Inka avaa jutussa, millaisia aamu- ja iltarutiineja hän noudattaa ”terveyden optimoinnin” nimissä.
Inka avaa jutussa, millaisia aamu- ja iltarutiineja hän noudattaa ”terveyden optimoinnin” nimissä.
No siis millaisia elintapoja ?
Kommentit (13)
Lukematta arvaan että syö terveellisesti ja liikkuu. Ja ehkä muodikkaasti jättää ruudun tuijottamisen vähemmälle iltaisin.
meditoi joka aamu, herää kello 5 ja aloittaa aamupaskan jälkeen meditoinnin ja sitten juo vihersmoothien ja lähtee pyörällä ajamaan 50 kilometriä töihin. Tai näin minä tekisin, en tiiä tekeekö inka.
Vierailija kirjoitti:
meditoi joka aamu, herää kello 5 ja aloittaa aamupaskan jälkeen meditoinnin ja sitten juo vihersmoothien ja lähtee pyörällä ajamaan 50 kilometriä töihin. Tai näin minä tekisin, en tiiä tekeekö inka.
Ja tietysti kesät talvet, säässä kuin säässä.
Luulen että ottaa jotain vitamiini pistoksia, ja elää yltiö terveellisesti , ei sokeria, ei alkoholia, ei vehnää, nukkuu parvekkeella metsän keskellä.
Vaemaan itkee pahan olon pois joka ilta tyynyyn.
Nainen, joka käänsi kelloa
Suomalainen Inka kertoo muuttaneensa elintapojaan niin, että biologisen iän mittauksen perusteella hänen kehonsa on teini-ikäinen. Inka sanoo löytäneensä myös helpotuksen ärtyvän suolen oireisiin, iho-ongelmiin ja migreeniin. – Ei mulla ole ollut moneen vuoteen kunnon flunssaa tai korkeaa kuumetta.
Tämä oli siis jutun alku, lähde iltapäivä lehti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ottaa jotain vitamiini pistoksia, ja elää yltiö terveellisesti , ei sokeria, ei alkoholia, ei vehnää, nukkuu parvekkeella metsän keskellä.
En omasta mielestäni elä yltiöterveellisesti, vaikka en tupakoi, en polta, käytän sokeria harvoin ( vain kun tekee mieli suklaata) ja liikun joka päivä ( kävelylenkki+ tai chi) ja minulla on säännölliset, terveelliset ateriat ja päivärytmi. Mutta kai olen sitten yltiöterveellinen. Vitamiiniruiskeita en käytä, mutta otan kyllä vitamiineja varsinkin talvisin purkista. Minusta tämä on ihan tavallista elämää, enkä lähtisi lehtiin kertoilemaan valinnoistani.
N57
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen Inka kertoo muuttaneensa elintapojaan niin, että biologisen iän mittauksen perusteella hänen kehonsa on teini-ikäinen. Inka sanoo löytäneensä myös helpotuksen ärtyvän suolen oireisiin, iho-ongelmiin ja migreeniin. – Ei mulla ole ollut moneen vuoteen kunnon flunssaa tai korkeaa kuumetta.
Tämä oli siis jutun alku, lähde iltapäivä lehti.
Ja nyt kopioit tuon tekoälyyn ja se näyttää sulle koko jutun.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli siis jutun alku, lähde iltapäivä lehti.Ja nyt kopioit tuon tekoälyyn ja se näyttää sulle koko jutun.😂
Ei muuten näytä. Joskus se on onnistunut. Tämä ei.
Ja olen oppinut, että otsikot on kohauttavia, mutta itse juttu onkin sitten mitätön.
T. Entinen maksava lukija
Jos tuo on nuoruuden ydin ettei ole kuumetta tai flunssaa niin minulla ei ole ollut kuumetta kymmeniin vuosiin eikä flussaakaan joka vuosi. Kuitenkin elän normaalia mukavaa, ei terveyshuuruista elämää joten mitä kriteerejä nämä millekään ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli siis jutun alku, lähde iltapäivä lehti.Ja nyt kopioit tuon tekoälyyn ja se näyttää sulle koko jutun.😂
Kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En omasta mielestäni elä yltiöterveellisesti, vaikka en tupakoi, en polta, käytän sokeria harvoin ( vain kun tekee mieli suklaata) ja liikun joka päivä ( kävelylenkki+ tai chi) ja minulla on säännölliset, terveelliset ateriat ja päivärytmi. Mutta kai olen sitten yltiöterveellinen. Vitamiiniruiskeita en käytä, mutta otan kyllä vitamiineja varsinkin talvisin purkista. Minusta tämä on ihan tavallista elämää, enkä lähtisi lehtiin kertoilemaan valinnoistani.
N57
Naiset liikkuvat enemmän ja naisten elintavat ovat miehiä terveellisemmät, mutta silti naiset ovat keski-ikäisenä huonompi kuntoisia kuin miehet. Naiset kävelevät, mutta unohtavat urheilun. Moni varttunut nainen ei ole koskaan elämänsä aikana urheilut. Naisille olisi tärkeää lihasvoiman vahvistaminen, siten voidaan estää naisille tyypillisten nivelvaivojen synty. Nuoremmat naiset varsinkin ovatkin alkaneet nostella painoja. Lihasvoimaa pystyy kohentamaan kuntosalilla tai kotivoimistelulla, keskivartalon lihakset ovat tärkeitä eli vatsa- ja selkälihakset, mutta erityisen tärkeitä ovat alaraajojen lihakset, reisi- ja pakaralihakset.
Varmaan sokeri pois, liha pois, liikuntaa ja parsakaalia.