Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä nainen on saanut itsetuntoni pohjamutiin

Vierailija
29.09.2015 |

Eräs opiskelu"kaverini" on ollut minulle ilkeä siitä lähtien kun opiskelu alkoi. Ilmeisesti ärsytän häntä pelkällä olemuksellani. Olen melko hiljainen ja rauhallinen ja välillä ujo, enkä mitenkään kovinkaan macho mies. Tuo nainen vittuilee minulle päin naamaa aina jos sanon jotain. Ryhmätehtävissä en voi kysyä mitään, koska hän vastaa vittuillen. Ja sitten välillä hän kyselee minulta ihmeellisiä asioita, esimerkiksi että onko kukaa nainen koskaan ollut minusta kiinnostunut. Kun vastasin että on, hänen vastauksensa oli, että ihme. Tämä kaikki on johtanut siihen, että minua ahdistaa mennä luennoille ja yliopistolle yleensäkään, sillä minua ahdistaa törmätä häneen. Minua kiusattiin peruskoulussa, ja tuo nainen on saanut sen kaiken palaamaan mieleeni ja olenkin nykyään melko mieli maassa koko ajan. Itsetuntoni on huonontunut huomattavasti ja olen alkanut moittia itseäni "vioistani". Mietin myös, että mikähän minussa on sellaista, mikä saa ilkeät ihmiset kohdistamaan huomionsa minuun? Harmittaa myös kun olin odottanut opiskelua paljon, ja nyt tuntuu että hän saa kaiken sabotoitua. Kuulin myös eräältä opiskelukaveriltani, että tuo nainen olisi levittänyt jotain juttua minusta että haluaisin olla nainen, koska joskus jossain yhteydessä mainitsin että RuPaul's drag race on hauska ohjelma. En oikein tiedä, mitä asialle pitäisi tehdä. Emme kuitenkaan ole enää peruskoulussa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota sitä seuraavan kerran vähän aikaa ja kysy että "mikä sun ongelma on?"

Vierailija
62/63 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomioi mitenkään. Älä vastaa mitään, äläkä edes katso sitä. Ei se käsiksikään voi käydä. Parasta vittuilua tämä, siis silloin jos ei riitä oma kyky antaa samalla mitalla takaisin. Mä sain näin aikoinaan erään tyypin täysin hermoromahduksen partaalle, kun sen kaverit ei enää naureskelleetkaan sen vitseille, joiden kohde siis päätoimisesti olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse erakoitunut ja olen nyt onnellinen. Ihmiset ovat ilkeitä. Mikään ei ole nykyään niin ihanaa kuin yksinolo. Parasta kaiken jälkeen. En enää osaisikaan olla ihmisten kanssa.