Pelkään kauniita naisia
Niin saatana! Mikähän senkin pelon hieno nimitys on? En tosiaan tykkää kauniista naisista, en puhu mielelläni heille, en katso heitä enkä edes käy kassoilla joilla on kaunis myyjä. Ulkoapäin saattaa näyttää siltä, että kauniit ovat minulle ilmaa, mutta oikeastihan olen ihan kuset sukassa. Lieneekö muilla samanlaisia pelkotiloja liittyen hyvännäköisiin ihmisiin?
Kommentit (38)
Itse suoraan ajaudun heidän luokseen. Valitsen aina automaattisesti sen kauniin kassatytön ja istun bussissakin lähelle (en siis viereen mut vaikka käytävän toiselle puolelle). En stalkkaa mutta ihastelen.
mä olen +30, ja vähän jäädyn seksikkäisten naisten läheisyydessä
Mä pelkään vain yhtä naista johon olen tosi ihastunut ja joka vaikuttaa ylimieliseltä, melkeinpä ilkeältä. Mutta se on niin kaunis. Ja itsekin olen (ainakin muiden mielestä) kaunis nainen. Mutta hankala ymmärtää että joku pelkäisi niin paljon tavallisia, kauniita naisia, ettei voi mennä sellaisen kassalle yms.
Minä taas olen nainen ja puolestani kartan hyvännäköisiä miehiä. Kadulla en katso päin, enkä koskaan valitse hyvännäköistä miesaspaa kaupassa.
Jaa, minä taas hillitysti ihastelen kauniita naisia, siis en toki kaikkia, mutta sellaisia kauniita jotka eivät ole osoittautuneet ilkeiksi tms. Oman kokemukseni mukaan se luonnekin on kauniilla naisilla usein vähintäänkin kiva, mutta toki ne poikkeuksetkin löytyy... Itsetuntoni kestää aivan mainiosti kauniit naiset. :) Usein synkkaakin aika hyvin. Suorastaan rakastan kauneutta sen kaikissa muodoissaan tässä elämässä, mutta tämä ei tarkoita että yhtään sen vähempää arvostaisin ns. vähemmän kauniita ihmisiä ihmisinä! Jos ihminen on kiva, niin hän on kiva ja ulkonäkö sinällään menettää tutustuessa merkityksensä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:43"]
Mä pelkään vain yhtä naista johon olen tosi ihastunut ja joka vaikuttaa ylimieliseltä, melkeinpä ilkeältä. Mutta se on niin kaunis. Ja itsekin olen (ainakin muiden mielestä) kaunis nainen. Mutta hankala ymmärtää että joku pelkäisi niin paljon tavallisia, kauniita naisia, ettei voi mennä sellaisen kassalle yms.
[/quote]
Hyvännäköisten ihmisten edessä tuntee itsensä niin hirvittävän rumaksi ettei mitään järkeä, sieltä peilistä katselee välillä siedettävä tyyppi, mutta sitten kun näkee oikeasti komeita ja kauniita ihmisiä niin tekee mieli painua maan alle. Ja kauniit kassat ei kiinnosta, koska ne on aina niin kylmiä ja katsovat ikävästi, ainakin minua. Eikä minua kiinnosta sanoa kauniille naisille sanaakaan jos ei ole ihan pakko, ja harvoin on. AP
Olen nainen, ja mua pojat kiusasivat esikoulusta lukioon joka ikinen vuosi, olin kuvottava, jne. Aikuisena olen saanut kehuja varsinkin kasvoistani, mutta kouluaikojen helvetti on saanut minut inhoamaan hyvännäköisiä JA röyhkeitä miehiä, kiltit hyvännäköiset on eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:50"]
Olen nainen, ja mua pojat kiusasivat esikoulusta lukioon joka ikinen vuosi, olin kuvottava, jne. Aikuisena olen saanut kehuja varsinkin kasvoistani, mutta kouluaikojen helvetti on saanut minut inhoamaan hyvännäköisiä JA röyhkeitä miehiä, kiltit hyvännäköiset on eri juttu.
[/quote]
Itse olen saanut suoria haukkuja ulkonäöstä pojilta, mutta naisilta/tytöiltä tulee yleensä sitä päin naamaa naurua ja nyrpeitä ilmeitä. Tai ehkä tässä vain toteutuu se, että olenkin niin kova naistenmies, että pelkkä hymyily ei naisille riitä vaan pitää nauraa. Huisaa. AP
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Itse olen saanut suoria haukkuja ulkonäöstä pojilta, mutta naisilta/tytöiltä tulee yleensä sitä päin naamaa naurua ja nyrpeitä ilmeitä. Tai ehkä tässä vain toteutuu se, että olenkin niin kova naistenmies, että pelkkä hymyily ei naisille riitä vaan pitää nauraa. Huisaa. AP
[/quote]
Niin ja mitään kehuja en ole saanu, ulkonäköön ta muuhunkaan liittyen. En naisilta enkä miehiltä. Tai yksi tyttö sanoi kerran, että ei ole tajunnut miten pitkä olen, se on varmaan kauneinta mitä minulle on sanottu. AP
Heh, sun on ap pakko olla se 22 v. "ruma mies", joka täällä ennenkin on kirjoitellut. (;
Pakko myöntää, että vältän kaikenlaista kontaktia kauniiden naisten kanssa. Ehkä se on sitä, että kun tietää ettei itse ole mikään AAA-alfauros, niin tietää paikkansa.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 23:23"]
Pakko myöntää, että vältän kaikenlaista kontaktia kauniiden naisten kanssa. Ehkä se on sitä, että kun tietää ettei itse ole mikään AAA-alfauros, niin tietää paikkansa.
t. mies
[/quote]
Sama homma. Tuntuu siltä, että se on jo loukkaus niitä naisia kohtaan jos puhun tai katson niitä. AP
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 23:16"]
Heh, sun on ap pakko olla se 22 v. "ruma mies", joka täällä ennenkin on kirjoitellut. (;
[/quote]
Juu olen se sama jantteri, joka teki ketjun nimeltään "Kysy rumalta nuorelta mieheltä" sen nuoren kauniin naisen innoittamana, ja joka kirjoitti aina loppuun "- Ystävällisin terveisin ap". Ilmeisesti minut on helppo tunnistaa. AP
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:27"]
[/quote]
Juu olen se sama jantteri, joka teki ketjun nimeltään "Kysy rumalta nuorelta mieheltä" sen nuoren kauniin naisen innoittamana, ja joka kirjoitti aina loppuun "- Ystävällisin terveisin ap". Ilmeisesti minut on helppo tunnistaa. AP
[/quote]
Arvasin!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:27"]
[/quote]
[/quote]
Sul on nii oudot jutut et tunnistaa heti :D
[/quote]
No sitä en kiistä. AP
Ihan aiheesta pelkäät. Itseänsä täynnä olevia kusipäitä kaikki. Kannattaa vältellä.
Mulle on osunut harvinaisen kauniita yksilöitä ystäviksi, joista jokainen on jalat maassa ja lämminhenkinen. Mutta jos on kyse lisäkkeillä itsensä kaunistaneista, niin heistä lähtee välillä vähän pelottavat vibat. :-D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:01"]Ihan aiheesta pelkäät. Itseänsä täynnä olevia kusipäitä kaikki. Kannattaa vältellä.
[/quote]
Hienoa vihapuhetta taas. Olet todella fiksu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:51"]
Ootko ap ruma?
[/quote]
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen. AP