Kaipaan säpinää ennen kuin rupsahdan
Kahdenkymmenen vuoden haalea avioliitto käynnissä. Olen yli 40 ja havahtunut siihen, että kohta ulkoinen kauneuteni on rapistumassa.
Onko normaalia, että kaipaan vielä jotain säpinää? Sitä sellaista tunnetta, kun minua katsotaan ja halutaan. Ja sitä onneksi vielä jonkin aikaa tapahtuu, mutta rupsahtaminen on ihan lähellä. En halua kauneushoitoja/-leikkauksia, vaan se on menoa sitten.
Kohtalotovereita?
Kommentit (20)
3.2.1 myöhästyit
Vitsi vitsi, mihin tulen
Vaimosta voi tehdä huo*an, mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen haaveilee huo*aamisesta, se on voimaannuttavaa ja rohkeaa.
Kun mies haaveilee huo*aamisesta, se on säälittävää ja halveksuttavaa.
Kuole pois
Vierailija kirjoitti:
3.2.1 myöhästyit
Vitsi vitsi, mihin tulen
Suuhun ja kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuole pois
Nettivinkattu laittomana uhkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuole pois
Hui kun pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuole pois
XD XD XD
Vierailija kirjoitti:
Vaimosta voi tehdä huo*an, mutta huo*asta ei kannata tehdä vaimoa.
mene lukemaan sitä raamattuasi
Parhaat vuodet vasta edessä sinulla
M45
Kysy mieheltäsi suoraan, miksi häntä ei kiinnosta?
Ehkä miehesikin kaipaa säpinää ennen kuin rupsahtaa.
Sano hänelle että voi käydä vieraissa ja jos ok, niin sitten varmaan sinäkin voit käydä.
Mulla oli sama nelikymppisenä ja 20v liiton jälkeen. Samoin monilla ystävilläni. Jostain luin, että nelikymppisenä saattaa naisella hormonitoiminta aiheuttaa sen, että p*nettaa kuin teinipoikaa mutta usein se kohdistuu juuri vieraaseen tahoon. Mene ja tiedä.
Siitä vaan kadulle myymään itseäsi. Vipinää riittää, kun pidät hinnan alhaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehesikin kaipaa säpinää ennen kuin rupsahtaa.
Sano hänelle että voi käydä vieraissa ja jos ok, niin sitten varmaan sinäkin voit käydä.
Joo, luuletko, että en olisi tätä ottanut esille, jos kuvittelin sekunninkaan, että mieheni suostuisi tähän? Minulle olisi vallan ok molemmin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltäsi suoraan, miksi häntä ei kiinnosta?
Eihän tästä ole kysymys, herranen aika. Opetelkaa lukemaan.
"Olen yli 40 ja havahtunut siihen, että kohta ulkoinen kauneuteni on rapistumassa."
Olet 40v eli olet rapistunut hiljalleen jo 10 vuoden ajan.
Näitä keskusteluja on täällä pilvin pimein otsikolla 'liittoni on laimennut', 'onneton liitto', 'pitkä liitto, rakkaus loppuu' jne. Tämä on siis todella virkistävän tarkkanäköinen avaus.
Hormoneista johtuu, munasarjat vetää viimeisiä henkäyksiään. Ei kannata hyvää liittoa sen vuoksi hajottaa.
Kenellä ulkonäkö "alkaa rapistumaan" vasta nelikymppisenä?
Itsellä ainakin ollut suoraa alamäkeä jo 30 vuotiaasta alkaen, enkä tunnista lähipiiristäni yhtään ihmistä joka näyttäisi lähimainkaan yhtä hyvältä 40v verrattuna 30v.
M41
En tiedä kuinka "normaalia" tämä on, mutta mulla on ihan sama tilanne. Olen itse myös pitkässä suhteessa (yli 20 vuotta) ja mieheni kanssa kyllä todella onnellinenkin, mutta seksielämä on hiipunut aika olemattomiin. Minua kiinnostaisi seksi kovasti, mutta jonkun toisen kanssa. Ihastun itse toisinaan helpostikin, mutta en ole lähtenyt sen kummemmin toteuttamaan itseäni, vaikka tilaisuuksiakin olisi ollut. Mutta kaipaan sitä, että voisin spontaanisti hypätä sänkyyn kiinnostavan miehen kanssa.