Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet patologiseen valehtelijaan?

Vierailija
02.10.2015 |

Kysyn ihan mielenkiinnosta ja ehkä myös sillä ajatuksella, että toiset naiset osaisivat välttää näitä tyyppejä.

Itse tapasin nettitreffien kautta aivan "ihanan" miehen. Oli todella taitava sosiaalisesti. Hänellä oli lapsi (tapasin myös hänet) ja kaikki tuntui ihan täydelliseltä, jopa liian täydelliseltä.Tapailtiin joitain kuukausia, kunnes alkoi paljastumaan vaikka ja mitä. Tämä ihastus päättyi rikosilmoitukseen, sillä hän varasti minulta rahaa. Kaikki mitä tyyppi oli puhunut, oli täyttä paskaa. Törmäsin tähän tyyppiin sattumalta somessa jokin aika sitten ja huomasin, että hänellä on nykyään toinenkin lapsi. Oikein pahaa tekee lapsen äidin puolesta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikossa helsingissä asuu yksi todella järkky tapaus. Valehtelijoiden mestari. Voi kun voisin hänestä jotenkin varoittaa.....

Vierailija
22/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 10:50"]Tunnen työelämän kautta. Oikeasti hyvä työssään, mutta kyllä koko työyhteisö tietää hänen juttunsa.
[/quote]

Mulla taas oli entisenä työkaverina mies, joka valehteli itseensä liittyvät asiat aina paremmiksi kuin ne olivatkaan. Hän osasi tehdä hyvän ensivaikutelman, joten monilla oli aluksi erilainen käsitys hänestä.

Tuona aikana hän vaihtoi useaan otteeseen töitä talon sisällä ja onnistui myös ylenemään eli selvästikin osasi tehdä jotain oikein. Kuitenkaan hänen kanssaan työskennelleet eivät olleet kovinkaan tyytyväisiä, mutta esimiehillä ilmeisesti toinen mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli ihan mestari valehtelija. Veljen työpaikalla kerättiin rahaa, veljentytön elinsiirtoon. Tyttö oli täysin terve. Veljen syöpään sairastumisen usko koko suku, paitsi minä. Kamalinta on se, että valehelija uskoo itse valheisiinsa. Se on jo huippu.

Vierailija
24/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:09"]Se on jotenkin noloa, kun joku valehtelee ja kukaan ei oikeasti edes usko. Huomaako valehtelija itse, ettei kukaan ota hänen juttujaan todesta? Noloa, jos ei itse tajua jääneensä jo ajat sitten valehtelusta kiinni...
[/quote]
Täällä palstalla joku väitti olevansa yliopistossa ja että 95% hänen yliopistostaan olisi pakolaisvastaisia. Kun kysyttiin mikä on yliopiston nimi meni vaikeaksi. Tyypillinen valehtelija

Vierailija
25/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on patologinen valehtelija. Valehteli 15 vuotta itselleenkin, että on eronnut. Kuulutuksia hakiessa selvisi, että kakkosvaihe oli unohtunut...

Vierailija
26/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:48"]Mun mies on patologinen valehtelija. Valehteli 15 vuotta itselleenkin, että on eronnut. Kuulutuksia hakiessa selvisi, että kakkosvaihe oli unohtunut...
[/quote]

Kuinka on mahdollista? Miten pitkään olet ollut miehesi kanssa yhdessä? Ja tärkeimpänä - kai nyt kuitenkin kyseessä on ex vai vieläkö jatkat tuollaisen ihmisen kanssa suhdetta?

Vierailija
27/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihminen oli valehdellut myös minusta ex-vaimolleen ihan älyttömiä asioita. Mm ammatista, asumismuodosta, harrastuksista. Kaikki oli valehdeltu paremmaksi.
Kun tein rikosilmoituksen, niin poliisi kertoi, että tällä ihmisellä oli pitkä lista rikoksia taustalla. Petoksia, kavalluksia yms. Ja mun tekemän rikosilmoituksen jälkeen tältä tyypiltä otettiin kaikki sormenjäljet ja valokuvat poliisin rekisteriin.
Ap

Vierailija
28/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:09"]Olen törmännyt kolmeen mieheen. Plus yksi tyttö alakoulussa oli tuollainen.

Otetaan nyt esimerkiksi entinen miesystäväni. Ensin oli oikein hurmaava ja ihan rehellisen oloinen. Nopeasti paljastui täydeksi valehtelijaksi ja psykopaatiksi. Oli myös väkivaltainen, hyväksikäyttäjä ja alkoholisti.Hänellä myös kaksi lasta, toisen on "hylännyt" kokonaan (lapsen onni). Mikähän mahtaa olla selitys kavereille...
[/quote]

Saako kysyä mistä päin?
Ap

Vierailija
29/44 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:09"]Se on jotenkin noloa, kun joku valehtelee ja kukaan ei oikeasti edes usko. Huomaako valehtelija itse, ettei kukaan ota hänen juttujaan todesta? Noloa, jos ei itse tajua jääneensä jo ajat sitten valehtelusta kiinni...
[/quote]
Täällä palstalla joku väitti olevansa yliopistossa ja että 95% hänen yliopistostaan olisi pakolaisvastaisia. Kun kysyttiin mikä on yliopiston nimi meni vaikeaksi. Tyypillinen valehtelija
[/quote]
On. Varsinkin se kiemurtelu kun jää kiinni

Vierailija
30/44 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
31/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
32/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse. Valehtelen aina, nytkin.

Vierailija
33/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkauteni valheteli kaikesta: kuka soitti? Missä olit? Rakastatko minua? Miten töissä meni? Kuka tuo on? - aina kun suunsa avasi niin valhehan sieltä tuli. Syykin oli selvä: ei kestänyt mitään konflikteja mutta halusi elää täysin vapaasti ja silti pitää minut tyttöystävänään. Joten valehteli ihan kaikesta silmät loistaen. Valehteli niin pienistäkin asioista että en todellakaan tiennyt hänen valehtelevan. Ei siis sepitellyt mitään, piti huolen siitä että valhe on totuudenmukainen ja mahdollinen. Mutta ikinä ei voi olla liian varovainen, valheita paljastui aina silloin tällöin ja siitä pääsin hänen loputtomien valheiden verkon jäljille ja aloin epäilemään kaikkea mitä mies sanoi. Menetin uskoni miehiin tämän suhteen aikana, olen kohta 30v ja edelleen epäilen miesten sanomisia ja olen hyvin kyyninen. Oma mies on oppinut elämään epäluuloisuuteni kanssa ja ollaan sitä työstetty niin että nykyään olen oikeastaan aika välinpitämätön sen suhteen, valehdellaanko minulle vai ei. MUTTA, olen siis myös kyyninen. Jos tämä mies paljastuu myös valheita suoltavaksi kusipääksi niin tuhoan hänen elämänsä. Vien lapset, koirat ja omaisuudenkin ennemmin poltan kuin jaan hänen kanssaan. Ja en todellakaan anna moisen ihmisen vaikuttaa lasteni tai itseni elämään. Onneksi nämä vuodet ovat näyttäneet sille ettei mieheni ole kovin hyvä valehtelemaan eikä siksi sitä juurikaan tee.

Vierailija
34/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asuva ex-mieheni.

Vierailija
35/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko mies patologinen valehtelija, mutta ainakin melko lahjakas skeidan puhuja. Kaksi johtavaa periaatetta valehtelussa oli: 1) osa jutusta pitää aina olla totta jotta loput voi pistellä omiaan, 2) omat viat projisoidaan aina johonkin exään tai työkaveriin, jotta niitä voidaan käsitellä omia kasvoja menettämättä. Mies siis kertoi exänsä olevan kiusantekijä ja tekstareilla häiriköijä, vaikka myöhemmin selvisi, että mies itse ei ollut jättänyt exäänsä rauhaan, vaan tämän oli pitänyt hakea lähestymiskieltoa.

Onneksi olen luonnostani epäluuloinen sekä pikkutarkka ja hyvämuistinen. Hyvin nopeasti tuo kuvio selvisi, vaikka mies olikin älykäs ja viehättävä sekä taitava, myös työelämässä huomattavassa asemassa. Kyllä siinä silti kovemmaltakin luulta menee hetkeksi pohja elämältä, jos on kovin rakastunut ja sitten huomaa, että kaikki onkin ollut valhetta. No, näistä selvitään. Tsemppiä muille ja varoittakaa ihmeessä uusia mahdollisia uhreja, jos teillä vaan on mahdollisuus.

Vierailija
36/44 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista naisvaltaisella alalla. Onnistuu usein pilaamaan muiden maineen ja porskuttaa itse ilman omatunnon tuskia.

Koskaan ei kannata uskoa juoruja mitä toinen nainen kertoo toisesta, ei koskaan!

Luotettavaltakin tuntuva henkilö saattaa olla mitä kamalin emävalheiden levittelijä!

Vierailija
37/44 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä miehiä?

Vierailija
38/44 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Kyllä niitä patologisia valehtelijoita voi tulla missä vaan vastaan! Eikä sitä aluksi usko niihin valheisiin, itse olin nuori tyttö ja uskoin, koska mies oli hyvä valehtelemaan ja olin rakastunut.

Vierailija
39/44 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen pomo. Valehteli kaiken. Ihan kaiken.

Tulin supervarovaiseksi enkä uskaltanut omissa nimissäni mitään paperia tehdä, kävin aina hakemassa hänen allekirjoituksensa.  Valehteli koulutuksensa, muijansa lasten määrän, teki itse kuitteja kun tarvitsi itselleen rahaa, valehteli omaisuuttaan jopa laillisisissa jutuissa (ups, tuli virhe..tai minut hän sanoi virheen tekijäksi), oikein tykätty mies, valittu moneen asiantuntijaryhmään.

Rahaa on, suurin osa tulee huijaamalla. Mottonsa lienee että pelataan niin isoilla rahoilla ettei se sitten haittaa jos kiinni.  Omaisuutta on ihan riittävästi ilman että tarttisi valehdella sitä olevan lisää. Korostaa käytöksessään isänmaallisuutta ja hyväntekeväisyyttä. Tosin se kerätty hyvä päätyy aina hänelle. Sairas. Käyttää vain Stokkan vaatteita, näyttelee menestyjän ja tietäjän roolia hyvin. Olen varma että jää vielä jollekin muulle kuin ruohonjuuritason ihmisiillekin kiinni.  Nykyisen vaimonsa kansalaisuudenkin valehteli.

Vierailija
40/44 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Kyllä niitä patologisia valehtelijoita voi tulla missä vaan vastaan! Eikä sitä aluksi usko niihin valheisiin, itse olin nuori tyttö ja uskoin, koska mies oli hyvä valehtelemaan ja olin rakastunut.

Niin oli, erittäin tyhmä kysymys. Ei noita miehiä kukaan löydä, koska ei niitä kukaan etsikään. He löytävät uhrinsa ihan itse. Ehkä joskus tuon kysymyksen esittäjänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme