Perintömökillä kummittelee. Mitä asialle voisi tehdä?
Kyse on alkujaan ihan asuintaloksi rakennetusta talosta. Ainakin yksi suvun henkilö on taloon aikanaan kuollut (luonnollinen kuolema).
Olen yrittänyt viettää aikaa siellä ja tehdä siitä itseni näköistä mutta se sijaitsee syrjässä ja kovin pitkään en siellä pysyy kerrallaan olemaan kun alkaa ahdistaa liikaa.
Kommentit (48)
Ketipinor
Vierailija kirjoitti:
Anna kummitella.
Pitäisi olla lujahermoisempi, jotta voisi olla välittämättä. Eilenkin jouduin lähtemään illalla sieltä kesken kaiken pois, olen liian herkkä tuollaiseen.
Ap
Pistä lakana päälle, ja kosta. Eiköhän siirry naapuriin.
Tämä ei ole minun kuvitelmaani, myös muilla on siellä samoja kokemuksia.
Ap
Hoidan manauksia kohtuulliseen hintaan 500e/käynti, ota yhteyttä.
Pyydä shamaani paikalle. Tai pappi, etenkin ortodoksi tai katolinen, kuka ny kerkeää.
Soita lähimpään katoliseen seurakuntaan ja pyydä paikan siunausta. Rukoile myös sinne kuolleen ja muiden jo kuolleiden ja siellä asuneiden sukulaisten sielujen puolesta.
Kysy kummitukselta mikä hänen mieltään painaa.
Muutin itse yhteen asuntoon jossa kummitteli.
Kerro niille selkeästi, että sinä asustelet siellä nyt, etkä tahdo heille pahaa. Kerrot että annat heidän olla siellä rauhassa kunhan hekin antavat sinulle rauhan. Tilaa on kaikille. Rehellinen puhuttelu siis ääneen. Kuulostaa hullulta,mutta oikeasti toimii. Itse sain kotiini näin rauhan.
Kirkosta voi tilata manaajan ja tämä ei ole vitsi. Niitä oikeasti on kirkolla.
Enpä ole huomannut, vaikka sukua on kuollut läjäpäin talossa. Enemmän nukkumista häiritsee valoisuus, tulisipa taas pian elokuun pimeys, syksyn synkkyys ja talvi
Mitä mökillä tapahtuu? Siis mitä kummitus tekee?
Eikö tuolla voisi lyödä rahoiksi? Varmaan uteliasta ja jännityksen perässä olevaa porukkaa riittäisi jonoksi asti. 300 euroa yö?
Sano sille haamulle että elävissä sukulaisissa on jo tarpeeksi kestämistä ja kuolleet voivat kipaista kohti valoa (tai liekkejä) samantien.
Vierailija kirjoitti:
Muutin itse yhteen asuntoon jossa kummitteli.
Kerro niille selkeästi, että sinä asustelet siellä nyt, etkä tahdo heille pahaa. Kerrot että annat heidän olla siellä rauhassa kunhan hekin antavat sinulle rauhan. Tilaa on kaikille. Rehellinen puhuttelu siis ääneen. Kuulostaa hullulta,mutta oikeasti toimii. Itse sain kotiini näin rauhan.
Ei ole tuosta kokemusta, mutta tiedän kenellä on ollut.
Tosiaan, nyt pyydä itse heille apua tai pyydä näkijää auttamaan. Ehkä myös jotkut papit osaavat ainakin kodin siunauksen.
Jos siellä asuu joku levoton sielu, kysymys voi olla siitä, ettei hän ymmärrä kuolleensa ja siksi tarvitsee avun eli jonkun saattamaan eteenpäin.
eikö omatuntosi soimaa kuin siellä mitähän oletkaan tehnyt.
Kenelläkään vastaavaa kokemusta?