Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...

Vierailija
28.09.2015 |

olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.

Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)

Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.

Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:39"]Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta. [/quote] siis mitä helvetin tinderiä te oikein käytätte? Tinderissä ON mahdollista selata käyttäjiä myös kauempaa. Edelleen täällä muutama jankkaa samaa asiaa ja ilmeisesti ei tiedä tinderistä mitään. Olkaa hyvä : http://aijaa.com/eYRRkS

[/quote]

niin jos MAKSAA

Vierailija
2/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa ihan mitä haluatte, minä eli ap ehdin nukkuakin tuossa vähän aikaa ja nollata päätäni. Olen kyllä tarjonnut ystävälleni korvauksen vaivastaan.

Ps. en ole white trash, en ole tatuoitu, en lävistetty, en omista kouvolatukkaa, en ole lihava. Jos tämä nyt jotenkin asiaan liittyy.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi ketju pitää pilata sillä lainauksenlainauksenlainausjankuttamisella. Helvetti, opetelkaa lainaamaan.

Vierailija
4/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soittiko mies? Mikä tilanne Ap?

Vierailija
5/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:33"]Ja taas yksi ketju pitää pilata sillä lainauksenlainauksenlainausjankuttamisella. Helvetti, opetelkaa lainaamaan.
[/quote]
No mites sitte?

Vierailija
6/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:39"]Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta. [/quote] siis mitä helvetin tinderiä te oikein käytätte? Tinderissä ON mahdollista selata käyttäjiä myös kauempaa. Edelleen täällä muutama jankkaa samaa asiaa ja ilmeisesti ei tiedä tinderistä mitään. Olkaa hyvä : http://aijaa.com/eYRRkS

[/quote]

niin jos MAKSAA
[/quote] niin,pointti? Ehkä apn poikaystävä on maksanut? tai ap etsiäkseen poistaystävänsä.p

Vierailija
7/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sitä, että ap:n kaltaiset pitävät itseään muita älykkäämpinä ja aloituksiaan edes itselleen viihteellisinä kaikkine omine välihuuteluineen. Ja ne "vihjeet" "typeryksille", kuten se 4,50 €. Huoh.

Vierailija
8/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietenkin surullinen tarina ja joitten miesten kommentteja,että olisi kyllä monet miehet suostuisi tähän!!! Niin olen sanaton...miksi niin monelle seksi korvaa rakkaus,parisuhde,ja kuinka alas voi vajoa ja olla itse niin pinnallinen että ajaa sinne 400 km päästä.....!!!! Johonkin jonkun blondin luokse.....Huh Huh...surullista. Kuten tässä on joku maininnut että ihminen on tehnyt monia valintoja päästäkseen sen kohden luokse ;valehdellut inttikaverista,ajanut pitkä matka....hän olisi voinut kääntyä takaisin vaikka kuinka monta kertaa...Ei nyt kysymys enää siitä onko minkälainen tahansa kumppani,mmm...pelottaa että monet miehet täällä ylipäätään pitävät ajatus mahdollisena ja miehen teko suositeltavana ja hyväksyttävänä.Siinä tässä on jotain pahasti pielessä moraalisesti.Moraalittomuus ja epäluotettavuus ovat pelottavia asioita-jokainen tehkööt johtopäätökset myös omasta käyttämisestä:(.

Vierailija
9/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma ihminen.

Vierailija
10/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä poikaystävästä. Luottamus yksi suhteen tärkeimmistä asioista. Ihailen vahvuuttasi.

Vierailija
11/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sun miehes soittaa niin sano että rivakkaan kotia sieltä petturipelle, tavaras kastuu.

Vierailija
12/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milles sivulle ton profiilin teit? Haiskahtaa keksityltä tarinalta. 

Vierailija
13/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan hullu ämmä.

Vierailija
14/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ollut aina pihi bensoistaan ja jos minä olisin tarvinnut kyytiä vaikka 20km päähän niin ei millään. Kuitenkin valmis maksamaan 400km bensat kahteen suuntaan että pääsee panemaan naista, jota ei ole olemassakaan.

Joo, no mutta hyvä että tämä selvisi tässä vaiheessa eikä sitten kun on lapsia tai yhteinen kämppä.

Korjaus, tarkoitin aamulla n. klo 11 aikaan, luulisi että pian on perillä.

Ap

Vierailija
15/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 90% miehistä menisi tuohon lankaan.

Vierailija
16/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja autolla 400km matka, lähti klo11 ja perillä klo15!? On saanut olla aika pitkä pätkä motaria että on päässyt paukuttaan koko matkan niillä nopeuksilla! Ap ei ole tainnut liikkua metroa kummemmilla kulkupeleillä :D Olis voinut olla hyvä provo jos olisit miettinyt loppuun asti

Vierailija
17/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin tein, mies ei tiennyt että tiedän hänen olevan siellä. Usko tai älä, ei haittaa.

Kai saan jonkinlaista tyydytystä siitä että joutuu käyttämään kallista bensaansa jota ei minun takiani ikinä uhrannut. Vaikka kävimme kaupassa niin bensarahat piti aina _joka kerta_ lykätä hänelle käteen. Ja nyt sitten ei pääsekään panemaan. Olen juu ehkä vähän häijy mutta tuo on täysin itse ansaittua.

Ap

Vierailija
18/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl!! Vähänkö olis hauskaa tehdä itsekin tollainen "testi" mutta oma mieheni on niin tylsä että jekku menisi ihan plörinäksi.

Vierailija
19/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta enkä usko. Keksi parempi. Kyllä niitä panoja löytyy lähempääkin. Ja minne tosiaan mukamas teit feikkiprofiilin?

Vierailija
20/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:53"]

Varmaan 90% miehistä menisi tuohon lankaan.

[/quote]

Jaa-a. Suurin osa miehistä kuitenkin on unelmamiehiä, jotka tyytyvät yhteen naiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän