Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
321/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.

Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.

Rehellinen mies

Näinhän sitä luulisi. Todellisuudessa vain kukaan hyvä nainen ei lähde tuollaisen miehen kanssa mihinkään, ei yli 80 eikä sen alle painava.

Tuttavani on etsinyt naista jo 7 vuotta. Hän on ihan ok näköinen, joskin jo lähenee viittäkymppiä.

Hän etsii korkeasti koulutettua naista, jonka tulee olla miluiten mensalainen. Töissä pitää käydä hyvässä  työssä, ja olla kunnianhimoinen. Lisäksi pitää olla nätti, ja fitness, muuten ei kalu seiso. 

Tään kaiken lisäksi naisen pitää olla perussuomalainen henkeen ja vereen, ja pitää miestä perheen päänä ja alistua miehelle. 

Tämä mies itse on sairaseläkkeellä, ei tienaa juuri mitään, eikä ole ollut töissä missään sitten nuoruusvuosiensa.

Tuo hänen yhtälönsä vain on täysin mahdoton, koska kukaan korkeastikoulutettu älykäs nainen ei koskaan suostuisi siihen että mies on perheen pää. 

Samalla tavalla kukaan järkevä ja seurustelusuhteeseen sopiva nainen ei vastaa miehen treffipyyntöön missä on asetettu naiselle tietyt mitat jotka pitää täyttää.

Minä taidan sitten olla mielestäsi tyhmä, kun ei minua hoikkana naisena haittaa, että miehellä on jokin painoraja naiselle, etenkin jos se on noin salliva kuin tämän aloituksen miehellä. Ja oikeastaan jopa päinvastoin - koen, että se on vain plussaa jos mies tykkää erityisesti hoikista ja siroista naisista, koska tällöin saan tuntea että mies tykkää erityisesti juuri minusta ja arvostaa sirouttani.

Vierailija
322/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää laittaa mahdollisimman tarkat määrittelyt ihannekumppanilleen ettei mene aikaa hukkaan ja sitten paljastukin karmea pettymys ulkonäön suhteen. Ei se pinnallisuutta silti tarkoita, jos haluaa tietynnäköisen kumppanin. Makuja vaan on niin monia ja yksi tykkää toisesta ja suurin osa miehistä niistä kauneimmista. Harmillisesti hoikkia tiimalasikaunottaria ei vain riitä kaikille, mutta sellaista elämä vaan on.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäsi ajatella? Oikeastiko kysyt? Veikkaisin, että haluaa alle 80 kg naisen kanssa treffeille eli tykkää isoista tytöistä, mutta joku raja hänelläkin.

No ei taida tykätä kovin isoista tytöistä, jos toivoo neidon olevan alle 80kg. :)

Vierailija
324/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan siinä ei ole mitään väärin että asettaa rajoja. Mutta ettei ymmärrä ettei sitä sovi kertoa ihan suoraan, koska se on huonoa käytöstä. Ei varmaan osaa käyttäytyä oikein muutenkaan. Ei jatkoon se mies, vaikka ap olisitkin hoikka.

Vierailija
325/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

En ole viestiäsi alapeukuttanut, mutta kieltämättä ihmetyttää tuo painoraja, minkä ylittäville olet ekoilla treffeillä sanonut, ettei jatko kiinnosta. Oletko siis ekoilla treffeillä kysynyt naisen painoa, vai mistä olet tiennyt hänen painavan yli 65kg? Entä millä tavalla esimerkiksi 175cm/65kg nainen ei voisi olla liikunnallinen ja terveellisiä elämäntapoja noudattava?

Vierailija
326/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää.

Pitää kysyä, että mahduthan kajakkiin

”Mahduthan kajakkiin ja haluat tutustua vajakkiin”.

Vierailija
327/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.

Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.

Rehellinen mies

Näinhän sitä luulisi. Todellisuudessa vain kukaan hyvä nainen ei lähde tuollaisen miehen kanssa mihinkään, ei yli 80 eikä sen alle painava.

