Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä nainen on saanut itsetuntoni pohjamutiin

Vierailija
29.09.2015 |

Eräs opiskelu"kaverini" on ollut minulle ilkeä siitä lähtien kun opiskelu alkoi. Ilmeisesti ärsytän häntä pelkällä olemuksellani. Olen melko hiljainen ja rauhallinen ja välillä ujo, enkä mitenkään kovinkaan macho mies. Tuo nainen vittuilee minulle päin naamaa aina jos sanon jotain. Ryhmätehtävissä en voi kysyä mitään, koska hän vastaa vittuillen. Ja sitten välillä hän kyselee minulta ihmeellisiä asioita, esimerkiksi että onko kukaa nainen koskaan ollut minusta kiinnostunut. Kun vastasin että on, hänen vastauksensa oli, että ihme. Tämä kaikki on johtanut siihen, että minua ahdistaa mennä luennoille ja yliopistolle yleensäkään, sillä minua ahdistaa törmätä häneen. Minua kiusattiin peruskoulussa, ja tuo nainen on saanut sen kaiken palaamaan mieleeni ja olenkin nykyään melko mieli maassa koko ajan. Itsetuntoni on huonontunut huomattavasti ja olen alkanut moittia itseäni "vioistani". Mietin myös, että mikähän minussa on sellaista, mikä saa ilkeät ihmiset kohdistamaan huomionsa minuun? Harmittaa myös kun olin odottanut opiskelua paljon, ja nyt tuntuu että hän saa kaiken sabotoitua. Kuulin myös eräältä opiskelukaveriltani, että tuo nainen olisi levittänyt jotain juttua minusta että haluaisin olla nainen, koska joskus jossain yhteydessä mainitsin että RuPaul's drag race on hauska ohjelma. En oikein tiedä, mitä asialle pitäisi tehdä. Emme kuitenkaan ole enää peruskoulussa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa opiskelet?

Vierailija
2/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voi sinua raukkaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti miettimään, että olisitko vahingossa sanonut jotain, minkä nainen on kokenut loukkaukseksi häntä kohtaan? Katkeralta kostolta kuulostaa omaan korvaan.

Vierailija
4/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin idioottien mielestä tuollainen päänaukominen on hauskaa vitsailua. Eivät varmaan edes tajua että pitemmän päälle siitä on leikki kaukana ja se tuntuu pahalta. Seuraavan kerran paukautat päin näköä jotain nasevaa vittuilua takaisin. Mieti vaikka etukäteen joku hyvä ja sanot sen sopivan hetken tullen. Eiköhän ala tajuamaan ettei sun kanssa leikitä.

Häntä pystyyn vaan!!

Vierailija
5/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekemisissä itseriittoisen taukin kanssa.

Vierailija
6/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sisäistänyt liiankin hyvin, mikä on naiselle hyväksyttävää käytöstä kulttuurissamme.

Vierailija
7/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, onpa inhottavaa. Kysy siltä suoraan, mikä hänen ongelma on.

Vierailija
8/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah ihan oikein sulle kun oot tuollainen säälittävä tuppisuulassukka.
No mutta jos haluat että nainen lopettaa sulle vittuilun niin sanot sille takaisin jotain nokkelaa/ilkeää/vittumaista jolla saat sen hiljaiseksi.
Jos se vielä jatkaa niin tee sen elämästä helvettiä. Kaivat kaikki luurangot sen kaapista ja paljastat ne muille. Keksit siitä ilkeitä juoruja. Hauku sitä joka päivä, jos mikään näistä ei auta niin hakkaa se sairaalakuntoon.
- Lilith

Vierailija
9/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:29"]

Pisti miettimään, että olisitko vahingossa sanonut jotain, minkä nainen on kokenut loukkaukseksi häntä kohtaan? Katkeralta kostolta kuulostaa omaan korvaan.

[/quote]

No ei nyt kyllä yhtään vaikuta siltä, vaan siltä että narsistiakka on löytänyt sopivan uhrin, josta repiä iloa elämäänsä.

Vierailija
10/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:41"]

Hahah ihan oikein sulle kun oot tuollainen säälittävä tuppisuulassukka. No mutta jos haluat että nainen lopettaa sulle vittuilun niin sanot sille takaisin jotain nokkelaa/ilkeää/vittumaista jolla saat sen hiljaiseksi. Jos se vielä jatkaa niin tee sen elämästä helvettiä. Kaivat kaikki luurangot sen kaapista ja paljastat ne muille. Keksit siitä ilkeitä juoruja. Hauku sitä joka päivä, jos mikään näistä ei auta niin hakkaa se sairaalakuntoon. - Lilith

[/quote]

wt-laps mene jo nukkumaan. Aikuiset puhuu nyt.

Vierailija
11/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasevat vasta lausahdukset saavat hiljaiseksi

Vierailija
12/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen esimerkki narsistista se nainen.

Vierailija
13/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt nainen on vähän kuin rotta; usein tuntuu siltä rottajahtiin on kiva välillä lähteä. Olen kuullut että Monet kissat pitävät myös.

Vierailija
14/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaselle naiselle vaan mahdollisimman ilkeitä itsetuntoon liittyviä kommentteja. Tyyliin "miks sulla on noin paljon meikkiä aina?"

Vierailija
15/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole enää sen seurassa äläkä puhu sille. Jos häiritsee opiskelua niin ilmoita jollekin opettajalle tms koska on oikeus opiskelurauhaan. ala hankkimaan uusia kavereita ja ole vaan niiden kanssa

Vierailija
16/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:48"]

Tollaselle naiselle vaan mahdollisimman ilkeitä itsetuntoon liittyviä kommentteja. Tyyliin "miks sulla on noin paljon meikkiä aina?"

[/quote]

Siis mahdollisimman ilkeitä ulkonäköön liittyviä kommentteja.

Vierailija
17/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorita tänä syksynä jotain muuta - välttele luentoja ja kursseja, joilla hän on. Yliopistossa saa kai sentään edelleen opiskella suht. vapaasti. Sinuna ottaisin yhteyttä myös mahdolliseen tukihenkilöön. Jos yliopistoilla on (kuten on) häirintätukihenkilökin, johon olla yhteydessä jos joutuu seksuaalisesti häirityksi, niin on kai myös kiusattujen tukihenkilökin.

Vierailija
18/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta myös itsesi moittiminen ja arvostelu - eihän se ole sinun vikasi vaan sen ihmisen joka kiusaa ! Tsemppiä sulle :)

Vierailija
19/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuile takaisin. Jos et uskalla, minä voin tulla. Olen myös ollut vähän sellainen yli käveltävä, joten minusta saa pompoteltavan kuvan. Kun tajuan, että joku yrittää vain hyötyä, niin kaadankin koko jutun heidän niskaansa. Ei kannata luottaa ensivaikutelmaan aina...

Vierailija
20/63 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta voi ilmoittaa oppilaitoksen henkilökunnalle. Ei kenenkään tarvitse tuollaista kestää. Eikä sinun tarvitse muuttaa opetussuunnitelmiasi hänen takia jos hän ei osaa käyttäytyä.