Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää siis kokonaan minun harteille

Vierailija
27.02.2026 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Että ei ole aina kadehdittavaa vaikka onkin kieltämättä jonkun silmiin ihan hulppeat puitteet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan niin nämä tällaiset lomat (ja muutkin viikonloput) lapsuudestani: isä örvelökännissä kaiken aikaa ja äiti vastuussa koko sirkuksesta.

Vierailija
2/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuossa tilanteessa? Mikä sua pidättää jättämästä moista paskakasaa? Voimia, en ymmärrä -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinä etukäteen ja jätä mies sinne selviämään ja siivoamaan.

Vierailija
4/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tuossa tilanteessa? Mikä sua pidättää jättämästä moista paskakasaa? Voimia, en ymmärrä -

Ei mun mielestä ole syy hajottaa perhettä. Eri asia jos pitäisi pelätä.

Vierailija
5/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Jos mies haluaa kastokännit niin vuokramökki ei ole oikea paikka. Jääköön vaikka kotiin ensi kerralla. Jaksamista.

Vierailija
6/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikuinen nainen tarvitsee tällaista vastuuta mistään ottamatonta mieslasta?

Vierailija
7/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla sataslappusella voit tilata sinne mökkeröiseen siivouksen. Toki jos se on ihan kraateri niin voi tulla isokin lasku, mutta sellainen perus siivous lähtee 500 euron pintaan.

Vierailija
8/8 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkoholinkäyttöäni tosi raskasta seurattavaa. Otan osaa. Itse muutin vähäksi aikaa toiseen asuntoon. Sain levätä. Alkoholisoituneet ovat itsekkäitä ihmisiä.