Tein feikkiprofiilin ja poikaystävä meni lankaan, lähdössä tapaamaan...
olematonta naista 400km ajomatkan päähän. Minulle väitti että menee armeijakaveriaan tapaamaan. Sanoin että olisi kiva päästä mukaan kun en ole tavannut hänen kavereitaan. Väitti tähän, että heidän jutut olisi kuitenkin vain inttijuttuja niin kuolisin tylsyyteen.
Lähti tänä aamuna ajamaan sinne. Mitkähän mahtaa olla ilmeet kun vastassa ei olekaan ketään? Hankin prepaid-liittymän ja annoin sen tämän naisen numeroksi (tai siis kirjoitin netissä tällä feikkiprofiililla)
Valitsin oikein tyrkyn näköisen isorintaisen blondin kuvan, imee kuvassa mehujäätä. Ja viestiksi sellaisen, ettei voi erehtyä viestin luonteesta. Eli siis, seksiseuraa haetaan.
Mielipiteitä kun soittaa tuohon numeroon, vastaanko omana itsenäni vai keksinkö vielä lisää jäynää? Tavarat kannoin ulos. Tänään kyllä sataa, voi harmin paikka. Minun kämpässä siis majaili viimeisen vuoden ajan.
Kommentit (165)
62, vasta pari viime kuukautta oli tuota kännykän mukana raahaamista ja näytön peittämistä. Kun kysyin, miksi tekee niin, niin selitti että työjuttuja tai että kaveri avautunut jostain henk. kohtaisesta asiastaan. Sen toki ymmärtäisin että sellaiset jutut ei kuulu minulle. Selvisipä nyt onneksi oikeasti mistä on kyse. Ja luojan kiitos emme ehtineet ottaa yhteistä kissanpentua, mikä oli suunnitelmissa. Koska en todellakaan olisi jättänyt sitä tuon vastuuttoman munapään hoidettavaksi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:44"]En ymmärrä miten tämä on tehty, kun tinderhän näyttää miten monen km päässä toinen on??
[/quote]
Voisitko ap vastata tähän?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:44"]En ymmärrä miten tämä on tehty, kun tinderhän näyttää miten monen km päässä toinen on??
[/quote]
Voisitko ap vastata tähän?
[/quote]
No kaverin avustuksella, lukekaa ketju ennen kuin kyselette!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:44"]En ymmärrä miten tämä on tehty, kun tinderhän näyttää miten monen km päässä toinen on?? [/quote] Voisitko ap vastata tähän?
[/quote]
No johan se luki tuolla edellä. Lukekaa nyt uunot ne edellisetkin viestit, ettei samoja tarvi KOKO AJAN kysellä uudelleen. AP:n kaukana asuva ystävätär auttoi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.
Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
[/quote]
Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan.
Ei hitsi, vähänkö hyvä! :D Moni muija ei tollasta uskaltas tehä, siinäpähän pikku paskiainen tajusi että kenelle vaan ei kannata ryppyillä/tunteilla leikkiä! Oi että voin kuvitella sen idiootin fiiliksen ton puhelun jälkeen <3
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:31"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 14:44"]En ymmärrä miten tämä on tehty, kun tinderhän näyttää miten monen km päässä toinen on?? [/quote] Voisitko ap vastata tähän? [/quote]
No johan se luki tuolla edellä. Lukekaa nyt uunot ne edellisetkin viestit, ettei samoja tarvi KOKO AJAN kysellä uudelleen. AP:n kaukana asuva ystävätär auttoi.
[/quote] Hiljaa hiivapillu
[/quote]
Ole itse hiljaa, lukutaidoton ja laiska typerys.
Tarinasi ontuu ap. Ystäväsi on koneella, hups anteeksi tabletilla jutellut Tinderin välityksellä miehesi kanssa illasta toiseen kuukausi tolkulla? Seriously, kuka kaveri jaksaisi tehdä tuota kuukausia illasta toiseen sinun pyynnöstäsi?
Tinder ei näytä 400km päässä asuvia ihmisiä. Miten miehesi ja kaverisi on voineet alunperin tavata Tinderissä?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:36"]
Miten kukaan enää voi mennä noihin feikkikuviin? Reverse image search on myös keksitty.
[/quote]En mä ainakaan eräällä feikkikuvalla saanut mitään tuloksia, vaikka netistä olen sen siepannut. Toki kannattaa aina testata kuva, ennen kuin esiintyy henkilönä. Mitä kuvahakua suosittelisit?
118, missä on sanottu että olisivat kuukausia kirjoitelleet?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.
Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.
[/quote]
Omituinen kommentti. Miten niin ei ole kypsä parisuhteeseen? Vai onko kypsyyttä se, ettei epäile toista pettämisestä koskaan koska tietenkin luottamus on niin tärkeä että se on kaikille itsestäänselvyys eikä kukaan koskaan petä ketään ja blaablaa. Kypsän ihmisen pitää vain niellä kaikki toisen selitykset eikä itse saa ottaa selvää? Onnea sinulle sinisilmäisiin suhteisiisi.
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan.
[/quote]
Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella.
Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.
[/quote]
Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuin tulee se toisen naisen soitto.
Kun jotkut miehet ( ja naiset) pettävät eivätkä kerro siitä petetylle.
Ei millään. Suurin osa on kunnollisia, eivät petä tai jos löytävät toisen niin kertovat siitä eivätkä elä kaksoiselämää.
Mutta kun kaikki eivät vaan toimi näin.
Kyllä niitä pettämisiä on tullut sellaisillekin joista ei olisi millään uskonut.
Aapee! Kyllä nyt jäit kiikkiin.
Olikii liian hyvä tarina ollakseen totta.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:44"]Tarinasi ontuu ap. Ystäväsi on koneella, hups anteeksi tabletilla jutellut Tinderin välityksellä miehesi kanssa illasta toiseen kuukausi tolkulla? Seriously, kuka kaveri jaksaisi tehdä tuota kuukausia illasta toiseen sinun pyynnöstäsi?
Tinder ei näytä 400km päässä asuvia ihmisiä. Miten miehesi ja kaverisi on voineet alunperin tavata Tinderissä?
[/quote] kerrotko miten on sitten mahdollista, että joskus aikoinaan tinderissä ollessani minulle tarjottiin miehiä jotka oli tuhansien kilometrien päässä muussa maassa? Ja yleensä jos tykkäsin tuli match. Tinderissähän on nykyään uusia toimintoja ja yksi on sellainen missä on lentokone ja selaa, tämä mahdollistaa muultakin seuran hakemisen esim.vaikka afrikasta jonka kantomatka on helkkaristi yli 160km, minäkin tiedän tämän vaikken ole koko tinderiä avannu 1,5 vuoteen. Minusta kannattaisi myös provohuutelijoiden tarkistaa faktat joiden perustaan provoväitteet laittaa. Kiitos olen puhunut.
Kuinka ystäväsi on saanut matchin miehesi kanssa kun tinder näyttää ihmisiä maks 150km säteellä? Jos ystäväsi in kerta 400km päässä kun mies meni niin kauas "tapaamiseen"
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"]
[/quote]
[/quote]
Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella.
Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.
[/quote]
Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuin tulee se toisen naisen soitto.
Kun jotkut miehet ( ja naiset) pettävät eivätkä kerro siitä petetylle.
Ei millään. Suurin osa on kunnollisia, eivät petä tai jos löytävät toisen niin kertovat siitä eivätkä elä kaksoiselämää.
Mutta kun kaikki eivät vaan toimi näin.
Kyllä niitä pettämisiä on tullut sellaisillekin joista ei olisi millään uskonut.
[/quote]
Niin siis mitkä oli ne kuuluisat viimeiset sanat?
Sinäkö nyt tiedät että minun suhde tulee kaatumaan pettämiseen? Juurihan tuossa itsekin totesit, että suurinosa on kunnollisia, niin miksi sitten heität jotakin noin typerää? Pitääkö minun nyt olla jotenkin pahoillani siitä että luotan puolisooni ja uskallan sen sanoa jopa ääneen?
En ihan totta ymmärrä tätä ihme vallitsevaa käsitystä, että kaikki miehet täällä pettää ja jokaisen naisen tulisi "testata" miestään, tai muuten on sinisilmäinen tai tyhmä?? Aika iso osa tämänkin keskustelun ihmisistä kuulostaa todella katkerilta ihmisiltä.
Okei. Me tehtiin kaverin kans testit yhtäaikaa kummankin miesystävälle.
Soitettiin ristiin miehille että he on mukamas vastannu Hesarin senssipalstan ilmoitukseen.
Lankaan menivät!
Kumpikin oli heti että joo, ja treffit sovittiin saman tien.
Toinen pyörähteli autolla ja toinen päivysti kadunkulmassa.
Treffipaikka oli molemmille sama.
Siinä sen näkee mitä miehet on!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:35"]Okei. Me tehtiin kaverin kans testit yhtäaikaa kummankin miesystävälle.
Soitettiin ristiin miehille että he on mukamas vastannu Hesarin senssipalstan ilmoitukseen.
Lankaan menivät!
Kumpikin oli heti että joo, ja treffit sovittiin saman tien.
Toinen pyörähteli autolla ja toinen päivysti kadunkulmassa.
Treffipaikka oli molemmille sama.
Siinä sen näkee mitä miehet on!
[/quote]
Jep, nimenomaan KAIKKI miehet. Miksi leimata kaikki, kahden mätämunan takia?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:29"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 15:24"]Ap, oot huippu. Loistava temppu. Olen kans sitä mieltä, että jokaisen pettämistä epälevän (eli ei kaikkien) kannattaa tehdä joku vastaavantyyppinen testi. Säästyy aikaa ja energiaa kun saa selville toisen kusipäisyyden eikä tarvitse vuositolkulla kärvistellä että pettääkö se vai ei.
Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap. [/quote] Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. [/quote]
Itsekin olisin vain kiitollinen jos miehen pettämishinku selviäisi noin helposti ja nopeasti mieluummin niin kuin monen vuoden yhteiselo ja sitten muuta kautta selviäisi miehen pettäneet ja olisin vain tuhlannut aikaa ja energiaa mokomaan huoripukkiin koko ajan. [/quote] Ei tietenkään pidä niellä yhtään mitään, mutta kyllä kypsä ihminen osaa esimerkiksi puhua asioista, kysyä suoraan ja keskustella. Ja ei, en todellakaan elä mitenkään sinisilmäisesti, minulla ja miehelläni on luottamus toisiimme ja avoimuutta ja keskusteluyhteys myös silloin kun on vaikeaa ja pitäisi puhua ne vaikeat asiat. Eikä minua horjuta mitkään herjaavat heitot sinisilmäisyydestä suhteissani, minulla on myös itsetunto ja itsekunnioitus kunnossa.
[/quote]
Puhe on halpaa. Teot kertovat totuuden.
Ap:n tempausta vastustavat puhuvat puolestaan: tunnette sääliä miestä kohtaan, ikään kuin hän ei olisi tässä se pahantekijä eikä ap.
[/quote]
Anteeks nyt, mutta mä en tunne sääliä tasan kumpaakaan kohtaan. Molempien käytös kertoo siitä, että kumpikaan ei ole tarpeeksi kypsä parisuhteeseen.