olo? Ensimmäinen vaihtoehto syö energiaa, toinen antaa sitä. Anna toisten olla.

Vierailija
86/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]

Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.

[/quote]

Jep, ja kun ikää tulee, tajuaa olla katsomatta enää miesten juttuja ruusunpunaisten läpi. Hölmö olin nuorena itsekin, olin kuuro noille miesten jutuille missä haukutaan muita, ja tosi härskisti vielä. Nykyään olisi kiva, jos olisi naispuolisia työkavereita. Joskus olisi kiva jutella vähän enemmän "naisten juttuja". Tietty sitä ei aina tiedä, jos ei ole samanhenkistä porukkaa. Ainoa nainen insinööritoimistosta. 

Vierailija
87/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:23"]

Miehillä on usein itsetunto kohdallaan.

[/quote]

Päivän suurin viisaus.

Vierailija
88/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:18"]Olisi kiva, jos työporukka olisi enemmän yhdessä ja kaikki tutustuisi kaikkiin. Tietenkin itsekin haluaisin joskus myös jutella mieskollegojen kanssa, mutta melkein tuntuu että yksi pimu "omii" miehet aina johonkin nurkan taakse juttelemaan kun voisi olla yhteistä keskusteluaikaa.
[/quote]

Eli olet siis kateellinen kun et itse pääse juttelemaan miesten kanssa. Kaipaat heiltä huomiota, samanlaista mitä nuori nainen saa. Tuskin se nuori nainen miehiä väkisin kahlitsee juttelemaan vain hänen kanssaan, eiköhän miehet ihan omasta päätöksestä sen tee. Ehkä miehet eivät ole kiinnostuneita seurastasi jonka takia ei tule edes tilanteita joissa he ovat vapaana ja voisi jutella niitä näitä? Vaikka olisitkin varattu niin ymmärrän että harmittaa kun yksi nainen saa huomiota töissä ja esim. sinä et.

Vierailija
89/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]

Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.

[/quote]

Jep, ja kun ikää tulee, tajuaa olla katsomatta enää miesten juttuja ruusunpunaisten läpi. Hölmö olin nuorena itsekin, olin kuuro noille miesten jutuille missä haukutaan muita, ja tosi härskisti vielä. Nykyään olisi kiva, jos olisi naispuolisia työkavereita. Joskus olisi kiva jutella vähän enemmän "naisten juttuja". Tietty sitä ei aina tiedä, jos ei ole samanhenkistä porukkaa. Ainoa nainen insinööritoimistosta. 

[/quote]

Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.

[/quote]

Alapeukku, vaikea ymmärtää millä logiikalla. Ehkä mies, jolla on moraali huono.

Vierailija
90/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:05"]

Jos nainen ei hyödyntäisi kaikkia keinoja saadakseen lisää palkkaa tai paremman aseman työpaikalla hän olisi vain tyhmä. Nuori nainen tietää että miesten suosio on avain

Hänelle ei ole mitään hyötyä keski-ikäisistä naisista jotka ovat paljon kriittisempiä

[/quote]

Yäk, joku vain kirjasta -mies kommentoi, puppujuttuja

Vierailija
91/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:03"]

Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.

[/quote]

Tiesitkö, että miesten työpaikkakiusaaminenkin on niin rajua ja yleistä, että miehille on oma järjestö sitä varten.

Ja tiesitkö, että sunlaisten ihmisten takia miesten on ollut hyvin vaikeaa saada apua miesvaltaisilla aloilla tapahtuvaan kiusaamiseen.

Kaikki, jotka on paljon miesten kanssa tekemisissä tietää miten paljon ne oikeasti juoruaa ja haukkuu toisiaan, ja siinä ei vaikuta jotkut sunlaisten "oikea mies sitä ja tätä" höpinät, olet muuten miesvihaaja tuon kautta, että yrität pitää yllä ns. miesmyyttejä, jotka on vahingollisia miehille.

[/quote]

Hoh, mitä vuosisadan potaskaa!! Joku keksi, että nyt pitää saada lempiaihe palstalle ja se tuli tässä. Voi ei, mä sanon. Rauhoitu ja ota vähän yrttiteetä. Täältä et enempää neuvoja saa etkä voikaan saada.

Vierailija
92/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pahansuopa. Jos on kyse luottamuksellisista asioista, niin sitten on. Eiköhän nainen ole itse valinnut ne henkilöt, jotka hän kokee luottamuksen arvoiseksi. Joku työpaikkanne mies voi olla tuolle naiselle hyvin tärkeä tuki henkisesti elämässä.

Vierailija
93/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa puhua naisten juttuja. Musta on omituista, että joku kyselee jotain mun poikaystävästä tai alkaa miettiä hiuksiaan ääneen. Tulee ihan helvetin vaivautunut olo, ja tekee mieli juosta karkuun kun en osaa sanoa yhtään mitään sellaiseen. Ja kun yritän, tajuan etten kuulosta yhtään samalta, kuin kaksi naista, jotka osaa keskustella noista asioista. Olen nuori ja nätti nainen, ja vietän aikaa työpaikan miesten kanssa koska tykkään puhua politiikasta ja musiikista, uutisista yms. En naamastani tai parisuhteestani. Hyi!

Vierailija
94/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:31"]

Meillä kans tuommoinen nainen töissä on naimisissa ja lapsia kuten kaikilla miehillä myös. Yhden kanssa varsinkin ns kaveraa. On niin paljon asiaa joka välissä että melkein kävelee muita ihmisiä päin esim käytävällä. Ja tekevät ihan eri työtehtäviä. Kun joku meni sanomaan että mitä peliä pelaavat ja eikö pelkää että puolisot saa selville niin suuttuivat kun ihmiset kaikkea luulee. No jos joku kysyisi niin ainoa oikea vastaus olisi kyllä ovat pari niin paljon kuin voi olla. Aiheuttavat vaivaantunutta ilmapiiriä töis.

[/quote]

Aika seksistisesti ja suppeasti ajateltu. Miksi mies ja nainen eivät voi kaveerata? Kyllä ainakin akateemisissa piireissä se on ihan normaalia käyttäytymistä. Ja sanomattakin on selvää, että joidenkin kanssa tulee paremmaksi kaveriksi kuin toisten.
[/quote]
Kyse on nimenomaan akateemisesta piiristä. Jokainen aikuinen tietää että nainen ja mies ei voi koskaan loppuun asti olla vain kavereita. Kun asia menee pitkälle niin silloin ei olla enää missään tapauksessa vain kavereita.
Niin ja vaivaantuneisuutta aiheuttaa esim se että jäävät kahdestaan ylitöihin vaikka niitä ei ole ja tosiaan ovat aivan eri tehtäväkentän asiantuntijoita. Sekä he istumassa tilavalla sohvalla reisi reittä vasten, illanvietossa baariin tulevat yhdessä saaneen näköisinä ja istuvat juurikin kuin sillit purkissa lähekkäin. Mies vaivoin muistaa olla nostamatta kättään naisen harteille jne jne. Niin että kyllä vaivaannuttaa meitä muita kun lisäksi tunnemme molempien puolisot myös.

Vierailija
95/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne miehet on niin paljon reilumpia kuin naiset, eivät puhu p..aa selän takana selitti mullekin eräs nainen. En tullut kysyneeksi kumpaa sukupuolta itse koki edustavansa, naisena olen häntä aina pitänyt, ja miten koki olevansa erilainen kuin muut naiset. Selän takana tosin tämäkin täti osaa puhua pahaa.

Vierailija
96/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:05"]

En osaa puhua naisten juttuja. Musta on omituista, että joku kyselee jotain mun poikaystävästä tai alkaa miettiä hiuksiaan ääneen. Tulee ihan helvetin vaivautunut olo, ja tekee mieli juosta karkuun kun en osaa sanoa yhtään mitään sellaiseen. Ja kun yritän, tajuan etten kuulosta yhtään samalta, kuin kaksi naista, jotka osaa keskustella noista asioista. Olen nuori ja nätti nainen, ja vietän aikaa työpaikan miesten kanssa koska tykkään puhua politiikasta ja musiikista, uutisista yms. En naamastani tai parisuhteestani. Hyi!

[/quote]

No jaa, sulla on alanvalinta sellainen. Mulla ei ole yhtäkään naistuttavaa, joka kovin paljon käyttäisi aikaa ulkonäöstä puhumiseen. Vaatteista puhuu miehetkin ja ihan oma-alotteisesti. 

Vierailija
97/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat monesti kovempia juoruamaan kuin naiset. Pahimmat juoruajat mitkä tiedän on nimenomaan miehiä. Se siitä reiluudesta.

Vierailija
98/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miespuolisia ystäviä työpaikkamme jokaisella osastolla - miksei olisi? Ovat hauskaa juttu- ja kahviseuraa, mielenkiintoisia ihmisiä niin nuoret kuin vanhat, varatut kuin sinkutkin. En havittele ketään enkä todellakaan mieti jonkun mahdollisesti sivusta seuraavan kateellisen naisen tuntemuksia, että tuolla toi taas juttelee miesten kanssa. Juttelen jos haluan, ja niin voivat kaikki muutkin jutella. 

Vierailija
99/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:10"]Miehet ovat monesti kovempia juoruamaan kuin naiset. Pahimmat juoruajat mitkä tiedän on nimenomaan miehiä. Se siitä reiluudesta.
[/quote]
Allekirjoitan tämän. Miehet myös puukottavat toisiaan surutta selkään jos oma etu sitä vaatii.
Tälläistä on miesvaltaisella alalla. Miehet ovat myös kateellisia ja pitävät naista uhkana.

Vierailija
100/126 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:12"]

Hah, olen ihan samanlainen! :D Tulen vaan paremmin juttuun miesten kanssa. Voi puhua urheilusta ja heittää härskiä läppää. Eipä muuta.

[/quote]Naisten kanssa ei voi? Luuletko olevasi ainoa, joka tykkää jutella muusta kuin vaatteista ja ihonhoidosta?

Tiedän kyllä naisia, jotka tykkää enemmän miehistä. No, minkäs sille voi, jos tykkää enemmän miehistä (ja miesten huomiosta). Olen siis tavannut tällaisia "miesten naisia" joka ikisellä työpaikallani ja lähes joka kerta on siihen kuulunut paitsi rehtiä ja rentoa jätkäilyä, myös yllättäen naisen mustasukkaisuutta miesten huomiosta tai vähintään lähempien suhteiden hieromista, joka on tullut ilmi viimeistään jossain kosteassa illanvietossa. Että semmoista rentoa meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme