Nuori nainen töissä kaveeraa vain miesten kanssa
Työpaikallamme on nuori nainen, joka kaveeraa vain miesten kanssa. Naisten kanssa toki juttelee smalltalkit ja pakolliset yhteistyöt. Kuitenkin kahville ja muuten vetäytyy aina jonkun miehen kanssa. Ovat sitten olevinaan niin ystäviä ja luottamuksellista ja muuta. Naisella on ainakin kolme työpaikkamme miestä, joiden kanssa on tämä sama peli. Nainen vielä joskus mainitsee tai kehuskelee miten läheisiä ovat jonkun kanssa. Olemme naisvaltainen ala ja on tylsää että miehet kaveeraa paljon keskenään tai kahdestaan tämän naisen kanssa. Tälle naiselle tuntuu kelpaavan niin sinkut kuin ukkomiehet ja kaikki 20-50-vuotiaat miehet. Nainen on kuitenkin itse 25v. Käsittämätöntä, miten hän pystyy kiertämään miehet järjestään pilkusormensa ympärille. Ja sitten ollaan niin frendejä, halaillaan ja mennään kahdestaan juttusille. Argh.
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]
Voi tytöt kun tietäisitte mitä miehet puhuu teistä selän takana. Arvuutellaan onko etu - vai takap***u ja käyttääkö push uppeja. Nämä kaveeraavat nuoret naiset tekevät itsensä naurunalaisiksi.
[/quote]
Mäkin olen kuullut niin sairaita juttuja, sääliksi käy tavallaan, mutta ei kai ne voi mistään tietää mistä tuossa on kyse, koska itse ottavat muut ihmisinä, eivätkä tiedä miesten pitävän niitä suoraan sanottuna kävelevinä reikinä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:38"]
Nää tällaiset naisethan ovat ilmiselvästi vaan sellaisia jotka nauttii miesten huomiosta. Miksi miehet ovat heille mukavia? Daah, koska vähänkään nätillä ja nuorella naisella on seksuaalista valtaa hetero miehiä kohtaan. Nää samaiset naiset ei tykkää muista naisista, koska eivät pääse tuntemaan itseään mitenkään ihmeelliseksi heidän seurassa. Kaikki muut naiset ovat heidän mielestä kuulemma kateellisia, pinnallisia höpöttäjiä joilla ei ole aivoja, selkäänpuukottajia, epäystävällisiä jne jne. Joopa joo... ihan niinkuin miehet eivät osaisi olla myös sellaisia. :D t. olosuhteiden pakosta miesporukassa pyörivä muikkeli
[/quote]
Noi ei vaan tajua sitten 40v ikäisenä miksi ne miehet ei enää haluakaan olla kavereita... toi on niin nähty.
Ne oikeasti luulevat miesten jotenkin arvostavan niitä ihmisinä ja pitävän niistä, yleensä noilla ei kans ole ystäviä naisissa silloin vähän vanhempana, jolloin miehet ei haluakaan enää niiden seuraa.
Tohon kuuluu kans hirveä möyhyäminen ja valitus, kun eivät saa muilta naisilta ja joiltakin miehiltä erityiskohtelua, se on aina hirveää julmuutta ja ilkeyttä, kiusaamista, vaikka on oikeasti tavallista kohtelua, mutta nuo on tottuneet miesten kiimailuesittämiseen ja luulevat sitä normaaliksi käytökseksi niitä kohtaan.
Monesti myös pistävät ne kiimaiset miehet tekemään osan töistään, jatkuvia ilmaisia palveluksia jne. mikä on tietysti ihan ok, se kuuluisa friend zone.
[/quote]
Noh. Mietitäänpä. Otetaan esimerkiksi vaikkapa vanhempani, reilusti yli 50 v -pariskunta. Kyllä heillä on ystäviä molemmista sukupuolista töistä. Voivat viettää aikaa pariskuntina tai sitten ei-pariskuntina. Ja mitään seksuaalista ei liity mihinkään ystävyyssuhteeseen, nauraisivat sinut pihalle, jos kuulisivat sellaista vihjattavankaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]
Minä kaiketi olin nuorempana tuollainen, se kumpusi vaan omasta epävarmuudesta, etsi hyväksyntää ja helpoitenhan sen nuori ja nätti saa miehiltä, naisten kanssa kun pitää olla jotain yhteistä juteltavaa, lapsia, aviomies, harrastus, miehille kun riitti pelkkä hihitys heidän jutuilleen.
Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.
[/quote]
Kyllä minä naisena olen käynyt loppumattoman pitkiä ja opettavaisia keskusteluja nuorena juuri miesten kanssa. Niille hihittää, jotka ovat tulleet puhumaan ja joista haluaa äkkiä eroon. Tai joita ei voi sietää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]
Voi tytöt kun tietäisitte mitä miehet puhuu teistä selän takana. Arvuutellaan onko etu - vai takap***u ja käyttääkö push uppeja. Nämä kaveeraavat nuoret naiset tekevät itsensä naurunalaisiksi.
[/quote]
Mäkin olen kuullut niin sairaita juttuja, sääliksi käy tavallaan, mutta ei kai ne voi mistään tietää mistä tuossa on kyse, koska itse ottavat muut ihmisinä, eivätkä tiedä miesten pitävän niitä suoraan sanottuna kävelevinä reikinä.
[/quote]
Joojoo, miehillähän ei ole yksilöllisiä persoonallisuuksia. Kaikki miehet jakavat saman persoonallisuuden, niinhän.
:D :D :D Puhutko minusta? Kateus paistaa läpi, mutta olemme mieskollegoiden kanssa vain kavereita.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun joku kaveeraa mieluummin miehen kanssa kuin minun kanssa. Öitä, provoilijat.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]
Keski-ikäisenä osaan jutella mistä vaan ja kysellä jos ei yhteistä mielenkiintoa ole, tietää mikä ja kuka on, tietää myös että oikeasti nainen ymmärtää naista miljoona sata kertaa paremmin kuin se flirttaileva mies, joka joko haluaa pöksyihisi tai nauraa selän takana että sulta saisi pillua jos vain haluaisi.
[/quote]
Jep, ja kun ikää tulee, tajuaa olla katsomatta enää miesten juttuja ruusunpunaisten läpi. Hölmö olin nuorena itsekin, olin kuuro noille miesten jutuille missä haukutaan muita, ja tosi härskisti vielä. Nykyään olisi kiva, jos olisi naispuolisia työkavereita. Joskus olisi kiva jutella vähän enemmän "naisten juttuja". Tietty sitä ei aina tiedä, jos ei ole samanhenkistä porukkaa. Ainoa nainen insinööritoimistosta.
[/quote]
Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:00"]
:D :D :D Puhutko minusta? Kateus paistaa läpi, mutta olemme mieskollegoiden kanssa vain kavereita.
[/quote]
Kun sä vanhenet huomaat miten vähän sua kadehtittiin tuosta asiasta, ja mistä oli oikeasti kyse, ja ketkä oikeasti välitti susta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:18"]Olisi kiva, jos työporukka olisi enemmän yhdessä ja kaikki tutustuisi kaikkiin. Tietenkin itsekin haluaisin joskus myös jutella mieskollegojen kanssa, mutta melkein tuntuu että yksi pimu "omii" miehet aina johonkin nurkan taakse juttelemaan kun voisi olla yhteistä keskusteluaikaa. [/quote] Eli olet siis kateellinen kun et itse pääse juttelemaan miesten kanssa. Kaipaat heiltä huomiota, samanlaista mitä nuori nainen saa. Tuskin se nuori nainen miehiä väkisin kahlitsee juttelemaan vain hänen kanssaan, eiköhän miehet ihan omasta päätöksestä sen tee. Ehkä miehet eivät ole kiinnostuneita seurastasi jonka takia ei tule edes tilanteita joissa he ovat vapaana ja voisi jutella niitä näitä? Vaikka olisitkin varattu niin ymmärrän että harmittaa kun yksi nainen saa huomiota töissä ja esim. sinä et.
[/quote]
Pakkohan tuon on olla provo, ei voi olla että joku ei tajuaisi tuota ja kirjoittaisi oikeasti noin.
Jos nainen ei hyödyntäisi kaikkia keinoja saadakseen lisää palkkaa tai paremman aseman työpaikalla hän olisi vain tyhmä. Nuori nainen tietää että miesten suosio on avain
Hänelle ei ole mitään hyötyä keski-ikäisistä naisista jotka ovat paljon kriittisempiä
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:03"]
Jos miehet usein haukkuvat muita, eivät ole kovin kummoisia miehiä. Hyvin vähän muiden haukkumisia kuullut miehiltä. Muistan yhden ihan nyt, kun olin niin hämmästynyt. Se oli se ainoa, mitä tämä yksi henkilö negatiivista kenestäkään sanoi.
[/quote]
Tiesitkö, että miesten työpaikkakiusaaminenkin on niin rajua ja yleistä, että miehille on oma järjestö sitä varten.
Ja tiesitkö, että sunlaisten ihmisten takia miesten on ollut hyvin vaikeaa saada apua miesvaltaisilla aloilla tapahtuvaan kiusaamiseen.
