Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...
olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.
Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)
Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.
Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:55"]
Paskapuhetta enkä usko. Keksi parempi. Kyllä niitä panoja löytyy lähempääkin. Ja minne tosiaan mukamas teit feikkiprofiilin?
[/quote]
Urpo, tuossahan ap kertoi, että Tinderiin oli tehnyt.
[/quote]
Katsopa vatipää itse nuo viestien lähetysajat ja tule sitten ulisemaan. Molemmat viestit tulleet klo 13:55.
Kylläpä te mammat uskotte helposti kaiken mitä teille kerrotaan, ilmankos täällä on niin helppo trollailla.
itse oon tehnyt aikoinaan saman. "Hauskinta" siinä oli että en edes antanut mitään numeroa, mies oli silti valmis tapaamiseen. Laittoi kuvia jne myös. Välimatkaa ei tosin ollut noin paljon.
Nainen siis aiheutti petoksen tahallaan? Naisen vika.
Pihtaripillun ystävä lähtee, aina.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:15"]No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.
Jos minulla olisi naisystävä ja joku amerikkalainen superjulkkis laittaisi hänelle jostain syystä viestiä, niin kyllähän nainen varmaan lähtisi matkaan vaikka vain vähäksi aikaa ja salaa. Mutta en kantaisi huolta tuollaisista asioista epätodennäköisyyden takia.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Te miehet olette kyllä lapsellisia yrittäessänne oikeuttaa pettämisen... Että ihan vaan vahingossa haetaan seuraa deittipalvelusta ja ihan vaan vahingossa viestitellään jonkun muidun kanssa ja ihan vaan vahingossa vielä lähdetään tapaamaankin sitä muidua. Haloo nyt hei! Luuletko tosiaan, että joku uskoo, että tällainen kuvio ei vaatisi jo ihan harkittuja päätöksiä??
Noniin, vastasin nyt sitten prepaidiini ja sanoin "Ai eikö Natalia tullutkaan?"
Mies oli ihan hiton vaikeana ja mutisi että mistä sä puhut ja oletko ihan sekaisin. Valehtelin että yksi meidän yhteinen kaverimme oli kertonut miehen tapaamis-aikeista. Siihenkin vielä sönkötti "No sä olisit suuttunut jos olisit kuullut että se on nainen, kyl naisetkin voi käydä intin"
Sanoin, että se tinder-profiili on minun tekemäni (kiitos yhdelle ystävälle joka asuu tarpeeksi kaukana)
Mainitsin, että tavaransa on alaovella ja avaimen voi jättää postiluukusta. Ja maksaa takaisin 4,50€ jotka on minulle velkaa. Kun kerran oli aina niin sentin päälle niin näin päin sitten myös.
Sitten alkoi huutamaan että minun takiani ajoi 400km turhaan ja tajuanko mikä lasku siitä reissusta tulee. Löin luurin korvaan.
Ap
Miksi sä alunperin teit semmosen profiilin? Oliko sulla jotain epäilyjä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:08"]
Noniin, vastasin nyt sitten prepaidiini ja sanoin "Ai eikö Natalia tullutkaan?"
Mies oli ihan hiton vaikeana ja mutisi että mistä sä puhut ja oletko ihan sekaisin. Valehtelin että yksi meidän yhteinen kaverimme oli kertonut miehen tapaamis-aikeista. Siihenkin vielä sönkötti "No sä olisit suuttunut jos olisit kuullut että se on nainen, kyl naisetkin voi käydä intin"
Sanoin, että se tinder-profiili on minun tekemäni (kiitos yhdelle ystävälle joka asuu tarpeeksi kaukana)
Mainitsin, että tavaransa on alaovella ja avaimen voi jättää postiluukusta. Ja maksaa takaisin 4,50€ jotka on minulle velkaa. Kun kerran oli aina niin sentin päälle niin näin päin sitten myös.
Sitten alkoi huutamaan että minun takiani ajoi 400km turhaan ja tajuanko mikä lasku siitä reissusta tulee. Löin luurin korvaan.
Ap
[/quote]Voi luoja mikä idioottiukko! Onneksi jäi kiinni. Paljon voimia, ap!
JOKAINEN suhde pitäisi testata tällä tavalla kerran vuodessa. Säästyisi paljolta kun tietäisi missä mennään. niin moni hyväksikäyttää toista jonkun väärän motiivin takia, esim. on nyt tän kaa vaan sen aikaa kun löytää paremman. Eli koko ajan on haku päällä että löytää sen paremman, Ja se varalla oleva kärsii ja uskoo että tää on elämänsä rakkaus. Jos eltäis sellasessa maassa jossa on pakko meennä naimisiin enen mitän yhessä elämistä tai seksiä (=lapsia) niin tää ei olisi mahollista. mut täällä se hyötysuhde on maan tapa.
Nais ystävättäreni elää juuri tällaisessa avoliitossa, ja on jopa perustanu perheen ja ottanu okt lainan yhessä, mut todellisuudessa sanoo ettei tää suhde oo se oikea, eikä aio avioitua, eli koko ajan ettii sitä parempaa, ja pitää ittensä naimattomana että kelpaisi sille paremmalle siten kun se osuu kohalle. Eli ei tarvii ottaa avioeroa eikä jakaa omaisuutta jne.
Hölmöt antaa itteensä höynäyttää!!TESTAA SUHTEESI TÄLLÄ TAVALLA;VOIT YLLÄTTYÄ!!!
muta ehkä et uskalla, koska tiedät totuuden muutenkin!??
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:09"]JOKAINEN suhde pitäisi testata tällä tavalla kerran vuodessa. Säästyisi paljolta kun tietäisi missä mennään. niin moni hyväksikäyttää toista jonkun väärän motiivin takia, esim. on nyt tän kaa vaan sen aikaa kun löytää paremman. Eli koko ajan on haku päällä että löytää sen paremman, Ja se varalla oleva kärsii ja uskoo että tää on elämänsä rakkaus. Jos eltäis sellasessa maassa jossa on pakko meennä naimisiin enen mitän yhessä elämistä tai seksiä (=lapsia) niin tää ei olisi mahollista. mut täällä se hyötysuhde on maan tapa.
Nais ystävättäreni elää juuri tällaisessa avoliitossa, ja on jopa perustanu perheen ja ottanu okt lainan yhessä, mut todellisuudessa sanoo ettei tää suhde oo se oikea, eikä aio avioitua, eli koko ajan ettii sitä parempaa, ja pitää ittensä naimattomana että kelpaisi sille paremmalle siten kun se osuu kohalle. Eli ei tarvii ottaa avioeroa eikä jakaa omaisuutta jne.
Hölmöt antaa itteensä höynäyttää!!TESTAA SUHTEESI TÄLLÄ TAVALLA;VOIT YLLÄTTYÄ!!!
muta ehkä et uskalla, koska tiedät totuuden muutenkin!??
[/quote]
Ei tarvitse, koska LUOTTAMUS. Vissiin vähän vieras asia sulle?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:53"]
Varmaan 90% miehistä menisi tuohon lankaan.
[/quote]
Juu, menisi varmaan, tai no ei ehkä ihan noin halpaan, mutta kuitenkin. Tosin, en kyllä jaksaisi ajaa edes 40 km minkään tyrkkytissimuijan perään.
M42
51, oli. Hänellä oli kännykkä mukana joka paikassa vessaa myöten. Läppärillään kun oli ja kävelin vaikka ohi niin käänsi näytön. Tiesin myös että edellinen suhteensa päättyi siihen kun hän petti naistaan, nainen kun oli ennen kaverini. Tämän takia minulla oli epäilys alkaa koko suhteeseen mutta kauheasti lässytti kuinka on muuttunut.
En enää usko minkäänlaista lätinää ns. uskollisuudesta. Perkele.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:20"]51, oli. Hänellä oli kännykkä mukana joka paikassa vessaa myöten. Läppärillään kun oli ja kävelin vaikka ohi niin käänsi näytön. Tiesin myös että edellinen suhteensa päättyi siihen kun hän petti naistaan, nainen kun oli ennen kaverini. Tämän takia minulla oli epäilys alkaa koko suhteeseen mutta kauheasti lässytti kuinka on muuttunut.
En enää usko minkäänlaista lätinää ns. uskollisuudesta. Perkele.
Ap
[/quote]
Kävikö mielessä kertaakaan puhua asioista?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:53"]
Varmaan 90% miehistä menisi tuohon lankaan.
[/quote] 90% miehistä on täysin parisuhdekelvottomia idiootteja? Surullista jos noin on.
Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.
Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap.
Älä luovuta vielä miesten suhteen: olihan tuo alun alkaenkin huono valinta, kaverin eksä jonka tiesit pettäneen. Mieti mieluummin miksi ryhdyit tähän suhteeseen ja pysyit siinä huolimatta epäluottamuksesta.
Taasko sinä? Sulla käy huono tuuri noitten miesten kanssa, kuinka mones tää jo on, jolle oot "joutunut" tekemään saman jäynän?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:25"]Älä luovuta vielä miesten suhteen: olihan tuo alun alkaenkin huono valinta, kaverin eksä jonka tiesit pettäneen. Mieti mieluummin miksi ryhdyit tähän suhteeseen ja pysyit siinä huolimatta epäluottamuksesta.
[/quote]
Naiset on typeriä. Noh vaikka se Marjattaa petti niin tuskin mua ku mä oon paljo ihanampi!!
Onko ukost kuulunu mitään? Taidan tehdä saman.