Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...

Vierailija
28.09.2015 |

olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.

Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)

Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.

Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! :D

Vierailija
42/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:08"]

Noniin, vastasin nyt sitten prepaidiini ja sanoin "Ai eikö Natalia tullutkaan?"

Mies oli ihan hiton vaikeana ja mutisi että mistä sä puhut ja oletko ihan sekaisin. Valehtelin että yksi meidän yhteinen kaverimme oli kertonut miehen tapaamis-aikeista. Siihenkin vielä sönkötti "No sä olisit suuttunut jos olisit kuullut että se on nainen, kyl naisetkin voi käydä intin"

Sanoin, että se tinder-profiili on minun tekemäni (kiitos yhdelle ystävälle joka asuu tarpeeksi kaukana)

Mainitsin, että tavaransa on alaovella ja avaimen voi jättää postiluukusta. Ja maksaa takaisin 4,50€ jotka on minulle velkaa. Kun kerran oli aina niin sentin päälle niin näin päin sitten myös.

Sitten alkoi huutamaan että minun takiani ajoi 400km turhaan ja tajuanko mikä lasku siitä reissusta tulee. Löin luurin korvaan.

Ap

[/quote]

Ihan tosi, en voi olla ainoa joka kiinnitti huomion tähän. Ap on itse kehittänyt feikkiprofiilin miehensä kusettamista varten ja ostanut myös tähän liittyen itselleen prepaid liittymän, joka olevinaan kuuluu tälle feikkinaiselle. Mies soittaa prepaidiin, ap vastaa. Tässä vaiheessa luulisi, että mies älyää jutun juonen.

Pistää miettimään kumpi tässä oikein on helvetin uuno? Jos mies soittaa tindernaiselle joka asuu 400km päässä ja puhelimessa vastaa ap, niin eikö miehellä kellot raksuta vaan yrittää vielä valehdella lisää jostain inttikaverista? Ja ennen kaikkea, eikö ap:lla kellot raksuta jos vastaa itsekeksimänsä naisen puhelimeen ja päättää omana itsenään yrittää valehdella miehelle kuulleensa kaveriltaan tapaamisesta?

Provo? Ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahahhhah. Päivän paras!! Mistä keksit että miehesi lähtisi tuommoiseen jäynään?

Vierailija
44/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ei edes yritystä. 1/10

Vierailija
45/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi petti myös edellistä muijaansa, joka on sun entinen kaveri? :D Niinpä niin..

Porvoolaiseksi haisi alusta alkaen. Välimatka liian pitkä pihin miehen pillun himoissaan ajella, kun kotinakin olis.. Sellaista ei tapahdu.

Vierailija
46/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas jonkun miesvihaajan huono provo. Ilmiselvästi.

Vierailija
47/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:39"]Me nuoremman sukupolven edustajat, jotka olemme käyttäneet Tinderiä, tiedämme että tämä on provo. :D Heti kun joku tajusi tuon etäisyysjutun, niin tarinaan tuli mukaan joku ap:n kaveri. Sitten kun joku kyseenalaisti että miten on ollut ystävän kanssa yhteydessä ja joku ehdotti että chattaillen niin sitten heti ap:kin ilmoitti että juu chatin kautta olivat yhteyksissä. :D HUOH! Olis ollut hyvä juttu jos olis ollut totta.
[/quote]

Ja konekin vaihtui tabletiksi heti kun joku mainitsi ettei tinder toimi tietokoneella ja kun joku sitten ehdotti tablettia. :D "Joo tablettiahan minä tarkoitin". Olisi sitten sanonut tabletti eikä kone.
Rölli mikä rölli.

Vierailija
48/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa naurattaa ku ihmiset uskoo ihan kaiken :D tääki paljastu siinä vaiheessa ku ap kerto miehen lähteneen 400km päähän seksin takia. Siis 10h ajamista ja kalliit bensat yhden panon takia? Ei edes säälittävimmät miehet lähtisi. Ens kerralla sit ap muistat pitää tarinan realistisempana!