Kaikki, jotka on paljon miesten kanssa tekemisissä tietää miten paljon ne oikeasti juoruaa ja haukkuu toisiaan, ja siinä ei vaikuta jotkut sunlaisten "oikea mies sitä ja tätä" höpinät, olet muuten miesvihaaja tuon kautta, että yrität pitää yllä ns. miesmyyttejä, jotka on vahingollisia miehille.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:05"]
Jos nainen ei hyödyntäisi kaikkia keinoja saadakseen lisää palkkaa tai paremman aseman työpaikalla hän olisi vain tyhmä. Nuori nainen tietää että miesten suosio on avain
Hänelle ei ole mitään hyötyä keski-ikäisistä naisista jotka ovat paljon kriittisempiä
[/quote]
Se on totta, ja melkein välttämättömyys uralla etenemiseen joillakin aloilla, että lirkuttelee.
Mutta tässäkin ketjussa monet luulevat, että niillä on oikeita ystävyyssuhteita jne. eivätkä tunnu tajuavan pelin henkeä, siitä pelistä on vaikeaa hyötyä, jos on noin sinisilmäinen.
Hah, olen ihan samanlainen! :D Tulen vaan paremmin juttuun miesten kanssa. Voi puhua urheilusta ja heittää härskiä läppää. Eipä muuta.
Toiset haluaa tuhota toisten liitot, keinolla millä hyvänsä!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:05"]
En osaa puhua naisten juttuja. Musta on omituista, että joku kyselee jotain mun poikaystävästä tai alkaa miettiä hiuksiaan ääneen. Tulee ihan helvetin vaivautunut olo, ja tekee mieli juosta karkuun kun en osaa sanoa yhtään mitään sellaiseen. Ja kun yritän, tajuan etten kuulosta yhtään samalta, kuin kaksi naista, jotka osaa keskustella noista asioista. Olen nuori ja nätti nainen, ja vietän aikaa työpaikan miesten kanssa koska tykkään puhua politiikasta ja musiikista, uutisista yms. En naamastani tai parisuhteestani. Hyi!
[/quote]
Toi "En naamastani tai parisuhteestani, hyi" oli hauska.
Ja miksi se sinua niin kovasti haittaa? Pitäisikö hänen kaveerata naisten kanssa koska on itsekin nainen? Miksi ihmeessä? Monet homomiehetkin viihtyvät paremmin naisten kuin heteromiesten kanssa - pitäisikö heidän olla miesten kanssa vain koska ovat itse miehiä? Eiköhän jokainen valitse seuransa ihan itse omien kriteereiden mukaan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:10"]
Miehet ovat monesti kovempia juoruamaan kuin naiset. Pahimmat juoruajat mitkä tiedän on nimenomaan miehiä. Se siitä reiluudesta.
[/quote]
Ne eivät ole miehiä, vaan ämmämiehiä. Aivan eri laji. Ei liity seksuaalisuuteen millään tavalla, vaan ovat vain ämmiä. Ihan puhetapakin on sellainen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:10"]
Miehet ovat monesti kovempia juoruamaan kuin naiset. Pahimmat juoruajat mitkä tiedän on nimenomaan miehiä. Se siitä reiluudesta.
[/quote]
Ne eivät ole miehiä, vaan ämmämiehiä. Aivan eri laji. Ei liity seksuaalisuuteen millään tavalla, vaan ovat vain ämmiä. Ihan puhetapakin on sellainen.
[/quote]
Eli no true scotsman argumentti käyttöön, heikosti menee sulla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:12"]Hah, olen ihan samanlainen! :D Tulen vaan paremmin juttuun miesten kanssa. Voi puhua urheilusta ja heittää härskiä läppää. Eipä muuta.
[/quote] Sama! Tuntuu ettei keski-ikäiset naiset tykkää minusta yhtään niin pakko kaveerata miesten kanssa. Ja olen itsekin aikamoinen äijä, kauniin naisen ruumiissa vaan :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:43"]Tunnistan itseni, miesten kanssa vaan tulee paremmin juttuun. Minulla on monta veljeä ja pienestä asti pon leikkinyt poikien kanssa. Tyttöjen, naisten kanssa on paljon hankalampaa luoda ihmissuhteita ja keskustella muuten kuin satunnaisesti smalltalkata. Eikä kyse ole mistään seksuaalisuudesta tai siitä että olen tyrkky.
[/quote]
Alapeukuttakaa vaan. Ja mä tiedän kyllä ettei miehet ole mitään pyhimyksiä ja nekin osaa selän takana kieroilla, mulla ei vaan koskaan ole ollut elämässä tärkeitä naisia enkä ole koskaan naisten kanssa luonut syvää ihmissuhdetta. Ja ei muuten haittaa ollenkaan, en koe olevani mitenkään vajaavainen tai harmittele asiaa, se tuntuu häiritsevän lähinnä muita naisia.
Enkä ole naistenvihaaja tai muutenkaan omaa sukupuoltani väheksyvä.