Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...
olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.
Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)
Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.
Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 13:55"]
Paskapuhetta enkä usko. Keksi parempi. Kyllä niitä panoja löytyy lähempääkin. Ja minne tosiaan mukamas teit feikkiprofiilin?
[/quote]
Urpo, tuossahan ap kertoi, että Tinderiin oli tehnyt.
Haha loistavaa :D kerro ap sitten mitä tapahtuu. Toivosin niin että tää on oikea tapahtuma eikä keksitty :D
Miten tinderiin tehdään feikkiprofiili? Sehän menee facen kautta...
Ette ansaitse kumpikaan toisianne.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:06"]Miten tinderiin tehdään feikkiprofiili? Sehän menee facen kautta...
[/quote]
Tekee faceen feikkiprofiilin? :o
No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.
Jos minulla olisi naisystävä ja joku amerikkalainen superjulkkis laittaisi hänelle jostain syystä viestiä, niin kyllähän nainen varmaan lähtisi matkaan vaikka vain vähäksi aikaa ja salaa. Mutta en kantaisi huolta tuollaisista asioista epätodennäköisyyden takia.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:06"]Miten tinderiin tehdään feikkiprofiili? Sehän menee facen kautta...
[/quote]
En ole tinderissä, mutta voihan faceenkin tehdä feikkiprofiilin. Sillä feikkiprofiililla sitten myös tinderiin? Moniin ns. Facebookin kautta meneviin sovelluksiin voi kyllä tehdä profiilin sähköpostinkin kautta, mutta tinderistä en tiedä.
Plot twist kuvan nainen on miehen kadonnut sisko :D
Hyvä ap! Mä olen itse tehnyt vähän samalla lailla :D Tein faceen feikkiproviilin ja lisäsin mieheni kaveriksi. Juttua luisti niin paljon että olisi tahtonut tavata. Lopuksi paljastin itseni. Hauskintahan tässä oli se, että mies koitti vielä kiistää syyllisyytensä :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:15"]No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.
Jos minulla olisi naisystävä ja joku amerikkalainen superjulkkis laittaisi hänelle jostain syystä viestiä, niin kyllähän nainen varmaan lähtisi matkaan vaikka vain vähäksi aikaa ja salaa. Mutta en kantaisi huolta tuollaisista asioista epätodennäköisyyden takia.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
"Tarpeeksi houkutteleva tarjous" on siis vaikka vain vihjaileva kuva naisesta? Jota mies on ilmeisesti aktiivisesti itse etsinyt (miksi olisi muuten Tinderissä?). Vähän eri skenaario kuin tuo (koominen) ajatusleikki tyttöystävään yhteyttä ottaneesta superjulkkiksesta
Teet oikein. Olet rohkea, hyvä AP! En tiedä mikä olisi paras, vastaatko itsenäsi, vai esittäisitkö olevasi tuo blondi ja selität jotain, vai etkö vastaa oillenkaan..
Kiva, jos pidät meidät kuitenkin ajan tasalla siitä, mitä tapahtuu! :)
Mä vastaisin omana itsenäni. Olisi hauska kuulla miehen reagtio. Mahtava idea olisi myös se, että keskustelee webbikameran kautta :D Miehellä naama venähtäisi kun paljastaisit kasvosi.
Ha! Loistavan testin oot kehittäny.
Lurjus ukko oli sulla.
Kerroha miten tää päättyy:)
Mä vastaisin varmaan pokkana omana itsenäni. Sanoisin vaan, et millon ehdit hakee tavaras täältä, joko iltaan joudut...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:15"]
No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Sori mutta ei. Normaali ihminen ei lähde ajamaan 400 km päähän panon perässä. Pettäjäluonteinen lähtee. Mieti kuinka monta valintaa tuon eteen on tehtävä.
Ap, tulethan kertomaan vielä tänne miten jäynä meni ja onnea! Täyskymppi sulle ja toivottavasti ukkos saa mitä tilaa hahaa!!!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:15"]No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Aika jännä. Jos mulle laittaisi joku tosi kuuma julkkismies tai kuka tahansa mies viestiä niin en mä kyllä mihinkään lähtisi, onhan mulla jo oma, rakas mies. Olisin ehkä imarreltu mutta siinä se.
Ps. Kiva kun saadaan käännettyä miehen heikko luonne naisen syyksi :D ei se kalu teitä ihan oikeasti joka paikkaan väkisin vie vaikka kivahan se on niin uskotella ettei "sille vaan voi mitään".
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:06"]
Miten tinderiin tehdään feikkiprofiili? Sehän menee facen kautta...
[/quote]
Tekniikan ihmelapsi linjoilla...
Itse ihmettelin enemmän sitä että eikö Tinder ota vain lähialueilta, mutta voihan tuonkin selittää niin että typy oli käymässä kaverin luona paikkakunnalla kun viestittely alkoi ja juttu on edennyt vakavaksi vasta kun hän on jo palannut kotiinsa.
Ärsyttää nämä trolli-huutelijat. Kaikki netissä voi olla keksittyä, kannattaa suhtautua viihteenä tai esimerkiksi käydä abstraktia arvokeskustelua tai keskustelua ihmisen perusluonteesta, jolloin esimerkkitapauksen todenperäisyys ei ole niin tärkeä.
Ihan oikein tehty. Jos vähän häijymmäksi vielä heittäytyisi niin jättäisi vastaamatta siihen mehujäänpurijanumeroon. Siinä sitten saisi itse hoksailla, että miksi kamat on pihalla odottelemassa.