Vierailija
49/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todella kuulostaa provolta, mutta olen itse tehnyt feikkiprofiilin tinderiin testatakseni miestä. Olimme tavanneet Tinderin kautta, ja tapailleet jo jonkin aikaa. Sovimme ettemme enää tapaa muita, ja että poistamme profiilit. Itse tein näin, mutta myöhemmin kuulin että mies oli jäänyt sinne. Tein feikkiprofiilin faceen, ja sitä kautta tinderiin. Mies tykkäsi "kuvastani" ja aloimme jutella. EHdotin tapaamista ja mies suostui. Jätin asian tähän, poistin profiilin enkä enää nähnyt miestä. Hän ei koskaan saanut tietää että olin tuon profiilin takana, enkä tarvinnut tähän mitään kostoa tms. Mies ei vain ollut sanojensa arvoinen, joten jätin hänet.

Vierailija
50/165 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino feikki mitä ap on tehnyt on kyllä tämä ketju

Vierailija
51/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan että mihin prepaid-liittymää tarvii yhdistelmässä feikki-Face + Tinder...?

Vierailija
52/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Vierailija
53/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:15"]No siinäpähän myös aiheutit pettymyksen itsellesi ja pilasit suhteen turhaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta tosielämässä miehelle olisi tuskin tuollaista tilaisuutta tullut ja hän ei olisi siis ikinä pettänyt sinua. Kun tarpeeksi houkutteleva feikkitarjous heitetään eteen, voi se pettäjä löytyä melkein kenestä tahansa, mutta sillä ei ole hirveästi tekemistä arkitodellisuuden tapahtumien ja todennäköisyyksien kanssa.

Jos minulla olisi naisystävä ja joku amerikkalainen superjulkkis laittaisi hänelle jostain syystä viestiä, niin kyllähän nainen varmaan lähtisi matkaan vaikka vain vähäksi aikaa ja salaa. Mutta en kantaisi huolta tuollaisista asioista epätodennäköisyyden takia.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Tilaisuus tekee pettäjän pätee korkeintaan silloin, kun baarissa joku viehko neitonen tulee iskemään ja seksiseuraa tarjoamaan. Silloin voisi ajatella, että kännipäissään mies menee muna edellä ja ajattelee yhtään pidemmälle vasta kun moka on jo tehty. Se että aktiivisesti hakee seksiseuraa treffipalvelussa ja lähtee noin pitkän matkan päähän ajamaan sitä saadakseen, osoittaa sellaista suunnitelmallisuutta, että ei kyse ole enää mistään harkitsemattomasta hairahduksesta.

Vierailija
54/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:06"]Miten tinderiin tehdään feikkiprofiili? Sehän menee facen kautta...
[/quote]

millon esimerkiksi 3 faceprofiilia. ihan tekastuja nimiä ihan twkastulla sähköpostilla.

tyyliin pekka töpöhäntä
tai kakdi nimeä peräkkäin Ilona Aitoperä (ei nämä)

Vierailija
55/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kaikkea, että saa pillua.

Vierailija
56/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun naisia sanotaan hulluiksi ämmiksi, kun he fiksuina seulovat, kannattaako suhteeseen panostaa ja onko toinen rakkauden arvoinen.

Nyt tiedät, ettei ole. Itse käyttäisin mitä vaan laillista reittiä tuon saman varmistamiseen.Jos toinen siihen nappaa, on se oma vika.

Tsemppiä. Parasta kidutusta on, ettet vastaa lainkaan. Mikään ei raivostuta ihmistä yhtä paljon kuin ignooraaminen. Kun valuu kotiin aikansa kiehuttua kerrotsitten totuuden.

Vierailija
57/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on feikkifaceprofiili, jota varten olen tehnyt samalla taiteilijanimellä sähköpostiosoitteen. Prepaidia käytän muutenkin jos nettideittaan, en halua että joku hullu saa oikean numeroni ennen kuin olen tsekannut hänet. Oikeasta numerosta selviää kotiosoitteet ja kaikki.

Vierailija
58/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tämä on tehty, kun tinderhän näyttää miten monen km päässä toinen on??

Vierailija
59/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vasta kerrottu, että FB feikkitunnukset on lainvastaista, tahi jtn..

Vierailija
60/165 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta millaisella ihmisellä on tarve tehdä jotain tämmöstä?? Jos on syytä testata ja koetella miestä, eikä voi tehdä sitä järkevästi keskustellen, on varmaan syytä sitten erota.
Pakko ihan kysyä, että minkä ikäinen olet? Vaikutat todella epäkypsältä ja ihmissuhdetaidottomalta ihmiseltä. Toivottavasti tämä kokemus myös kasvattaa sinua ap henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä