Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy siihen ettet jotakuta kaveriasi pyydä

Vierailija
03.10.2024 |

Iltaa viettämään ja toisen/t pyydät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu koskaan ketään viettämään iltaa kanssani.

Vierailija
2/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa raskaita tilanteita vapaa-ajalla. Jos kaverista jää vaikutelma että odottaisi muutakin laadukasta seuraa paikalle tai edustuskelpoista kotia tai mitä tahansa, en pidä tarpeeksi läheisenä että kutsuisin kotiini.

En ole koskaan oikein tajunnut miksi jotkut järjestävät juhlia ja tarjoilevat hiki hatussa ihmisille joita haluaisivat miellyttää tai joihin haluaisivat tehdä vaikutuksen, vaikka epäröivät kelpaako oma palvelupaketti heille. Jossain määrin ymmärrän vaikka uudessa koulussa tai työmotiivilla mutta itselläni motivaatio ei ole ollut tarpeeksi suuri sellaiseen.

Vierailija
4/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu pelkästään työasioista tai valittaa itseaiheutettuja miesongelmiaan. Oon alkanut tajuamaan miten vähän viihdyn hänen seurassaan, hän on jotenkin aikojen myötä muuttunut yhä negatiivisemmaksi. 

Vierailija
5/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisia. Eikä olisi tulijoita koska olenhan huonoa seuraa. 

Vierailija
6/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä, koska ei ole sitä ensimmäistäkään kaveria jota pyytää.

M41

Vierailija
7/10 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia kavereita, enää.

Olen todennäköisesti meneville ekstroverteille siis huonoa seuraa kun en käy baareissa enkä harrasta mitään coolia. Kuuntelen kuulokkeilla musiikkiani, tilaan hyvän pizzan ja katson hyvän leffan. Se riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
8/10 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä masentavaa tapaan mielummin erikseen, koska tiedän miten hän käyttäytyy. Jos on illanistujaiset, en halua hänen pilaavan toisten iltaa. Hän on - syystä - aika yksin, joten en henno jättää häntä ilman kaveruuttani. en kokonaan. 

Vierailija
9/10 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös entinen kaveri sellainen että mikä tahansa illanistujainen, lastenkutsut tms niin raahasi omia juomiaan sinne mukaan ja sitten saattoi laukoa aivan mitä tahansa kenestä paikalla olijasta hyvänsä pikkusievässään.

Ei saanut sitten enää kutsuja meille, ihmettelen että ilmeisesti edelleen käy toisella kaverillani em. mesoamassa. Välit viilentyneet kumpaankin.

Siellä siis lapsiakin kuulemassa ym.

Vierailija
10/10 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole ystäviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä