Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allergiset huom! Iso-ompun hm:ssä oli koira

Vierailija
04.10.2015 |

Saako niitä nykyään viedä vaatekauppoihin? Onko tuo aivan yleistä?  Luulis että allergiset on parempia asiakkaita kuin koirat. Aikamoista meininkiä. 

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sit ainkaan ostako mitän Stockalta. Siellähän on todella usein koiria.

Vierailija
22/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista tulee likaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:52"]

Onhan se aika tympeää jollei koiralla ole hyvää syytä olla siellä kuten vaikka sillä opaskoiralla. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki pitäisivät lemmikkinsä mukanaan kaikkialla ihan huvikseen.

[/quote] Niinpä. Työkoirat on asia erikseen. Miten jotkut voivat olla niin itsekkäitä että ne tuhoaa muitten elämää ja tuhoaa toisten tuotteet?

[/quote]

Kuule, niissä "työkoirissa" on ihan samat allergeenit kuin lemmikkikoirissakin. Meneekö ne elämät ja tuotteet jotenkin vähemmän pilalle opaskoirasta?

Vierailija
24/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Mitä jos itkettäisiin kaikki yhdessä kaupassa olleen koiran vuoksi yhdet itkut? Tajuatko sä ap mitä kaikenlaisia hormonihäiritsijäkemikaaleja, homeenestoaineita ja favelan hikipajan maasta noussutta loispaskapölyä niissä jo valmiiksi on? Vaatteet kannattaisi aina pestä ennen käyttöä joka tapauksessa, jos nyt yhtään älliä riittää oman temppelin varjeluun ja kärsimyksen minimointiin. Siinä yhden koiran hilse ja kolme irtokarvaa on täysi mitättömyys. Rasittuisin sekunnissa sun seurastasi niin, että kiitä onneasti ettet turise livenä tota mulle...

Vierailija
25/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:50"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:36"] Mun koira tulee joka paikkaan mun mukana ja ei todellakaan ole opaskoira. On ollut mukana sairaalassa, on kauppakeskuksissa, on töissä, jopa tuossa lähiruokakaupassa, joka paikassa on toivotettu tervetulleeksi. [/quote] Kerro ihmeessä kaupan nimi  [/quote] Sale ja siwa, ne tuossa ovat ruokakaupoista ne missä lähinnä käydään. Kovasti saa aina kassalla rapsutuksia. [/quote] Kauppias saa siitä rapsut, kyllä. Toi pitää ilmoittaa terveystarkastajalle.  [/quote] Siinähän vauhkoatte, reippaan vuoden verran on jo käyty [/quote] Jaahas, pitää tallentaa terveystarkastajan numeroa.  [/quote] Tallentele ihmeessä =D Psykiatrin numero voi olla sulle myös aika ajankohtainen. Mut ei mitään, nyt suihkuun ja sen jälkeen koiran kanssa sitruunaostoksille. Oikein kivaa sunnuntai-iltaa kaikille. [/quote] Jos kauppias ei noudata lakia niin sinun takia kauppaa voidaan sulkea. Sitähän sinä haluat?  [/quote] Siellä kuule myymäläpäälliköstä lähtien ihmiset mun koiraa on rapsutelleet, jos meitä kiellettäisiin sinne menemästä, niin ok, ei mentäisi. Mikä tässä nyt oli se ongelma? [/quote] Laki kieltää. Ei sen kummempaa  [/quote] Voin kuule kertoa että se laki ei ole mulle ongelma, ei niin ollenkaan. Tuottaa mulle kyllä suurta iloa miten voin kaltaisianne kyyliä näin järkyttää jollain vaivaisella koiralla. [/quote]  Tulihan se sieltä.  Teet harmia muille asiakkaille, tuhoat kauppiaan elämää ja järjestät hänet pulaan. Niin sitä pitää!  [/quote] Voi sinua, siinä sulle nyt on pohdittavaa, varmaan ihan huomiseksikin.

[/quote] 

En minä mitään pohdi. Soitan oitis terveystarkastajalle kun näen koiran ruokakaupassa tai kauppakeskuksessa missä koirien kieltomerkki. 
[/quote]

Hyvä, toivottavasti sulla on puheaikaa tarpeeksi, ei tyssää sitten siihen ainenkaan.

Vierailija
26/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat levittää tautejakin. Vaatteista tulee likaisia. Allergiset tulee sairaiksi.  Mitä järkeä tuossa on? 

Vierailija
27/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:43"]Kuseeks ne lattioillekin? 
[/quote]
Meidän koira pentuna nosti jalkaa joulukuusen juurella, Stockan lemmikkiosastolla. Myyjäkin nauroi.

Liikun usein koiran kanssa kaupoilla. Isot koirat jätän kotiin, mutta tämä yksi pieni on usein töissäkin mukana. Jos tosiaan olette niin allergisia, ettette voi samaan kauppaan tulla, ottakaa lääkkeenne. Yksinkertaista.

Vierailija
28/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:56"]

Onhan se aika tympeää jollei koiralla ole hyvää syytä olla siellä kuten vaikka sillä opaskoiralla. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki pitäisivät lemmikkinsä mukanaan kaikkialla ihan huvikseen.

[/quote] Niinpä. Työkoirat on asia erikseen. Miten jotkut voivat olla niin itsekkäitä että ne tuhoaa muitten elämää ja tuhoaa toisten tuotteet?

[/quote]

Kuule, niissä "työkoirissa" on ihan samat allergeenit kuin lemmikkikoirissakin. Meneekö ne elämät ja tuotteet jotenkin vähemmän pilalle opaskoirasta?

[/quote] Opaskoiria ei ole niin paljon kuin normikoiria. Siinä on se ero 

Vierailija
29/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika tympeää jollei koiralla ole hyvää syytä olla siellä kuten vaikka sillä opaskoiralla.
Mitä siitäkin tulisi jos kaikki pitäisivät lemmikkinsä mukanaan kaikkialla ihan huvikseen.

Vierailija
30/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"]

No just. Mitä jos itkettäisiin kaikki yhdessä kaupassa olleen koiran vuoksi yhdet itkut? Tajuatko sä ap mitä kaikenlaisia hormonihäiritsijäkemikaaleja, homeenestoaineita ja favelan hikipajan maasta noussutta loispaskapölyä niissä jo valmiiksi on? Vaatteet kannattaisi aina pestä ennen käyttöä joka tapauksessa, jos nyt yhtään älliä riittää oman temppelin varjeluun ja kärsimyksen minimointiin. Siinä yhden koiran hilse ja kolme irtokarvaa on täysi mitättömyys. Rasittuisin sekunnissa sun seurastasi niin, että kiitä onneasti ettet turise livenä tota mulle...

[/quote] 

Villakangastakit harvemmin pestään. Ei myöskään tekoturkit yms. 

Miks ei koirat jätetä kauppojen ulkopuolelle. Saako kauppoihin ottaa mukaan myös kissaa, marsua, rottaa? 

Vierailija
31/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"]

[/quote] 

Miks ei koirat jätetä kauppojen ulkopuolelle. Saako kauppoihin ottaa mukaan myös kissaa, marsua, rottaa? 

[/quote]

No vitustako minä tiedän eikä kiinnosta. Toisaalta mun mielestä etenkin marsut saavat aivan vapaasti käydä shoppailemassa, jos ne niin haluaa tehdä. Minä itse olen sitä paitsi kissaihminen, enkä niin välitä koirien meuhkaamisesta ja kuolaamisesta jos siitä sotkua tulee, mutten sentään alkaisi tehdä ongelmaa asiasta joka ei todellakaan sitä ole! Anna koiran olla niin koira antaa sun olla, helkkarin pullamössöelintasoöverisorsa.

Vierailija
32/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"]

[/quote] 

[/quote]
Miksi koirat pitäisi jättää ulkopuolelle, kun ne saavat tulla sisälle? :D

Koiria ihan oikeasti varastetaan, jotkut voivat heittää kiviä tms. Ja jos joku ärsyttää ulos jätettyä koiraa, ja se näykkäisee, vastuu on minun. Siksi en jätä koiraa/koiria valvomatta. Hetkeksi ruokakaupan eteen joskus.

Vierailija
34/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään ihme että toiset syöttää lihapullia. 

Vierailija
35/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"] No just. Mitä jos itkettäisiin kaikki yhdessä kaupassa olleen koiran vuoksi yhdet itkut? Tajuatko sä ap mitä kaikenlaisia hormonihäiritsijäkemikaaleja, homeenestoaineita ja favelan hikipajan maasta noussutta loispaskapölyä niissä jo valmiiksi on? Vaatteet kannattaisi aina pestä ennen käyttöä joka tapauksessa, jos nyt yhtään älliä riittää oman temppelin varjeluun ja kärsimyksen minimointiin. Siinä yhden koiran hilse ja kolme irtokarvaa on täysi mitättömyys. Rasittuisin sekunnissa sun seurastasi niin, että kiitä onneasti ettet turise livenä tota mulle... [/quote]  Villakangastakit harvemmin pestään. Ei myöskään tekoturkit yms.  Miks ei koirat jätetä kauppojen ulkopuolelle. Saako kauppoihin ottaa mukaan myös kissaa, marsua, rottaa?  [/quote] Miksi koirat pitäisi jättää ulkopuolelle, kun ne saavat tulla sisälle? :D Koiria ihan oikeasti varastetaan, jotkut voivat heittää kiviä tms. Ja jos joku ärsyttää ulos jätettyä koiraa, ja se näykkäisee, vastuu on minun. Siksi en jätä koiraa/koiria valvomatta. Hetkeksi ruokakaupan eteen joskus.

[/quote] 

Voisko pakolaisia palkata koiravartioiksi? Vai pitäsikö kauppakeskuksissa olla erillinen koirahotelli? 

Ei muutamat ihmiset saa tuhota liikkeiden tuotteet myyntikelvottomiksi. 

Vierailija
36/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskus voi halutessaan kieltää koirat. Ompun olen luullut olevan koirakieltoinen. Monet muut keskukset pk-seudulla sen sijaan eivät ole.

Itse olen käynyt Itäkeskuksen H&M liikkeessä kahden ison koirani kanssa. Miksi? Päätin yhdistää lenkin ja väärän kokoisen vaatteen vaihdon samalle reissulle. Mukana myös alle 1-vuotias lapsi, joten mieluiten kaikkea arkista ja pakollista tekee "yhdellä iskulla" kun vauvan kanssa liikkeelle pääseminen ei ole yhtä sujuvaa kuin lähteä yksin.
Käytiin siis kaupassa hakemassa se oikea koko ja käveltiin takaisin kotiin. Olisihan se pitänyt arvata että jotakuta silti häiritsee...

Vierailija
37/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on joka paikassa. Ei sille voi mitään. Opetelkaa elämään allergianne kanssa. En mäkään vaadi, ettei vaatteiden valmistuksessa saisi käyttää tiettyjä kemikaaleja eikä ravintoloiden ruoissa valkopippuria, tai että asuinalueeni puut ja pensaat pitäisi kaataa ja tuttujeni tulisi siivota kotonaan niin, etten saisi oireita pölystä. Sille allergialle nyt ei vain voi muuta kuin ottaa lääkkeet, ja sikäli kuin eivät auta, niin kestää sitten vain oireita. 

Vierailija
38/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi se haitata jo sitä itsekästä koiranomistajaakin jos kaikki muutkin tekisivät samoin. Ja niitä kauppoja.
Niin kauan kuin vain joku yksittäinen moukka toimii noin niin hirveää harmiahan siitä ei ole.
Mutta ei voi ymmärtää näitä ihmisiä, "kun minä niin siististi avaan sen dödön ja haistan" "minä otan niin varovasti sen pullan laarista ilman pihtejäkin", "minun koirastani ei ole haittaa kellekään" jne.

Vierailija
39/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:05"]

Koiria on joka paikassa. Ei sille voi mitään. Opetelkaa elämään allergianne kanssa. En mäkään vaadi, ettei vaatteiden valmistuksessa saisi käyttää tiettyjä kemikaaleja eikä ravintoloiden ruoissa valkopippuria, tai että asuinalueeni puut ja pensaat pitäisi kaataa ja tuttujeni tulisi siivota kotonaan niin, etten saisi oireita pölystä. Sille allergialle nyt ei vain voi muuta kuin ottaa lääkkeet, ja sikäli kuin eivät auta, niin kestää sitten vain oireita. 

[/quote] Totuttele itse vaikkapa huumeruiskuihin. 

Vierailija
40/97 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:49"] No just. Mitä jos itkettäisiin kaikki yhdessä kaupassa olleen koiran vuoksi yhdet itkut? Tajuatko sä ap mitä kaikenlaisia hormonihäiritsijäkemikaaleja, homeenestoaineita ja favelan hikipajan maasta noussutta loispaskapölyä niissä jo valmiiksi on? Vaatteet kannattaisi aina pestä ennen käyttöä joka tapauksessa, jos nyt yhtään älliä riittää oman temppelin varjeluun ja kärsimyksen minimointiin. Siinä yhden koiran hilse ja kolme irtokarvaa on täysi mitättömyys. Rasittuisin sekunnissa sun seurastasi niin, että kiitä onneasti ettet turise livenä tota mulle... [/quote]  Villakangastakit harvemmin pestään. Ei myöskään tekoturkit yms.  Miks ei koirat jätetä kauppojen ulkopuolelle. Saako kauppoihin ottaa mukaan myös kissaa, marsua, rottaa?  [/quote] Miksi koirat pitäisi jättää ulkopuolelle, kun ne saavat tulla sisälle? :D Koiria ihan oikeasti varastetaan, jotkut voivat heittää kiviä tms. Ja jos joku ärsyttää ulos jätettyä koiraa, ja se näykkäisee, vastuu on minun. Siksi en jätä koiraa/koiria valvomatta. Hetkeksi ruokakaupan eteen joskus.

[/quote] 

Voisko pakolaisia palkata koiravartioiksi? Vai pitäsikö kauppakeskuksissa olla erillinen koirahotelli? 

Ei muutamat ihmiset saa tuhota liikkeiden tuotteet myyntikelvottomiksi. 
[/quote]
Selitä nyt vielä, miten ne tuotteet menevät myyntikelvottomiksi siitä, että koira kävelee niiden ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi