Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petturimieskö

uusi miesystävä
24.01.2023 |

viestittelin pitkään yhden kivan miehen kanssa ja meillä synkkasi hyvin. Sitten sain vihin että samainen mies on liittynyt sinkkuryhmiin ja tykkäilee siellä nuorista ehkä hieman yliampuvista mimmeistä. mitä tekisitte tilanteessani. olen hieman suuttunut nostanko nokan pystyyn ja häippäsen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman sama tilanne olen tuntenut hänet pitkään ja paljon ollaan viestitelty mutta missään vaiheessa hän ei ole esittänyt että voisimme tavata.

nyt kuulin kaveriltani että hän nähnyt hänet treffiseura ryhmissä ja sinkkuryhmissä. en pääse itse asiasta yli ja sain päin kasvoja tajuta että ei sitten riittävästi pidä minusta. itse lopetin viestittelyn sillä luottamus meni enkä tiedä miten sen voi enään palauttaa sillä ajattelen asian niin että en vaan ollut tarpeeksi kiinnostava. Miehet kun eivät katso itseään peiliin vaan kuvittelevat että ovat kuuskyt vuotiaanakin parikymppisiä ja sitten niitä yritetään saada.

kertokaa te muut kokemuksia AVlle  tämä vaan minun tarinani ja kokemukseni

Vierailija
2/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tämä mies, että olette parisuhteessa?

Itse en laske viestittelyä vielä sellaiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä virallisesti olla sanottunna  mutta syvä kiinnostus on toisiamma kohtaan. päivittäin viestitelty ja kerrottu kuulumiset. minusta on erikoista ja itsellä tunne että en riittänytkään kun toisia alkaa tykkäileen ja kyttimään. käännätkö asian omalle kontalle jos nainen tekisi noin?

Vierailija
4/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viestittely (ennen tapaamista ja päätöstä siitä, että "ollaan yhdessä") ole mitään ihmeellistä. siis jos viestittely on jossain deittiäpissä. 

kyllähän siellä moni pitää monta keskustelua samaan aikaan, eihän sitä tiedä mikä niistä lähtee etenemään.

Vierailija
5/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehei... niin tätä kun mies vastaa. Kyllä itsellä ainakin luotto menee jos luuee että toinen pitää itsestä ja sitten saakin huomata että en olekkaan ainut vaan sydämmiä lentelee vähän sinne sun tänne

Vierailija
6/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hieman sama tilanne olen tuntenut hänet pitkään ja paljon ollaan viestitelty mutta missään vaiheessa hän ei ole esittänyt että voisimme tavata.

nyt kuulin kaveriltani että hän nähnyt hänet treffiseura ryhmissä ja sinkkuryhmissä. en pääse itse asiasta yli ja sain päin kasvoja tajuta että ei sitten riittävästi pidä minusta. itse lopetin viestittelyn sillä luottamus meni enkä tiedä miten sen voi enään palauttaa sillä ajattelen asian niin että en vaan ollut tarpeeksi kiinnostava. Miehet kun eivät katso itseään peiliin vaan kuvittelevat että ovat kuuskyt vuotiaanakin parikymppisiä ja sitten niitä yritetään saada.

kertokaa te muut kokemuksia AVlle  tämä vaan minun tarinani ja kokemukseni

Helpottaisi lukemista ja antaisit miehellekin paremman kuvan itsestäsi, jos kaivaisit esille opit isoista alkukirjaimista, pilkkusäännöistä ja kappalejaosta. Ei mulla muuta.

Vierailija
7/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa itse tähän yleisen sanonnan että missä ovat tavalliset naiset?

miksi tavalliset naiset eivät kiinnostu tavallisista miehistä?

kiinnostuppa sitten tavallisena naisena niin ei mene kuulkaa kauan kun se kasklahkeinen kahtelee nuoria tyttöjä., Ei kuulkaa teille miehille riitä se tavallinen nainen , teille pitää olla joku ihmeellinen pimu joka on kaikkea muuta kun se kotihengetär jota miehet luulee hakevansa.

Se on kuulkaas miehet niin että kun leikitte jotain mitä ette sillä omalla pärstäkertoimella saa  ja se vierellä oleva tavisnainen ei riitä niin yksin tuutte olemaan, luu jää käteen ja peräkammarin pojat senku kasvaa

Vierailija
8/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kahtelisi tuollaista!   Miehet ei monesti osaa kahtoo sitä omaa ikää ja naamaa mutta näkevät sen vaan naisesta. Sitten juostaan nuorten misujen perässä. 

Vierailija
9/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mitä tämä mies etsii?  kadotettuu nuoruutta?  mutta kyllä teki halveksittavan tempun!

Vierailija
10/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää laittaa selkä seinää vasten, eikä selittää kuukausien jälkeen jotain.

Mies on kuin kasakka: ottaa kaiken, mikä on irti.

Älkää antako niiden pyörittää itseänne tuolla tavalla. Jotain rajoja niille.

Vierailija
11/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jakoon toi mies.Ällö tyyppi.Nuoret naiset vaan leikkii tollasilla miehillä.Mies ei tuu mitään vakavaa koskaan saamaan.Mies viettää yksinäistä vanhuuttaan rupsahtaen ja likaisena sairaana alkkiksena.Näit on nähty.t:lähihoitaja

Vierailija
12/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on täynnä KitchenAid vosuja. Samanen mimmi on tulevaisuudessa 2 lapsen äitinä hakemassa turvatalolta paikkaa miehen ilmetessä turhan perinteiseksi.

Vierailija
13/14 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää laittaa selkä seinää vasten, eikä selittää kuukausien jälkeen jotain.

Mies on kuin kasakka: ottaa kaiken, mikä on irti.

Älkää antako niiden pyörittää itseänne tuolla tavalla. Jotain rajoja niille.

Sträppärillä?

Vierailija
14/14 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse viestittelisin miehen kanssa niin en hyväksyisi tuollaista. En todellakaan. Hyvä kysymys mitä hakee lähellä kuuttakymppiä oleva äijä tuolla toiminnalla?

Ja se että vokottelee tykkäyksillään joka misun perään. Tiedän että ei tule saamaan mitään vakavaa ja pysyvää noilla tempuillaan.  Miettikääs itse jokainen mikä pommi oli saada tietää asia vielä jopa tuttavan kautta joka oli  pongannut minut miehen kavereista ja tunnistanut. Se hyv tässä oli että aina jää kiinni yrittää sitten kuinka salaa kokeilla. Mutta kyllä luottamus meni. Kokeilkoot ja yrittäkööt jos vaikka joku tyttö sortuukin tuollaisen matkaan. Mutta uskon että en koskaan voi paluttaa sitä mitä tunsin miestä kohtaan, varsinkaan luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi