"Nolot" oudot asiat
Onko sinulla jotain erikoista asiaa, jota jostain syystä häpeilet tai josta nolostut?
Itselläni jostain käsittämättömästä syystä tällainen asia on vessapaperin ostaminen. JOKAIKINEN kerta kun wc-paperia ostan ja joku näkee minut kantamassa pakettia nolostun ja olen varma, että tämä henkilö nyt ajattelee minun olevan joku ripuliperse ja että ulostan jotenkin huomattavasti enemmän kuin tavallinen tallaaja :D todella outoa ja ärsyttävää enkä vain pääse ajatuksesta eroon!
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:32"]Hmm :D WC-paperia en häpeile, mutta terveyssiteitä kyllä, jos kassalla on mies. Tiedostan kyllä nolosteluni olevan ihan ääliömäistä.
[/quote]
Mulla sama. Meinasin ostaa paketillisen siteitä tänään kaupasta, mutta koska ainoalla kassalla olikin miesmyyjä, jätinkin ostamatta.
Onneksi kotona oli vielä muutama jäljellä. ;-P
Noi samat: vessapaperi ja siteet. En myöskään kehtaa ostaa pinaattilättyjä tai puolukkahilloa tai muutenkaan mitään marjajuttuja niiden kanssa, jos ostan siteitä. Ihan järjetöntähän tuo häpeily on, mutta oon muutenkin kaikkea hermostunut ihminen.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:26"]
Onko sinulla jotain erikoista asiaa, jota jostain syystä häpeilet tai josta nolostut? Itselläni jostain käsittämättömästä syystä tällainen asia on vessapaperin ostaminen. JOKAIKINEN kerta kun wc-paperia ostan ja joku näkee minut kantamassa pakettia nolostun ja olen varma, että tämä henkilö nyt ajattelee minun olevan joku ripuliperse ja että ulostan jotenkin huomattavasti enemmän kuin tavallinen tallaaja :D todella outoa ja ärsyttävää enkä vain pääse ajatuksesta eroon!
[/quote]Olin lukioaikana kassalla töissä, ja aina silloin tällöin tuli wc-paperia ostavia asiakkaita, jotka olettivat, että saavat sille vessapaperipaketille ilmaiseksi muovipussin. Kun se on niin häpeällistä kuljettaa...
Häpeän jostain syystä sitä, jos ostan ruokakaupasta sellaisia tuotteita, joista jotenkin selkeästi näkee mitä olen niistä tekemässä. Siis jos ostokset ikäänkuin selkeästi liittyvät toisiinsa ja "kuuluvat yhteen".. en tajua mistä tämä johtuu.
Mitä vittua aikuiset ihmiset oikeasti? Siteet, wc-paperi, NOLOA??? Minulla lojuu sidepaketit milloin missäkin päin kotia ja MONI, myös moni mies (iik) on nähnyt siteeni. Ei voisi vähempää NOLOTTAA? Hohhoijaa.
Joskus menee yli ymmärryksen. Vaikka ainahan näihin tulee nämä vakiovastaukset...
Mua nolottaa kun mun iho punoittaa usein niinkuin ois allerginen reaktio.
En ymmärrä minäkään näitä kommentteja yhtään. Mitä häpeämistä noin tavallisissa asioissa on? Meillä nauretaan töissä miesten kuullenkin työkaverille joka raijaa laukussaan vaippapaketin kokoista sidepakettia kun sillä on "aina" menkat. Nauraa siis itsekin sitä että joko on pms tai menkat koko ajan. Ja tisseistä puhutaan, koosta, arkuudesta jne.
Minulla on ollut myös Bartolin rauhasen tulehdus 3 kertaa (rauhanen sijaitsee häpyhuulessa ja tulehdus turvottaa sen ihan palloksi ja mätää tulee) ja joka kerta mieslääkäri, ei ongelmaa.
Voin ostaa kaupasta banaaneja ja kortsuja ja vessapaperia samalla reissulla, ja kantaa ne ilman muovikassia autoon häpeilemättä. Samoin voin ostaa siteitä ja suklaakakun.
Mitä näissä on hävettävää? Ihmisruumiin toimintoja, täysin normaaleja kaikki.
Miten olette kehdanneet edes synnyttää?
Minua hävettää:
- viedä alkoholitölkkejä kauppaan. koli koli koli.
- ostaa ruokakaupasta tai Alkosta mitä tahansa alkoholijuomaa (minulta kysytään aina paperit vaikka olen reilusti yli kolmekymmentä ja se hävettää. näytän ehkä niin hermostuneelta :D).
- kerätä koiran kakkapökäleitä kun joku kävelee ohi. ei siinä keräämisessä minua mikään nolota vaan siinä, että niiden ihmisten mielestä se on noloa ja ällöä. näkee monien ilmeestä.
- ostin kerran kokeiluun vatsaa litistävät alushousut. nolotti koska myyjä oli mies.
- ruuan lautaselle jättäminen ravintolassa.
- kun puhelimeni soi odottamatta jossain ruuhkabussissa.
- jos kaatuu tai meinaa kaatua ulkona liukkaalla kelillä. aina pitää katsoa ympärille näkikö kukaan :D
Tavallaan liittyy alkoholin ostamiseen. Tai oikeastaan sen kantamiseen. Yleensä nimittäin ostan aina pari pulloa viiniä kerralla ja nolottaa jos kuuluu pullojen kilinä. Yleensä tungen ne reppuun ja jotain pullojen väliin ettei kolise :D
Enkä siis tosiaan ole mikään alkkis vaan satunnaisesti haen pari pulloa joista toinen jää aina jemmaan jos tulee vaikka vieraita tms.
Punasteluni nolottaa. Tiedostan sen aina ja punastun vaan lisää enkä pääse tästä kirteestä ollenkaan pois,
Tupakan ostaminen (en polta itse)
Samoin esim. Pizzan tai kebabin tilaaminen pikaruoka ravintolassa :D
Joku vielä luulee, et mä käytän niitä...(no pikaruokaa saatan darrassa vetääkin...)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 01:31"]Minua hävettää:
- viedä alkoholitölkkejä kauppaan. koli koli koli.
- ostaa ruokakaupasta tai Alkosta mitä tahansa alkoholijuomaa (minulta kysytään aina paperit vaikka olen reilusti yli kolmekymmentä ja se hävettää. näytän ehkä niin hermostuneelta :D).
- kerätä koiran kakkapökäleitä kun joku kävelee ohi. ei siinä keräämisessä minua mikään nolota vaan siinä, että niiden ihmisten mielestä se on noloa ja ällöä. näkee monien ilmeestä.
- ostin kerran kokeiluun vatsaa litistävät alushousut. nolotti koska myyjä oli mies.
- ruuan lautaselle jättäminen ravintolassa.
- kun puhelimeni soi odottamatta jossain ruuhkabussissa.
- jos kaatuu tai meinaa kaatua ulkona liukkaalla kelillä. aina pitää katsoa ympärille näkikö kukaan :D
[/quote]
Tämä olis voinut olla minun kirjoittama..
Raskaustestin ostaminen hävetti, koska olin 16-vuotias. Onneksi oli negatiivinen, pelästyin että pillerit pettivät. Farmaseutti oli vanha nainen, joka katsoi minua selkeän syyttävästi. Kassalla taas oli nuori mies. Kyllä teinityttöä hävetti.
Raskaustestit ja läskinä nolottaa ostaa herkkuja esim. Sipsiä tai karkkia..noita ainakaa yhellä kertaa ei voi ostaa :D
Rakastan käyttää korkkareita, mutten usein uskalla koska pelkään että kaadunkin ja sen nolompaa ei olisi :( osaan kyllä kävellä niillä hyvin mutta jos kaadun pelkään muiden vaan ajattelevan että mitä tuokin luulee itsestään
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 22:48"]Noi samat: vessapaperi ja siteet. En myöskään kehtaa ostaa pinaattilättyjä tai puolukkahilloa tai muutenkaan mitään marjajuttuja niiden kanssa, jos ostan siteitä. Ihan järjetöntähän tuo häpeily on, mutta oon muutenkin kaikkea hermostunut ihminen.
[/quote]
Niin ettei myyjä voisi kommentoida mitään "hillopäivistä" vai? Hassua! :`D
[quote author="Parempi Ihminen" time="30.09.2015 klo 00:43"]Mitä vittua aikuiset ihmiset oikeasti? Siteet, wc-paperi, NOLOA??? Minulla lojuu sidepaketit milloin missäkin päin kotia ja MONI, myös moni mies (iik) on nähnyt siteeni. Ei voisi vähempää NOLOTTAA? Hohhoijaa.
Joskus menee yli ymmärryksen. Vaikka ainahan näihin tulee nämä vakiovastaukset...
[/quote]
Eikö sulla ole siteille omaa paikkaa?
Hmm :D WC-paperia en häpeile, mutta terveyssiteitä kyllä, jos kassalla on mies. Tiedostan kyllä nolosteluni olevan ihan ääliömäistä.