Allergiset huom! Iso-ompun hm:ssä oli koira
Saako niitä nykyään viedä vaatekauppoihin? Onko tuo aivan yleistä? Luulis että allergiset on parempia asiakkaita kuin koirat. Aikamoista meininkiä.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:21"]
Isoon Omenaan, kuten muihinkaan kauppakeskuksiin ei koirilla ole asiaa. Kieltomerkit on ovissa.
[/quote]
Onko? Miksi niitä sinne silti viedään? Ja miksi niitä viedään kauppojen sisälle?
[/quote] Onko oikeesti kieltomerkit?
[/quote]
On. Silmät vain auki kun aikoo ovesta sisään, tosin kieltomerkkirivistö on aika pitkä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty
[/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa.
Aww vähän ois kiva jos Suomessa saisi viedä koiran lähes kaikkialle, kuten keski-Euroopan maissa saa :)
Siellä ei allergioitakaan liiemmin esiinny kun ihmiset suodattuvat koiriin jne heti pienestä pitäen
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty
[/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa.
[/quote]
Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille.
No voi nyyh nyyh. Mulla on aina koira mukana töissä toimistossa. Ei sitä voi 8h yksin jättää. Jääkää kotiin allergiset, tai etsikää allergisten ja muiden moniongelmaisten kauppoja. Sitä paitsi allergioihin on lääkkeet. Käyttäkää niitä älkääkä itkekö.
N26
Ravintoloihin ja jopa apteekkeihin saa nykyisin tuoda koiria, käsittämätöntä! Apteekkissa pitää olla hygienistä ja kuka haluaa koiria ruokiensa äärelle?? Allergiselle ei ole mukava mikäli uusissa vaatteissa on koirankarvoja. Koiria saa kyllä muutenkin väistellä ihan tarpeeksi joka paikassa! Tässä sitä taas huomaa miten koirat menevät allergisten ihmisten edellä!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty [/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa. [/quote] Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille.
[/quote] Jos kauppias ei noudata lakia niin sinun takia kauppaa voidaan sulkea. Sitähän sinä haluat?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty [/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa. [/quote] Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille.
[/quote] Jos kauppias ei noudata lakia niin sinun takia kauppaa voidaan sulkea. Sitähän sinä haluat?
[/quote]
Siellä kuule myymäläpäälliköstä lähtien ihmiset mun koiraa on rapsutelleet, jos meitä kiellettäisiin sinne menemästä, niin ok, ei mentäisi. Mikä tässä nyt oli se ongelma?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:31"]
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/73385-saako-koiran-kanssa-menna-stockalle
[/quote]
Terveystarkastajalle ilmoitus. Siitä se lähtee
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty [/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa. [/quote] Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille. [/quote] Jos kauppias ei noudata lakia niin sinun takia kauppaa voidaan sulkea. Sitähän sinä haluat? [/quote] Siellä kuule myymäläpäälliköstä lähtien ihmiset mun koiraa on rapsutelleet, jos meitä kiellettäisiin sinne menemästä, niin ok, ei mentäisi. Mikä tässä nyt oli se ongelma?
[/quote] Laki kieltää. Ei sen kummempaa
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty [/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa. [/quote] Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille. [/quote] Jos kauppias ei noudata lakia niin sinun takia kauppaa voidaan sulkea. Sitähän sinä haluat? [/quote] Siellä kuule myymäläpäälliköstä lähtien ihmiset mun koiraa on rapsutelleet, jos meitä kiellettäisiin sinne menemästä, niin ok, ei mentäisi. Mikä tässä nyt oli se ongelma?
[/quote] Laki kieltää. Ei sen kummempaa
[/quote]
Voin kuule kertoa että se laki ei ole mulle ongelma, ei niin ollenkaan. Tuottaa mulle kyllä suurta iloa miten voin kaltaisianne kyyliä näin järkyttää jollain vaivaisella koiralla.
Mitä jos allerginen törmää opaskoiraan? Eikö opaskoira jännästi aiheuta oireita?
Olen myös nähnyt tuolla hm:ssa vihaisen chihuahuan, joka sai haukkua siellä vaatteiden seassa. Että silleen. Vantaalla on kmarket johon saa tuoda koiria ja myös kärryihin tuoda koiria, kerran oli yhdelle 3 koiraa mukana. Siellä ne kuolaa susheja ja muuta. On sallittu ja kauppaa ei siivota muuta kun kuivalla mopilla. Koirat kuninkaita Suomessa.
Myös apteekissa nähty koiria Vantaalla. Omistaja ei ostanut mitään.
Lähi market on alkanut haista pahalle, tykkään muuten koirista mutta ei ole kauhean kiva ostaa koirankakka hajuisesta kaupasta ruokaa. Ja kyllä sinne on kakattu hajun ja lattian ruskeiden läikkien perusteella. Kauppa tapana siivota vain harjalla ja ilman vettä ja ilman imuria. Tästä joku suuttuu no mitä jos minä toisin hevosen kauppaan olisiko yhtä ok kun tuoda koiria kauppaan hädälle?? Tuskin. Jos tuo sallittu niin pitää sallia kauppaan myös hevoset, kissat, lehmät, linnut ja kanit. Ne ovat myös lemmikkejä kuten koirat.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia.
[/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle.
[/quote]
Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty