Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
341/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tässä on? Ihmiset on aina laittanut ulkonäkökriteerejä ilmoituksiin (pituus, hiusten väri yms), miten paino tässä eroaisi?

Minua ainakin oudoksuttaa, miksi ulkonäkökriteereitä pitää listata koko maailman nähtäväksi, kun nämä asiat yleensä näkee kuvasta. Toki meillä näitäkin sankareita, jotka swippaavat jokaisen vasemmalle ja luulevat, että heidän vaatimuslistansa karsii heidän puolestaan. 

Vierailija
342/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin

Enemmän, koska pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, eikä se ole terveys- ja elintapakysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

Miksi oletat että saamasi alapeukut johtuvat naisten loukkaantumisesta?

Vierailija
344/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.

Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?

Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.

Tämä, ja päälle vielä se että kirjoittajan mielestä "sopusuhtaisuus" takaa aktiivisen, liikunnallisen ja terveellisesti syövän eläntavan. Kun ei todellakaan takaa 😅. Kirjoittaja haluaa laihan naisen (täysin ok) mutta piilottelee sitä tuollaisiin höpöhöpö-lauseisiin (noloa valehtelua). Jos hänelle tarjotaan 80kg liikunnallinen ja terveellisesti syövä tai 50kg sohvalla naposteleva nainen, hän ottaa jälkimmäisen vailla huolen häivää tämän elämäntyylistä.

80 kiloinen nainen on kyllä auttamatta ylipainoinen ellei nyt satu olemaan poikkeuksellisen pitkä. Ja ihan tiedoksi: terveellistä lihavuutta ei ole olemassakaan, ja yli­paino vaikuttaa aina heikentävästi terveyteen.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005216736.html

Vierailija
345/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan yli 15cm ja pystyt sillä suoriutumaan päivittäin? jos kyllä silloin minä olen 69 :)

Vierailija
346/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sinne vaikka mitä vaatimuksia laittaa. Yhdellä miehellä oli "Norsut ja kirahvit kuuluvat Afrikkaan ja lahnat järveen". Mikä helmi!

Millaistakohan naista tuollainen törkyturpa oikeastaan etsii? Tuollaisesta tulee kuva että asenne on muutenkin sellainen "akka kuuluu keittiöön, mies sohvalle kaljan kanssa". Ei kukaan sivistynyt tyyppi kirjoittele tuollaista kuraa ainakaan kaikkien nähtäväksi .

Vierailija
347/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.

Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?

Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.

Tämä, ja päälle vielä se että kirjoittajan mielestä "sopusuhtaisuus" takaa aktiivisen, liikunnallisen ja terveellisesti syövän eläntavan. Kun ei todellakaan takaa 😅. Kirjoittaja haluaa laihan naisen (täysin ok) mutta piilottelee sitä tuollaisiin höpöhöpö-lauseisiin (noloa valehtelua). Jos hänelle tarjotaan 80kg liikunnallinen ja terveellisesti syövä tai 50kg sohvalla naposteleva nainen, hän ottaa jälkimmäisen vailla huolen häivää tämän elämäntyylistä.

80 kiloinen nainen on kyllä auttamatta ylipainoinen ellei nyt satu olemaan poikkeuksellisen pitkä. Ja ihan tiedoksi: terveellistä lihavuutta ei ole olemassakaan, ja yli­paino vaikuttaa aina heikentävästi terveyteen.

Niin? 80kg voi silti elää terveellisesti ja liikunnallisesti. Sitähän tuo kirjoittaja haki takaa.

Vierailija
348/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin

Enemmän, koska pituuteen ei voi vaikuttaa mitenkään, eikä se ole terveys- ja elintapakysymys.

Terveys tai se voiko asiaan vaikuttaa ei liity mitenkään siihen onko se pinnallista vai ei. Jos kyse on puhtaasti ulkonäöstä molemmissa tapauksissa niin ovat yhtä pinnallisia kriteerejä.

Vierailija
349/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkutti, hyvä provo!

Vierailija
350/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksia saa toki olla, mutta vähän tökeröä noin ilmoittaa. Minäkin tykkään pitkistä ja lihaksikkaista, mutta en sitä suoraan ilmoittanut. Tykkäsin vain niistä, jotka näytti omasta mielestäni komeilta. Treffeillä se pituus sitten selvisi, jos miehellä ei sitä profiilissa ollut. Itselläni oli pituus mainittu ja kokovartalo kuva, että näki hoikkuuden. Ja kyllähän sieltä se täydellinen tyyppi löytyikin.

Vierailija
351/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sinne vaikka mitä vaatimuksia laittaa. Yhdellä miehellä oli "Norsut ja kirahvit kuuluvat Afrikkaan ja lahnat järveen". Mikä helmi!

Millaistakohan naista tuollainen törkyturpa oikeastaan etsii? Tuollaisesta tulee kuva että asenne on muutenkin sellainen "akka kuuluu keittiöön, mies sohvalle kaljan kanssa". Ei kukaan sivistynyt tyyppi kirjoittele tuollaista kuraa ainakaan kaikkien nähtäväksi .

Etkö ole kuullut sanaa kielikuvat?

Vierailija
352/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas harmittaa, että kelpaako kenellekään enää se normaali tai vähän pyöreä. Pitää olla tikkulaiha/fitness tai sitten fetissinä on selvästi isokokoiset. Miksi pitää ihailla jotain ääripäitä?

Ollakseen tikkulaiha niin 80-kiloisen naisen pitäisi olla yli kaksimetrinen. Jos nyt miettii vaikka 170-senttistä, niin 80 kiloa on jo aika reilu ylipaino.

Pakko kyllä tähän nillittää että kyse ei ole reilusta ylipainosta vaan lievästä ylipainosta, BMI:tä siis jos katsotaan.

Vartalotyypistä sitten riippuu näyttääkö hyvältä vai ei, jos on naisellinen tiimalasimalli niin saattaa näyttääkin. Itselläni paino on tosi epäimartelevasti joten näytän kyllä lihavalta, eikä se kaunista ole, olisi hyvä olla 20 kiloa kevyempi, mutta toisaalta viihdyn yksin niin ainakaan kiloistani ei ole kellekään miehelle haittaa.

Vierailija
353/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainenkin voi toimia todella hyvin. Sopivan vaativat kriteerit saavat kaikki epäsopivat raivoihinsa ja sitten saa rauhassa noukkia muutamista sopivista ehdokkaista mieluisimman:

"Suomalaisten naisten nirsous on aika suhteellista. Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen. Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha, kuten edelleen on joidenkin sekopäiden kommenteista luettavissa. Minulle käytiin vinkkaamassa, että tulepas katsomaan mitä sinusta kirjoitellaan ja lueskelin ensin muutaman viikon sitä vihapuhetta ja nauroin kuollakseni. Sitten kun nauramiseltani kykenin, aloin itsekin ottaa kantaa niiden ihastuttavien leidien ajatusten virtaan. Sotahan vaan yltyi. Jossain vaiheessa paljastui, että kyseisellä foorumilla oli kaiken kaikkiaan 86 952 henkilöä, jotka eivät täyttäneet ainoatakaan deittiprofiilissa mainitsemaani ominaisuutta. Tuosta joukosta kaksi olivat lisäksi miehiä. Toinen oli joku koko elämänsä ilman naista elänyt ylipainoinen peräkammarin poika ja vallankumouksesta haaveileva kommari ja hänen kaverinsa samanlainen pallinaama, jolla oli hetken ollut joku heppatyttö, mutta sai kenkää jostain syytä.  Voitte kuvitella, että tämä ketju on vielä pientä sille rääpimiselle, mitä tuo heppatallin ihastuttava leidistö sai silloin aikaan. Sama tyyli näyttää esiintyvän myös täällä, eli aloittajasta kuvitellaan mitä ihmeellisimpiä harhoja ja osa näyttää ikävöivän myös minua valtavasti, kun kuvittelevat, että minä olisin tämän aloituksen tehnyt."

Aikamoinen päätelmä ettei kukaan noista ihmisistä muka täyttänyt yhtäkään vaatimusta. Ei kriteerien täyttämättömyys ole syy miksi tuollaista hirveän pitkää listaa pidetään naurettavana. Täytän noista lähes kaikki enkä olisi vähääkään kiinnostunut tuon listan laatineesta miehestä josta sovinismi, pinnallisuus ja "perinteiset arvot (= nainen vähäisempi)" oikein paistavat.

Vierailija
354/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tässä on? Ihmiset on aina laittanut ulkonäkökriteerejä ilmoituksiin (pituus, hiusten väri yms), miten paino tässä eroaisi?

Minua ainakin oudoksuttaa, miksi ulkonäkökriteereitä pitää listata koko maailman nähtäväksi, kun nämä asiat yleensä näkee kuvasta. Toki meillä näitäkin sankareita, jotka swippaavat jokaisen vasemmalle ja luulevat, että heidän vaatimuslistansa karsii heidän puolestaan. 

No siis tämä! Eihän niitä matcheja tule kuin niiden kanssa jotka on pyyhkäissyt oikealle eli miksi tuhlata aikaansa ja tekstin merkkejä niiden ulkonäkökriteerien listaamiseen, jos päätöksen kuitenkin tekee niiden perusteella. Jos hakee vain kevyttä seuraa, kannattaa muutenkin ehkä satsata kuviin ja jos taas vakavampaa, kannattaa ne 500 merkkiä käyttää itsensä kuvailemiseen. 

Vierailija
355/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä kysyn aina naiselta painoa, koska hän kysyy minulta pituutta. toiseksi nainen voi vaikuttaa painoonsa siinä missä minä en pituuteen. jos kysytään alapään pituutta niin mä kysyn akalta syvyyttä.....

Vau, että oletkin viisas ukko.

Ei se syvyys juuri vaihtele eikä sitä kukaan nainen mittaile niin kuin te miehet mulkkujanne.

Vierailija
356/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kuullut sanaa kielikuvat?

Liittyy asiaan miteen? Luulitko että luulen hänen välttelevän oikeita kirahveja, norsuja ja lahnoja?

Vierailija
357/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saat​ana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?

60 kg maksimi naiselle. Piste!

Samanlainen suohirviö kun äitis ja isoäitis.

Vierailija
358/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha väittää etteikö naisen pituudella ole merkitystä miehille. Hyvin harva mies haluaa itseään pitemmän naisen.

Vierailija
359/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä kysyn aina naiselta painoa, koska hän kysyy minulta pituutta. toiseksi nainen voi vaikuttaa painoonsa siinä missä minä en pituuteen. jos kysytään alapään pituutta niin mä kysyn akalta syvyyttä.....

Vau, että oletkin viisas ukko.

Ei se syvyys juuri vaihtele eikä sitä kukaan nainen mittaile niin kuin te miehet mulkkujanne.

kai sä haluut että mies menee pohjaan asti

Vierailija
360/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Niin? 80kg voi silti elää terveellisesti ja liikunnallisesti. Sitähän tuo kirjoittaja haki takaa.

Mutta kun koko tutkimuksen pointti oli se, että ylipainoinen ei nimenomaan elä terveellisesti. Keho on kokoajan matala-asteisessa tulehdustilassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme