Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään kauniita naisia

Vierailija
02.10.2015 |

Niin saatana! Mikähän senkin pelon hieno nimitys on? En tosiaan tykkää kauniista naisista, en puhu mielelläni heille, en katso heitä enkä edes käy kassoilla joilla on kaunis myyjä. Ulkoapäin saattaa näyttää siltä, että kauniit ovat minulle ilmaa, mutta oikeastihan olen ihan kuset sukassa. Lieneekö muilla samanlaisia pelkotiloja liittyen hyvännäköisiin ihmisiin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi meitä rumiakin on. :) oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
22/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oma itsetuntoni oli päin vittua en mielellään puhunut mielestäni kauniiden ihmisten kanssa ja kassaksi ym. aspaksi valitsin mielestäni "normaalimman" näköisen. Nyt tätä ei ole enää ollut vuosiin ja itsetuntokin on kohonnut. Ja nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:09"]

No, onneksi meitä rumiakin on. :) oletko itse mies vai nainen?

[/quote]

Viimeksi kun tarkistin niin pippeli roikkui jalkojen välistä. Saattaa toki olla jo surkastunut. AP

Vierailija
24/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja hyvännäköinen ei ihan sama asia. Laitettu, treenattu, itsetietoinen voi olla pelottavakin, kun taas lempeäilminen ja kauniskasvoinen "tavis" hyvinkin lähestyttävä... Vai mitä tarkoitit?

Vierailija
25/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:13"]

Kaunis ja hyvännäköinen ei ihan sama asia. Laitettu, treenattu, itsetietoinen voi olla pelottavakin, kun taas lempeäilminen ja kauniskasvoinen "tavis" hyvinkin lähestyttävä... Vai mitä tarkoitit?

[/quote]

Minulle kaunis ja hyvännäköinen on ihan sama asia. Kukaan kaunis ihminen ei ole helposti lähestyttävä, ei minulle. AP

Vierailija
26/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.Nää on just näitä. Jotka pelkää naisia ja siten vihaavat. Ja haluavat nöyryyttää. Huoh. Typerys ap. Mene kotiin kasvattaan munat ennen kuin liikut ihmisten ilmoilla.

Vierailija
27/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itsellesi kauniin naisen, vai kelpaako rumempikin?

Vierailija
28/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kauniina tunnistan tän ilmiön ja monet miehet on sanonu samaa. Kännissä tulevat jotkut kehumaan erittäin kauniiksi, mutta kyllä moni mies on jotenkin jäätyneenä ja kohtelee jotenki "huonosti". Ärsyttävää.

Vierailija
29/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen kaunis nainen, joka pelkää lähes kaikkia ihmisiä. Siinäpä sitten välttelemme toisiamme.

Vierailija
30/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus ahdistun jos jossain on hyvännäkönen muikkeli, koska sitten mua pelottaa että se huomaa jotenkin, että ajattelen jotain sellaista ja kun siihen päälle iskee poskille hehkuva puna, niin antaapa olla saatana, hyi olkoon. T. ujo lepakkonainen

Vierailija
31/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:13"]

Haluatko itsellesi kauniin naisen, vai kelpaako rumempikin?

[/quote]

En halua naista. Enkä miestäkään. AP

Vierailija
32/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:54"]

Niin saatana! Mikähän senkin pelon hieno nimitys on? En tosiaan tykkää kauniista naisista, en puhu mielelläni heille, en katso heitä enkä edes käy kassoilla joilla on kaunis myyjä. Ulkoapäin saattaa näyttää siltä, että kauniit ovat minulle ilmaa, mutta oikeastihan olen ihan kuset sukassa. Lieneekö muilla samanlaisia pelkotiloja liittyen hyvännäköisiin ihmisiin?

[/quote]

Itsesuojeluvaisto.

Vierailija
33/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:14"]

Ja minä olen kaunis nainen, joka pelkää lähes kaikkia ihmisiä. Siinäpä sitten välttelemme toisiamme.

[/quote]

En ihmettele kun naiset vihaa kun on kateellisia ja miehet pelkää...

Vierailija
34/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli poijjaat kuinka se nyt olikaan. Olenko siis ruma vai kaunis kun mulle ollaan jatkuvasti ilkeitä?Ristiriitasta infoa

Vierailija
35/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein kuulla olevani kaunis. Pidän huolta ulkonäöstäni mutta olen jokseenkin introvertti, vieläkö pelkäät?

Vierailija
36/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 18:28"]

Saan usein kuulla olevani kaunis. Pidän huolta ulkonäöstäni mutta olen jokseenkin introvertti, vieläkö pelkäät?

[/quote]

Kyllä. AP

Vierailija
37/38 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap ruma?

Vierailija
38/38 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 23:16"]

Heh, sun on ap pakko olla se 22 v. "ruma mies", joka täällä ennenkin on kirjoitellut. (;

[/quote]

Juu olen se sama jantteri, joka teki ketjun nimeltään "Kysy rumalta nuorelta mieheltä" sen nuoren kauniin naisen innoittamana, ja joka kirjoitti aina loppuun "- Ystävällisin terveisin ap". Ilmeisesti minut on helppo tunnistaa. AP

[/quote]

Sul on nii oudot jutut et tunnistaa heti :D