Tuttavani on etsinyt naista jo 7 vuotta. Hän on ihan ok näköinen, joskin jo lähenee viittäkymppiä.

Hän etsii korkeasti koulutettua naista, jonka tulee olla miluiten mensalainen. Töissä pitää käydä hyvässä  työssä, ja olla kunnianhimoinen. Lisäksi pitää olla nätti, ja fitness, muuten ei kalu seiso. 

Tään kaiken lisäksi naisen pitää olla perussuomalainen henkeen ja vereen, ja pitää miestä perheen päänä ja alistua miehelle. 

Tämä mies itse on sairaseläkkeellä, ei tienaa juuri mitään, eikä ole ollut töissä missään sitten nuoruusvuosiensa.

Tuo hänen yhtälönsä vain on täysin mahdoton, koska kukaan korkeastikoulutettu älykäs nainen ei koskaan suostuisi siihen että mies on perheen pää. 

Samalla tavalla kukaan järkevä ja seurustelusuhteeseen sopiva nainen ei vastaa miehen treffipyyntöön missä on asetettu naiselle tietyt mitat jotka pitää täyttää.

Minä taidan sitten olla mielestäsi tyhmä, kun ei minua hoikkana naisena haittaa, että miehellä on jokin painoraja naiselle, etenkin jos se on noin salliva kuin tämän aloituksen miehellä. Ja oikeastaan jopa päinvastoin - koen, että se on vain plussaa jos mies tykkää erityisesti hoikista ja siroista naisista, koska tällöin saan tuntea että mies tykkää erityisesti juuri minusta ja arvostaa sirouttani.

Sivuhuomautuksena on sanottava, että silloin, kun nainen on pienehkö ja siro ja kaikki naiselliset muodot sopivassa suhteessa, niin vartalo on jumalaisen kaunis.

Vierailija
328/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tinderissä yksi mies totesi mulle viestissä matchien jälkeen "Ethän paina maksimissaan kuin 62 kiloa? Ja pituutta vähintään 170-180cm" ja mies sitten vastasi kun kysyin hänen mittojaan että on 178cm pitkä ja painaa 155 kiloa. Unmatchasin aika nopeasti.

Vierailija
329/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tinderissä yksi mies totesi mulle viestissä matchien jälkeen "Ethän paina maksimissaan kuin 62 kiloa? Ja pituutta vähintään 170-180cm" ja mies sitten vastasi kun kysyin hänen mittojaan että on 178cm pitkä ja painaa 155 kiloa. Unmatchasin aika nopeasti.

:D vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
330/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

71-kiloinen mies on kyllä niin laiha, että ehkä kannattaisi ottaa se hiukan painavampi nainen painoksi, ettei tuuli vie mukanaan.

PS. 60 kg ei ole painava

No eihän tuo painoraja mikään ehdoton ole, mutta tuossa 60-65kg haminoissa se menee.

Hyvin pysyn tuulessa pystyssä kiitos vain, paremmin kuin jos olisin joku pakaraton 90kg möhömaha jolla on paksut hauikset pelkkää löllöä. Toki tällainen setä sopii paremmin sohvakumppaniksi sille 75kg+ naiselle.

Makwan Amirkahni on 178cm pitkä ja ottelee 66kg luokassa. Ei miehen paino riipu niin paljoa lihasmassasta kuin luulette.

M39

Sinä smurffi se jaksat yrittää.

Vierailija
331/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos haluaa vastaavanlaisen pinnallisen ja töykeän kumppanin. Muunlaiset eivät riemastu vaatimuslistoista.

Itse ihan vain skippaan ne lihavat miehet, ei tarvitse erikseen kirjoitella että lihavat älkööt vaivautuko.

Vierailija
332/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm pitkälle tuo on vielä normaalipaino, lyhyemmille ylipainoa.

Vierailija
333/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä. 😀 Ja mikä ihmeen 62 kg? Mistä hän sen oli repäissyt?

Vierailija
334/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies

Minua hoikkana ja sirona naisena kyllä haittaa jos mies on mistään ulkonäköasiasta niin fiksoitunut että se täytyy mainita jo profiilissa. On minullakin tietenkin miehen ulkonäölle toiveita ja jotain rajoja mutta tarvitseeko niitä oikeasti ilmoittaa kaikille? Mitä jos vain jättäisi tapaamatta ja sitä ennen svaippaamatta ne jotka eivät kiinnosta?

Jos mies mainostaa kovasti olevansa kiinnostunut ulkoisesti juuri minunlaisistani naisista en pidä sitä erityisen positiivisena. Mistä sitten voin tietää onko mies kiinnostunut minusta myös ihmisenä?

Vierailija
335/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä. 😀 Ja mikä ihmeen 62 kg? Mistä hän sen oli repäissyt?

Sanoi suoraan kun kysyin että haluaa hoikan naisen :D

Vierailija
336/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituushan vaikuttaa. Jos haluaa pitkää joka on silti muodokas niin haastava yhtälö. Olen 175 cm ja kun painoin 65 kg oli A-kuppi

Vierailija
337/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä että mies kertoo heti itsestään, ei tarvitse turhaan kirjoitella.

Vierailija
338/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies

Sivuhuomautuksena on sanottava, että silloin, kun nainen on pienehkö ja siro ja kaikki naiselliset muodot sopivassa suhteessa, niin vartalo on jumalaisen kaunis.

Ja vesi on märkää juu

Vierailija
339/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainenkin voi toimia todella hyvin. Sopivan vaativat kriteerit saavat kaikki epäsopivat raivoihinsa ja sitten saa rauhassa noukkia muutamista sopivista ehdokkaista mieluisimman:

"Suomalaisten naisten nirsous on aika suhteellista. Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen. Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha, kuten edelleen on joidenkin sekopäiden kommenteista luettavissa. Minulle käytiin vinkkaamassa, että tulepas katsomaan mitä sinusta kirjoitellaan ja lueskelin ensin muutaman viikon sitä vihapuhetta ja nauroin kuollakseni. Sitten kun nauramiseltani kykenin, aloin itsekin ottaa kantaa niiden ihastuttavien leidien ajatusten virtaan. Sotahan vaan yltyi. Jossain vaiheessa paljastui, että kyseisellä foorumilla oli kaiken kaikkiaan 86 952 henkilöä, jotka eivät täyttäneet ainoatakaan deittiprofiilissa mainitsemaani ominaisuutta. Tuosta joukosta kaksi olivat lisäksi miehiä. Toinen oli joku koko elämänsä ilman naista elänyt ylipainoinen peräkammarin poika ja vallankumouksesta haaveileva kommari ja hänen kaverinsa samanlainen pallinaama, jolla oli hetken ollut joku heppatyttö, mutta sai kenkää jostain syytä.  Voitte kuvitella, että tämä ketju on vielä pientä sille rääpimiselle, mitä tuo heppatallin ihastuttava leidistö sai silloin aikaan. Sama tyyli näyttää esiintyvän myös täällä, eli aloittajasta kuvitellaan mitä ihmeellisimpiä harhoja ja osa näyttää ikävöivän myös minua valtavasti, kun kuvittelevat, että minä olisin tämän aloituksen tehnyt."

Vierailija
340/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taasen kävi niin että nainen jonka kanssa tuli mätchit, vaikutti tosi mukavalta, mutta kyseli mun painoa ja pituutta, ja mulla oli vähän ylipainoa tuossa vaiheessa (parikymmentä kiloa) ja hän sanoi sen olevan liikaa. Vähän hämmästelin, mutta kysyin sitten hänen omia mittojaan koska tuo nainen oli myös ylipainoinen. Hän totesi että pituutta on 165cm ja painoa 120kg. Jäi vähän paska fiilis ja sellainen että etsii laihaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme