Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.

Hannahii
06.04.2022 |

Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.

Kommentit (957)

Vierailija
281/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vetäisin vasuriin ja nopeesti :D Vaikka oonkin alle 50kg. Tosin painaisin ton miehen makuun varmaan jo liian vähän. Mä ainakin käsitin ton sillee et tykkää vähän isommista, mutta ei yli 80kg eli about päälle 70kg olis hänen naiselle hyvä paino.

Ei ne miehet noin monimutkaisia ole. Kyllä tässä tarkoitetaan ihan sitä, että haluaa max 80 kg painavan. Toki tuolla ylärajalla päin on jo pullukka, mutta ehkä hakija sen vielä pitkin hampain kestää.

Oletko sinä siis sitä mieltä, että painolla ja pituudella ei ole mitään tekemistä keskenään?

Vierailija
282/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun tason perusteella kannattaisi ehkä laittaa "kuuluthan älykkäimpään 2% mutta sinulla ei ole autismikirjon häiriöitä tai luonnevikoja".

Vakavasti puhuen, tuollaiset kriteerit, jotka on vieläpä ilmaistu tökerösti saavat todennäköisesti monet kiertämään tällaisen henkilön kaukaa – aiheesta. Sikäli on siis erittäin hyvä, että nämä tietyn tasoiset yksilöt laittavat ne reippaasti esiin.

Puhun nyt kokemuksesta. Jokaisen pitäisi tajuta, että netissä pyörii ihmisiä laidasta laitaan ja siten myös treffipalstoilla. Minullakin oli joskus haku päällä ja ensimmäinen versio oli varsin neutraali. Siitä seurasi se, että suurin osa lähestyjistä osoittautui ennemmin tai myöhemmin pulskiksi tapauksiksi, lievästi ilmaistuna. Toki sekaan mahtui myös muunlaisistakin ongelmista kärsiviä tapauksia.

Muutin profiilin tekstiä hieman vaativammaksi. En kuitenkaan vielä laittanut mm. painosklaalaa, mutta sama homma jatkui, eli tuhdit naiset lähestyivät ahkerimmin. Lopulta oli pakko laittaa sekä ikä-, että painohaarukka. Siitä huolimatta tuli vääränlaisia lähestyjiä ja aikaahan siinä vaan menee hukkaan lukiessa jo melko epätoivoisten naisten kaunistelua mm reilusta ylipainostaan. Kävin muutamilla treffeillä ja lopetin koko touhun.

Eli sinäkään et siis saanut toivomasi kaltaisia naisia sillä että esittelit tiukkoja kriteerejä profiilitekstissäsi? Siitä ei siis ollut mitään hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin

No täähän se ois. En ymmärrä mitä tässä nyt nyrpistellään, siis vähän töykeää joo, mutta ihan vastaavaa naiset tekee tuolla pituusasialla. Ja itse asiassa sille pituudelle ei voi yhtään mitään, toisin kuin painolle vähän voi.

Nyrpistellään ihmisen tyhmyydelle. 

Vierailija
284/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

Itse olen nainen ja haluan normaalipainoisen kumppanin. Olen ratkaissut asian niin, että tykkään Tinderissä vain sellaisista, joiden ulkonäkö miellyttää minua. Jos kävisi niin, että kuvat onnistuisivat huijaamaan ja treffeille tulisikin joku sellainen, jonka ulkonäkö ei miellytäkään, esim. ylipainoinen, niin hoitaisin ne treffit ihan asiallisesti ja mukavasti keskustellen, mutta en lähtisi toisille treffeille.

Jos koet, että henkilö voi huijata valokuvissa (laittamalla vanhoja kuvia, peittelemällä ylipainoa pelkillä kasvokuvilla tai kuvakulmilla, tms) niin etkö usko, että henkilö voisi samantien huijata painonsakin osalta? Vaikka painaisi 82 kg voi huijata olevansa 4 kg kevyempi - ja sinä olisit sitten treffeillä tyytyväinen, kun et tietäisi totuutta.

Jos haluat liikunnallisen ja terveellisesti syövän, etsi liikunnallista tyyppiä. Ennen treffejä viestittele sen verran, että saat jonkinlaisen käsityksen henkilön elämäntyylistä. Ja katso niitä kuvia - kyllä useimnmiten pelkistä kasvokuvistakin saa vähän osviittaa vartalotyypistä. Harvemmin esim. lihavalla on hoikka kaula ja hoikat kasvot, vaan yleensä lihavuus tuo jonkunlaista pyöreyttä sinne kasvojenkin seutuville. Mutta jos joskus tulee virhearvio, niin ei se niin vakavaa ole - treffeillä jutustelu ei velvoita sinua yhtään mihinkään. Sovi treffiin johonkin kivan kahvilaan, jossa kumpikin ostatte itsellenne kupin kahvia, juttelette - ja mikäli deittiseurasi miellyttää, ehdota että tapaatte uudestaan. Jos deittiseura oli liian lihava, kiität kohteliaasti mukavasta juttuseurasta, mutta toteat ettei nyt ollut sinun puolelta kemiaa.

Vierailija
285/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:

1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'

tai

2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'

Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.

Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.

Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.

Minulla gold-versio ja näen siis kaikki minulle tykkäyksen antaneista.

Niin mikä nyt mättää? Jos sulla on ykköskohdan profiiliteksti, sä et törmää edes siihen yhteen fiksuun liikunnalliseen kymmenestä. Ainahan siellä ihmiset tykkäilee välittämättä yhtään, mitä profiilissa lukee. Eihän niitä ole pakko tykätä takaisin. Pointti on kai saada myös sen sopivan huomio, vai mitä?

Mulle tuli ainakin satoja tykkäyksiä. Kävi ihan työstä se seulominen. Vaikea löytää sitä sopivaa niiden ei lainkaan sopivien joukosta. Järki lähti ja niin tinderkin

Vierailija
286/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.

M39

P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.

Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.

Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.

M39

71-kiloinen mies on kyllä niin laiha, että ehkä kannattaisi ottaa se hiukan painavampi nainen painoksi, ettei tuuli vie mukanaan.

PS. 60 kg ei ole painava

No eihän tuo painoraja mikään ehdoton ole, mutta tuossa 60-65kg haminoissa se menee.

Hyvin pysyn tuulessa pystyssä kiitos vain, paremmin kuin jos olisin joku pakaraton 90kg möhömaha jolla on paksut hauikset pelkkää löllöä. Toki tällainen setä sopii paremmin sohvakumppaniksi sille 75kg+ naiselle.

Makwan Amirkahni on 178cm pitkä ja ottelee 66kg luokassa. Ei miehen paino riipu niin paljoa lihasmassasta kuin luulette.

M39

Vierailija
287/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.

Eikä ole. Ei komea normaalivartaloinen mies ole Tinderissä, jos on vielä älyltäänkin normaali. Siellä on friikit.

Vierailija
288/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan kriteerejä olla, mutta on vain niin tökeröä ilmoittaa se noin. Siinä ei emojit auta (päinvastoin).

Ehkä naisetkin voisivat laittaa esimerkiksi "olethan vähintään 15-senttinen ympärysmitaltasi 😊".

Vierailija
289/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vetäisin vasuriin ja nopeesti :D Vaikka oonkin alle 50kg. Tosin painaisin ton miehen makuun varmaan jo liian vähän. Mä ainakin käsitin ton sillee et tykkää vähän isommista, mutta ei yli 80kg eli about päälle 70kg olis hänen naiselle hyvä paino.

Ei ne miehet noin monimutkaisia ole. Kyllä tässä tarkoitetaan ihan sitä, että haluaa max 80 kg painavan. Toki tuolla ylärajalla päin on jo pullukka, mutta ehkä hakija sen vielä pitkin hampain kestää.

Oletko sinä siis sitä mieltä, että painolla ja pituudella ei ole mitään tekemistä keskenään?

no mies haluaa tietyn volyymisen naisen, ei haittaa onko vaaka- vai pituussuunnassa kunhan 80kg ei ylity.

Vierailija
290/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa, koska pitävät naisia hentoina, mutta eivät tajua, että persaus, reidet ja isot rinnatkin painavat. Olen 10-15 kg painavampi kuin mitä ajattelevat minun olevan. 

Nuo ovat naisilla yleensä rasvakudosta. Jos sanot että onnistut keräämään rasvaa vain noihin paikkoihin niin onnittelut, olet valehtelija.

Vierailija
291/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ei turhaan vaivaudu yli 80 kg. Ei tarvi miehen sitten "liueta" huudeilta jota täällä taas ihmetellään miksei tinderimatsi ole ottanut enää mitään yhteyttä.

Vierailija
292/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Itse olen nainen ja haluan normaalipainoisen kumppanin. Olen ratkaissut asian niin, että tykkään Tinderissä vain sellaisista, joiden ulkonäkö miellyttää minua. Jos kävisi niin, että kuvat onnistuisivat huijaamaan ja treffeille tulisikin joku sellainen, jonka ulkonäkö ei miellytäkään, esim. ylipainoinen, niin hoitaisin ne treffit ihan asiallisesti ja mukavasti keskustellen, mutta en lähtisi toisille treffeille.

Jos koet, että henkilö voi huijata valokuvissa (laittamalla vanhoja kuvia, peittelemällä ylipainoa pelkillä kasvokuvilla tai kuvakulmilla, tms) niin etkö usko, että henkilö voisi samantien huijata painonsakin osalta? Vaikka painaisi 82 kg voi huijata olevansa 4 kg kevyempi - ja sinä olisit sitten treffeillä tyytyväinen, kun et tietäisi totuutta.

Jos haluat liikunnallisen ja terveellisesti syövän, etsi liikunnallista tyyppiä. Ennen treffejä viestittele sen verran, että saat jonkinlaisen käsityksen henkilön elämäntyylistä. Ja katso niitä kuvia - kyllä useimnmiten pelkistä kasvokuvistakin saa vähän osviittaa vartalotyypistä. Harvemmin esim. lihavalla on hoikka kaula ja hoikat kasvot, vaan yleensä lihavuus tuo jonkunlaista pyöreyttä sinne kasvojenkin seutuville. Mutta jos joskus tulee virhearvio, niin ei se niin vakavaa ole - treffeillä jutustelu ei velvoita sinua yhtään mihinkään. Sovi treffiin johonkin kivan kahvilaan, jossa kumpikin ostatte itsellenne kupin kahvia, juttelette - ja mikäli deittiseurasi miellyttää, ehdota että tapaatte uudestaan. Jos deittiseura oli liian lihava, kiität kohteliaasti mukavasta juttuseurasta, mutta toteat ettei nyt ollut sinun puolelta kemiaa.

Kiitos viestistä, siis jotain tällaista ajattelin itsekin. Kohteliasuus toki aina treffeillä, mutta ajatukseni ulkonäöstä ja vastaavasti pidän visusti omana tietonani.

Pikemminkin pidän epäeettisenä että treffikumppanin epäsuhdasta huolimatta jatkaisin tapailua sänkyyn asti ja sitten vasta katkaisisin suhteen. Parempi tehdä heti ekojen treffien jälkeen.

M39

Vierailija
293/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.

https://myprogresspics.com/storage/images/86HqeIr_optimized_1x.jpg

https://myprogresspics.com/storage/images/84mJ2eh_optimized_1x.jpg

Että semmoisia "valaskaloja".

Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä... 

No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.

Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.

Minkä takia aina tämän tyyppisissä kommenteissa se oma vaimo on vähintään anorektinen supermalli, nöyrä kuin verotaakan alle kaatuva suomalaisduunari, ja jonka suurin -ja ainoa- tavoite elämässä on olla haluttava alistavan miehensä silmissä? Ja mies, poikkeuksetta, puhuu joko muista naisista halventavaan sävyyn tai 'kehuu' omaa vaimoaan termeillä, joita yleensä käytetään koiranäyttelyssä. Ei s**tana.

Minulle tästä(kin) keskustelusta syntyy varsin selkeä mielikuva, että juurikin ylipainoiset naiset yrittävät alistaa miehet ottamaan juuri teidät. Normaalilla naisella on ihan tavallista, että haluaa miehensä haluavan vain tätä naista. Ja ehkäpä, jos oma vartalo on mallia tynnyri, saattaa normaali nainen, jolla on kaunis ja seksikäs vartalo rintoineen, vyötäröineen ja naisellisine lantoineen tuntua anorektiselta huippumallilta.

Koirista puheen ollen, törmäsin jossain keskusteluun, jossa iso joukko naisia iloittelivat juuri sillä, että vertasivat omia miehiään koiriin. Kukaan ei paheksunut, etkä olisi paheksunut sinäkään.

Narsistiin taisi osua kipeästi.

Vierailija
294/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

71-kiloinen mies on kyllä niin laiha, että ehkä kannattaisi ottaa se hiukan painavampi nainen painoksi, ettei tuuli vie mukanaan.

PS. 60 kg ei ole painava

No eihän tuo painoraja mikään ehdoton ole, mutta tuossa 60-65kg haminoissa se menee.

Hyvin pysyn tuulessa pystyssä kiitos vain, paremmin kuin jos olisin joku pakaraton 90kg möhömaha jolla on paksut hauikset pelkkää löllöä. Toki tällainen setä sopii paremmin sohvakumppaniksi sille 75kg+ naiselle.

Makwan Amirkahni on 178cm pitkä ja ottelee 66kg luokassa. Ei miehen paino riipu niin paljoa lihasmassasta kuin luulette.

M39

Sun olisi kannattanut sinne tekstiisi kirjoittaa tuo mitä tähänkin kirjoitit, eli että haet liikunnallista terveellisesti syövää (laita tähän sitten se ruokavalio jota tulee noudattaa, koska sinun mielipiteesi terveellisestä ei ole sitä välttämättä muille) naista joka ei makaa sohvalla. 

Vaikea kyllä uskoa että sinulla olisi liikunnallisesta elämästä oikein mitään kokemusta, tai hyvin vähän, jos luulet ettei hieman pyöreämpi voi olla liikunnallinen :D 

Vierailija
295/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat vai epärehellinen... kirjoitti:

Ymmärrän, että tämä painovaatimus loukkaa ainakin niitä, jotka ovat yli tuon painorajan. Samalla tavoin minua loukkasi, kun mies ei halunnut seurustella eronneen kanssa, jos oli lapsi. Sellainen tuntuu tylyltä ja helposti sitä alkaa tuntea itsensä kelpaamattomaksi. Tavallaan se on kuitenkin rehtiä! Onhan minulla itsellänikin kumppanille kriteerit mm. älykkyyden suhteen, mutta sitä ei näe ennen tutustumista (joten turha laittaa tinderiinkään). Jos olen rehellinen itselleni, myös merkittävä ylipaino on minullekin kriteeri, vaikken sitä ilmoitukseen laittaisi.

Siinäpä se vitsi piileekin, ettei miehet voi loukkaantua tuollaisista.

Vierailija
296/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta onhan 80 kg naiselle paljon, minkä pituisena tahansa. Toki poislukien oikeesti pitkät naiset. Tässä vaan etsitään hoikkaa tai normaalipainoista naista.

Kun maajussi-Mauno etsi normaalipainoista naista, niin kauhea kakkamyrskyhän siitä tuli. En itsekään välitä ylipainoisesta kumppanista.

Vierailija
297/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

M39

Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.

Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?

Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.

Vierailija
298/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.

Sitten se viesti toimii ja tekee tehtävänsä.

Vierailija
299/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi kyllä tuollaisesta miehestä ollenkaan. Tottakai jokainen saa valita kumppaninsa millä kriteerein tahansa, mutta eikö sitä painoa sitten näe jo kuvista, jättää sitten huomiotta omasta mielestään liian painavat. Jotenkin tuntuu, että en uskaltaisi lähteä sellaisen ihmisen kanssa suhteeseen, joka jo ensi töikseen kuuluttaa ääneen ulkonäkövaatimuksia. Entä jos saa jonkun sairauden, mikä muuttaa ulkonäköä kovastikin, tms. Tulee mieleen, että tuollainen mies ottaa lähtöpassit, eikä kyllä tue siinä tilanteessa.

Vierailija
300/957 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla oli aikoinaan treffisivustoilla toiveina miehelle esim. "olethan lihaksikas", "kaljut älköön vaivautuko" jne. ja se oli ilmeisesti aivan ok.

Ehkä he löysivät kumppanin niistä "läskit ja rillipäät älkööt vaivautuko" -miehistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi