Mitä luulette, aikooko tämä Tori ostaja maksaa vaiko ei? ov
Kauppaa on nyt väännetty jo kaksi viikkoa. Ostaja laittoi kaksi viikkoa sitten Torin kautta viestin, että onko nämä vielä myymättä, vaikka onkin vanha ilmoitus. Vastasin, että kyllähän nuo vielä on täällä.
Sitten piti laittaa tsiljoona lisäkuvaa jne. jne. Ja ostaja halusi ostaa. No, viestittely on ollut aika yksipuolista ja hidasta ostajan suunnalta.. Laitoin viime maanantaina tilitiedot ja torstaina laitoin viestin, että voisitko maksaa maanantaihin mennessä (tai siis niin, että rahat näkyy maanantaina tilillä), koska ollaan lähdössä lomalle ja postitus sitten venyy.
Perjantaina laitoin tekstarin, että modeemin kanssa on häikkää ja yhteys pätkii koko ajan eli tekstarilla saa nopeiten kiinni. Ostaja laittoi pe illalla tekstarin, että maksaa piakkoin.
Tänään laitoin tekstarin, että onko maksanut? Tuli vastaus, että ei saanut sitä mun edellistä meiliä auki ollenkaan.. Ja ei kai tässä nyt niin kiire ole vai? Mennään SUN aikataulun mukaan tms.
Öh.. Jos kerta luvataan maksaa piakkoin, niin..
Kommentit (7)
Esimerkiksi tämän takia teen tori-kauppoja vain kasvotusten ja maksu käteisellä.
Onkohan sama ostaja? Itse olen myös kaksi viikkoa vatkannut kirjakauppojen kanssa. Luvannut torstaina maksaa piakkoin jne. Todella ärsyttävää, kun ei voida heti sanoa koska aikoo maksaa (mulla on sellainen kutina, että maksaa ke, kun saa palkan) ja myyjä saa huudella perään.
Laitoin tänään tekstarin, että toivon maksun tapahtuvan tämän päivän aikana.
Mun ostaja laittoi äsken viestin, että maksaa tänään. Kattoo nyt, että maksaako vaiko ei. Huomennahan sen sitten näkee.
Hirveämmin viitsi enää Toria käyttää juurikin näiden "ongelmaostajien" kanssa. Juuri viime viikolla oli kaksi tuollaista ostajaa. Toinen laittoi meilin, että onko tämä vapaana ja kun vastasin, että onhan se. Kysyi, että sopiiko, jos haen huomenna? Vastasin, että käy.
Laitoin seuraavana päivänä tekstarin, että voin tuoda tuon tuohon kaupan pihalle, kun siihen on helpompi tulla, kun meidän pihalle. Vastaus oli, että ei tarvi. En mä ostakkaan sitä. Onneksi sentään ilmoitti, ettei ota.
Toinen sitten laittoi viestin, että onko vapaana tämä vapaana? Sanoin että onhan se. Voisi tulla hakemaan huomenna (perjantaina), mihin aikaan sulle sopii? Sanoin, että olen koko päivän kotona, laita tekstari mihin aikaan olet tulossa.
Ei vastausta. Laitoin lauantaina viestin, että olen koko viikonlopun kotosalla, eipä ole mitään vastannut. Eli oli ihan pilipali varaaja.
Saanko heittää villin veikkauksen, että nämä vitkuttelevat ostajat ovat kaikki sukupuoleltaan naisia? :D
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:48"]
Saanko heittää villin veikkauksen, että nämä vitkuttelevat ostajat ovat kaikki sukupuoleltaan naisia? :D
[/quote]
Joo, tämä venkslaaja on nainen :D Samoin tuo, joka katosi, ku Pieru saharaan :D Mutta tuo, joka ilmoitti, ettei otakkaan, oli MIES :D
T. 4
No, laita uudestaan myyntiin.