Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergiset huom! Iso-ompun hm:ssä oli koira

Vierailija
04.10.2015 |

Saako niitä nykyään viedä vaatekauppoihin? Onko tuo aivan yleistä?  Luulis että allergiset on parempia asiakkaita kuin koirat. Aikamoista meininkiä. 

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:04"]Paras koira on kuollut koira (kuolleita koiria ei hulluimmatkaan koiraentusiaistit kai sentään tuo kauppoihin...)
[/quote]

Sun kaltaiset ihmiset on myös parhaimmillaan mullan alla.

Vierailija
42/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:07"]

Voisi se haitata jo sitä itsekästä koiranomistajaakin jos kaikki muutkin tekisivät samoin. Ja niitä kauppoja. Niin kauan kuin vain joku yksittäinen moukka toimii noin niin hirveää harmiahan siitä ei ole. Mutta ei voi ymmärtää näitä ihmisiä, "kun minä niin siististi avaan sen dödön ja haistan" "minä otan niin varovasti sen pullan laarista ilman pihtejäkin", "minun koirastani ei ole haittaa kellekään" jne.

[/quote] 

Niin, tuskinpa kauppiaat tykkää siitä että tuotteet tuhoutuu. 

Vierailija
44/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Anttilassa, kun yhden nuoren nausen labbis äänsi lattialle ison paskan. Jäi ostokset...

Vierailija
45/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mun nostaa tällainen valkoroska-paskamyrsky jokainen kerta, kun kaupassa on nainen jolla on liikaa liian pahanhajuista hajuvettä? Mä saan sellaisista voimakkaista mummotuoksuista nimittäin migreenin. En ole tosin aiemmin tajunnut valittaa tästä, taidanpa tulla joka kerta tekemään av:lle aloituksen siitä, missä ostarissa ja missä liikkeessä haisuli tuli bongattua! Se lemu jää ilmaan pitkäksi aikaa ja tarttuu vaatteisiin, ihme että liikkeet edes päästää tuollaisia öksetuksia sisälle asti tuotteitaan pilaamaan!

Vierailija
46/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt koiran pissaavan ostoskekukseen tai tavarataloon, saati tuhoavan yhtään mitään.

Sen sijaan olen nähnyt lasten repivän tavaroita, likaavan kengillään paikkoja, vinkuvan, kitisevän ja häiritsevän asiakkaita. 

Vierailija
47/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:58"]

Ei siis mikään ihme että toiset syöttää lihapullia. 

[/quote]

Etkö oikeasti ihmettele? Eikö sua huolestuta että joillain ihmsillä on niin rajalliset kyvyt selvittää pieniä konflikteja elämässä että ainoa tapa heille ratkaista ongelma on myrkyttää syyttömiä eläimiä?

Haluaisitko elää yhteiskunnassa jossa kaikilla olisi oikeus käyttää oman käden oikeutta? Kyyläävä naapurinmummo, noh myrkytetään se. Kassatäti antoi väärin rahaa takaisin, noh myrkytetään se. Lasta kiusataan koulussa, noh myrkytetään se kiusaaja. 

Haluat elää tuollaisessa maailmassa? Ihmettelen, jos et oikeasti ihmettele. Sun pitäis.

Vierailija
48/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:57"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"] No just. Mitä jos itkettäisiin kaikki yhdessä kaupassa olleen koiran vuoksi yhdet itkut? Tajuatko sä ap mitä kaikenlaisia hormonihäiritsijäkemikaaleja, homeenestoaineita ja favelan hikipajan maasta noussutta loispaskapölyä niissä jo valmiiksi on? Vaatteet kannattaisi aina pestä ennen käyttöä joka tapauksessa, jos nyt yhtään älliä riittää oman temppelin varjeluun ja kärsimyksen minimointiin. Siinä yhden koiran hilse ja kolme irtokarvaa on täysi mitättömyys. Rasittuisin sekunnissa sun seurastasi niin, että kiitä onneasti ettet turise livenä tota mulle... [/quote]  Villakangastakit harvemmin pestään. Ei myöskään tekoturkit yms.  Miks ei koirat jätetä kauppojen ulkopuolelle. Saako kauppoihin ottaa mukaan myös kissaa, marsua, rottaa?  [/quote] Miksi koirat pitäisi jättää ulkopuolelle, kun ne saavat tulla sisälle? :D Koiria ihan oikeasti varastetaan, jotkut voivat heittää kiviä tms. Ja jos joku ärsyttää ulos jätettyä koiraa, ja se näykkäisee, vastuu on minun. Siksi en jätä koiraa/koiria valvomatta. Hetkeksi ruokakaupan eteen joskus. [/quote]  Voisko pakolaisia palkata koiravartioiksi? Vai pitäsikö kauppakeskuksissa olla erillinen koirahotelli?  Ei muutamat ihmiset saa tuhota liikkeiden tuotteet myyntikelvottomiksi.  [/quote] Selitä nyt vielä, miten ne tuotteet menevät myyntikelvottomiksi siitä, että koira kävelee niiden ohi?

[/quote] Allergeenien takia. Kuka haluaa ostaa likaista vaatetta? 

Ja voi niihin tulla näkyvää likaa kuten kuolaa jne. 

Vierailija
49/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites sitten käytännön elämä sen villakangastakin kanssa? Haluatko tietää mitä tavallinen bussin penkki sisältää, mitä kaikkea siinä pinnassa onkaan? Ratikassa, kahvoissa? Mitä ilma puhtaimmillaankin sisältää? Katupöly kevättalvella... Vai vedätkö sä jonkun hazmat suitin sen villakangastakin päälle kun lähdet ihmisten ilmoille? Mäkin olen allerginen, nimittäin homeallerginen, mutta mun ei auta kuin kestää ajoittaisten tosi inhottavien oireideni kanssa, kun en voi aivan kaikkea altistusta mitenkään välttää, vaikka ison osan voinkin ja on terveyteni vuoksi täysin pakkokin välttää.

Vierailija
50/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:58"]

Ei siis mikään ihme että toiset syöttää lihapullia. 

[/quote]

Etkö oikeasti ihmettele? Eikö sua huolestuta että joillain ihmsillä on niin rajalliset kyvyt selvittää pieniä konflikteja elämässä että ainoa tapa heille ratkaista ongelma on myrkyttää syyttömiä eläimiä?

Haluaisitko elää yhteiskunnassa jossa kaikilla olisi oikeus käyttää oman käden oikeutta? Kyyläävä naapurinmummo, noh myrkytetään se. Kassatäti antoi väärin rahaa takaisin, noh myrkytetään se. Lasta kiusataan koulussa, noh myrkytetään se kiusaaja. 

Haluat elää tuollaisessa maailmassa? Ihmettelen, jos et oikeasti ihmettele. Sun pitäis.

[/quote] Todellakin. Ap on oikeessa. On se ihme touhua!

Vierailija
51/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauppa oikea paikka koiralle? 

Vierailija
52/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Citymarketissa on akvaario! Miksi akvaariokalat saavat olla kaupassa, kun minä olen niin allerginen kalalle etten voi tuoretiskien ohikaan edes kävellä, niin sitten yhtäkkiä keskellä kauppaa on oikein akvaario! Tällä logiikallahan hevoset ja undulaatitkin saa ottaa kauppaan mukaan pilaamaan muiden terveyden ja myyntituotteet! Itse shoppailen vain Helsingin keskustan Stockmannilla kun siellä on vain koiria, eikä akvaariokaloja!

Vierailija
53/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaat huom. Vinkkinä, allergisille omat kaupat. Sellaisessa olisi ilo käydä eikä tarvitse lastenkaan puolesta pelätä että koira käy kiinni. 

Vierailija
54/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin opaskoiran allergeenit on ok, mutta seurakoiran allergeenit ei? :------D Ja taas mielensäpahoittajan logiikka voittaa (not).

Ja koiran kuola pilaa vaatteet? Millaisia kuolapettereitä nämä tapaamasi koirat ovat olleet ja kantaako ne suussa niitä liikkeen tavaroita ilman, että omistaja lunastaisi niitä? Jos tämä ahdistaa noin syvästi niin miten tosiaan sitten pikkulapset, jotka pyyhkii kätensä myyntituotteisiin, kaivavat nenää ja jättävät tuotokset ympäriinsä, heittelevät tavaroita lattialle (missä on kaikki ihmisten kengistä lähtenyt paska)? Jos yksi koira isossa liikkeessä ahdistaa epäsiisteyden puolesta, niin alapa miettimään isompaa kuvaa- niin, mietipä! Ahdistaako jo? Ei kannata tosiaan poistua kotoota, ulkona on aika paljon mm. kuolaa ja paskaa.

Vierailija
55/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:43"]Kuseeks ne lattioillekin? 
[/quote]
Meidän koira pentuna nosti jalkaa joulukuusen juurella, Stockan lemmikkiosastolla. Myyjäkin nauroi.

Liikun usein koiran kanssa kaupoilla. Isot koirat jätän kotiin, mutta tämä yksi pieni on usein töissäkin mukana. Jos tosiaan olette niin allergisia, ettette voi samaan kauppaan tulla, ottakaa lääkkeenne. Yksinkertaista.
[/quote]
Tupakoitsijat ja koiranomistajat. Etuoikeutettu älymystö.

Vierailija
56/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon Omenaan, kuten muihinkaan kauppakeskuksiin ei koirilla ole asiaa. Kieltomerkit on ovissa. 

Vierailija
57/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se uskomatonta touhua! Ihmisillä ei ole mitään rotia enää. 

Vierailija
58/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:17"]

Kauppiaat huom. Vinkkinä, allergisille omat kaupat. Sellaisessa olisi ilo käydä eikä tarvitse lastenkaan puolesta pelätä että koira käy kiinni. 

[/quote]

Tartuta vain tuollainen hysteerinen koirapelko lapsiisi, saat olla ylpeä neuroottisesta jälkikasvustasi joka pelkää normaaleja asioita ilman syytä vain siksi, että olet hienosti kasvattanut pentusi päin vittuja :D Miten te kävelette julkisilla paikoilla kun koiria tulee vastaan joka puolelta? Meette seinää vasten ja pidätätte hengitystä vai miten? Hullullulullu.......

Vierailija
59/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:45"]

Älkää sit ainkaan ostako mitän Stockalta. Siellähän on todella usein koiria.

[/quote]

Käyn joskus siellä eläintarvike osastolla ihan vaan koiria katsomassa.. ne on niin söpöi. Käsilaukkukokoisiakin näkee.

Vierailija
60/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:21"]

Isoon Omenaan, kuten muihinkaan kauppakeskuksiin ei koirilla ole asiaa. Kieltomerkit on ovissa. 

[/quote] 

Onko? Miksi niitä sinne silti viedään? Ja miksi niitä viedään kauppojen sisälle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän