"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
https://myprogresspics.com/storage/images/86HqeIr_optimized_1x.jpg
https://myprogresspics.com/storage/images/84mJ2eh_optimized_1x.jpg
Että semmoisia "valaskaloja".
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.
Minkä takia aina tämän tyyppisissä kommenteissa se oma vaimo on vähintään anorektinen supermalli, nöyrä kuin verotaakan alle kaatuva suomalaisduunari, ja jonka suurin -ja ainoa- tavoite elämässä on olla haluttava alistavan miehensä silmissä? Ja mies, poikkeuksetta, puhuu joko muista naisista halventavaan sävyyn tai 'kehuu' omaa vaimoaan termeillä, joita yleensä käytetään koiranäyttelyssä. Ei s**tana.
Minulle tästä(kin) keskustelusta syntyy varsin selkeä mielikuva, että juurikin ylipainoiset naiset yrittävät alistaa miehet ottamaan juuri teidät. Normaalilla naisella on ihan tavallista, että haluaa miehensä haluavan vain tätä naista. Ja ehkäpä, jos oma vartalo on mallia tynnyri, saattaa normaali nainen, jolla on kaunis ja seksikäs vartalo rintoineen, vyötäröineen ja naisellisine lantoineen tuntua anorektiselta huippumallilta.
Koirista puheen ollen, törmäsin jossain keskusteluun, jossa iso joukko naisia iloittelivat juuri sillä, että vertasivat omia miehiään koiriin. Kukaan ei paheksunut, etkä olisi paheksunut sinäkään.
No nimenomaan normaalille naiselle on ihan tavallista, että toivoisi miehensä haluavan vain juuri tätä naista. Ja juuri sen takia tuollainen painoraja tuntuukin lähinnä typerältä, koska eihän se oikeasti kerro juuri mitään siitä, millaista naista mies haluaa, paitsi sen, ettei tämä saa painaa yli 80kg. Minä olen nainen, painan alle 80kg ja olen ihmisenä ja naisena paljon enemmän kuin elopainoni. Jos minun mieheni pitäisi minun lisäkseni haluttavana ketä tahansa alle 80kg naista, niin en voisi kuin ihmetellä, että miten tyhmän miehen kanssa olen pariutunut. Itse ainakin toivoisin, että mies joka vain minua haluttavana pitää, näkisi minussa haluttavana ennen kaikkea jonkin muun seikan kuin sen, paljonko painan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.
Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.
Rehellinen mies
Näinhän sitä luulisi. Todellisuudessa vain kukaan hyvä nainen ei lähde tuollaisen miehen kanssa mihinkään, ei yli 80 eikä sen alle painava.
Tuttavani on etsinyt naista jo 7 vuotta. Hän on ihan ok näköinen, joskin jo lähenee viittäkymppiä.
Hän etsii korkeasti koulutettua naista, jonka tulee olla miluiten mensalainen. Töissä pitää käydä hyvässä työssä, ja olla kunnianhimoinen. Lisäksi pitää olla nätti, ja fitness, muuten ei kalu seiso.
Tään kaiken lisäksi naisen pitää olla perussuomalainen henkeen ja vereen, ja pitää miestä perheen päänä ja alistua miehelle.
Tämä mies itse on sairaseläkkeellä, ei tienaa juuri mitään, eikä ole ollut töissä missään sitten nuoruusvuosiensa.
Tuo hänen yhtälönsä vain on täysin mahdoton, koska kukaan korkeastikoulutettu älykäs nainen ei koskaan suostuisi siihen että mies on perheen pää.
Samalla tavalla kukaan järkevä ja seurustelusuhteeseen sopiva nainen ei vastaa miehen treffipyyntöön missä on asetettu naiselle tietyt mitat jotka pitää täyttää.
Siis eihän mies ole mitään muuta laittanut kuin että nainen painaisi max 80 kg ja hymynaama perään. Ei mitään tiukkaa kriteeriä todellakaan, vaan ylimalkainen toive, että nainen olisi normaalipainoinen. Jokainen älykäs nainen kyllä ymmärtää toiveen järkevyyden. Ja ymmärtää senkin, että 80 kg ei välttämättä ole paljon, jos nasella on pituutta vaikkapa 180 cm.
Ilmeisesti tästä toiveesta loukkaantuvat etenkin lihavat naiset. Ei tarvitse loukkaantua, vaan ymmärtää, että kaikille lihavuus ei lähtökohtaisesti käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä kysyn aina naiselta painoa, koska hän kysyy minulta pituutta. toiseksi nainen voi vaikuttaa painoonsa siinä missä minä en pituuteen. jos kysytään alapään pituutta niin mä kysyn akalta syvyyttä.....
Vau, että oletkin viisas ukko.
Ei se syvyys juuri vaihtele eikä sitä kukaan nainen mittaile niin kuin te miehet mulkkujanne.kai sä haluut että mies menee pohjaan asti
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkevää laittaa mahdollisimman tarkat määrittelyt ihannekumppanilleen ettei mene aikaa hukkaan ja sitten paljastukin karmea pettymys ulkonäön suhteen. Ei se pinnallisuutta silti tarkoita, jos haluaa tietynnäköisen kumppanin. Makuja vaan on niin monia ja yksi tykkää toisesta ja suurin osa miehistä niistä kauneimmista. Harmillisesti hoikkia tiimalasikaunottaria ei vain riitä kaikille, mutta sellaista elämä vaan on.
Tinder on kuvallinen palvelu. Siellä voi ihan itse katsoa niitä muiden kuvia ja päättää sen perusteella seuraavan siirron. Miksi se olisi muiden velvollisuus lukea jotain kriteerilitaniaa ja arvioida saako nyt svaipata vai ei? Siinä profiilissa kun olisi tarkoitus kertoa itseestänkin jotain eikä vain vaatia muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.
Minkä takia aina tämän tyyppisissä kommenteissa se oma vaimo on vähintään anorektinen supermalli, nöyrä kuin verotaakan alle kaatuva suomalaisduunari, ja jonka suurin -ja ainoa- tavoite elämässä on olla haluttava alistavan miehensä silmissä? Ja mies, poikkeuksetta, puhuu joko muista naisista halventavaan sävyyn tai 'kehuu' omaa vaimoaan termeillä, joita yleensä käytetään koiranäyttelyssä. Ei s**tana.
Minulle tästä(kin) keskustelusta syntyy varsin selkeä mielikuva, että juurikin ylipainoiset naiset yrittävät alistaa miehet ottamaan juuri teidät. Normaalilla naisella on ihan tavallista, että haluaa miehensä haluavan vain tätä naista. Ja ehkäpä, jos oma vartalo on mallia tynnyri, saattaa normaali nainen, jolla on kaunis ja seksikäs vartalo rintoineen, vyötäröineen ja naisellisine lantoineen tuntua anorektiselta huippumallilta.
Koirista puheen ollen, törmäsin jossain keskusteluun, jossa iso joukko naisia iloittelivat juuri sillä, että vertasivat omia miehiään koiriin. Kukaan ei paheksunut, etkä olisi paheksunut sinäkään.
No nimenomaan normaalille naiselle on ihan tavallista, että toivoisi miehensä haluavan vain juuri tätä naista. Ja juuri sen takia tuollainen painoraja tuntuukin lähinnä typerältä, koska eihän se oikeasti kerro juuri mitään siitä, millaista naista mies haluaa, paitsi sen, ettei tämä saa painaa yli 80kg. Minä olen nainen, painan alle 80kg ja olen ihmisenä ja naisena paljon enemmän kuin elopainoni. Jos minun mieheni pitäisi minun lisäkseni haluttavana ketä tahansa alle 80kg naista, niin en voisi kuin ihmetellä, että miten tyhmän miehen kanssa olen pariutunut. Itse ainakin toivoisin, että mies joka vain minua haluttavana pitää, näkisi minussa haluttavana ennen kaikkea jonkin muun seikan kuin sen, paljonko painan.
Eihän kukaan ole väittänyt, että jonkun profiilissa on vain tämä painotoive. Miten ihmiset on niin outoja, että kohkaavat siitä, että joku ei halua lihavaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainenkin voi toimia todella hyvin. Sopivan vaativat kriteerit saavat kaikki epäsopivat raivoihinsa ja sitten saa rauhassa noukkia muutamista sopivista ehdokkaista mieluisimman:
"Suomalaisten naisten nirsous on aika suhteellista. Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen. Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha, kuten edelleen on joidenkin sekopäiden kommenteista luettavissa. Minulle käytiin vinkkaamassa, että tulepas katsomaan mitä sinusta kirjoitellaan ja lueskelin ensin muutaman viikon sitä vihapuhetta ja nauroin kuollakseni. Sitten kun nauramiseltani kykenin, aloin itsekin ottaa kantaa niiden ihastuttavien leidien ajatusten virtaan. Sotahan vaan yltyi. Jossain vaiheessa paljastui, että kyseisellä foorumilla oli kaiken kaikkiaan 86 952 henkilöä, jotka eivät täyttäneet ainoatakaan deittiprofiilissa mainitsemaani ominaisuutta. Tuosta joukosta kaksi olivat lisäksi miehiä. Toinen oli joku koko elämänsä ilman naista elänyt ylipainoinen peräkammarin poika ja vallankumouksesta haaveileva kommari ja hänen kaverinsa samanlainen pallinaama, jolla oli hetken ollut joku heppatyttö, mutta sai kenkää jostain syytä. Voitte kuvitella, että tämä ketju on vielä pientä sille rääpimiselle, mitä tuo heppatallin ihastuttava leidistö sai silloin aikaan. Sama tyyli näyttää esiintyvän myös täällä, eli aloittajasta kuvitellaan mitä ihmeellisimpiä harhoja ja osa näyttää ikävöivän myös minua valtavasti, kun kuvittelevat, että minä olisin tämän aloituksen tehnyt."
Aikamoinen päätelmä ettei kukaan noista ihmisistä muka täyttänyt yhtäkään vaatimusta. Ei kriteerien täyttämättömyys ole syy miksi tuollaista hirveän pitkää listaa pidetään naurettavana. Täytän noista lähes kaikki enkä olisi vähääkään kiinnostunut tuon listan laatineesta miehestä josta sovinismi, pinnallisuus ja "perinteiset arvot (= nainen vähäisempi)" oikein paistavat.
Tuohan on selvästi ollut samalla myös testi, jolla on selvitetty lukijoiden älykkyyttä ja huumorintajua.
Olethan xxs-kokoinen ja dd-kuppinen ja tohtorikoulutettu alle 25-vuotias kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.
Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.
Rehellinen mies
Näinhän sitä luulisi. Todellisuudessa vain kukaan hyvä nainen ei lähde tuollaisen miehen kanssa mihinkään, ei yli 80 eikä sen alle painava.
Tuttavani on etsinyt naista jo 7 vuotta. Hän on ihan ok näköinen, joskin jo lähenee viittäkymppiä.
Hän etsii korkeasti koulutettua naista, jonka tulee olla miluiten mensalainen. Töissä pitää käydä hyvässä työssä, ja olla kunnianhimoinen. Lisäksi pitää olla nätti, ja fitness, muuten ei kalu seiso.
Tään kaiken lisäksi naisen pitää olla perussuomalainen henkeen ja vereen, ja pitää miestä perheen päänä ja alistua miehelle.
Tämä mies itse on sairaseläkkeellä, ei tienaa juuri mitään, eikä ole ollut töissä missään sitten nuoruusvuosiensa.
Tuo hänen yhtälönsä vain on täysin mahdoton, koska kukaan korkeastikoulutettu älykäs nainen ei koskaan suostuisi siihen että mies on perheen pää.
Samalla tavalla kukaan järkevä ja seurustelusuhteeseen sopiva nainen ei vastaa miehen treffipyyntöön missä on asetettu naiselle tietyt mitat jotka pitää täyttää.
Siis eihän mies ole mitään muuta laittanut kuin että nainen painaisi max 80 kg ja hymynaama perään. Ei mitään tiukkaa kriteeriä todellakaan, vaan ylimalkainen toive, että nainen olisi normaalipainoinen. Jokainen älykäs nainen kyllä ymmärtää toiveen järkevyyden. Ja ymmärtää senkin, että 80 kg ei välttämättä ole paljon, jos nasella on pituutta vaikkapa 180 cm.
Ilmeisesti tästä toiveesta loukkaantuvat etenkin lihavat naiset. Ei tarvitse loukkaantua, vaan ymmärtää, että kaikille lihavuus ei lähtökohtaisesti käy.
Eikö sillä miehellä ole silmiä päässä? Jos ei ole niin tuo yli 80kg nainen voi sitten vain sanoa painavansa alle 80kg niin kaikki on hyvin.
En sinänsä loukkaannu tuosta toiveesta vaan jotenkin ärsyynnyn tästä logiikan puutteesta. Ja tuo päätelmäsi siitä että "loukkaantujat" ovat lihavia ei perustu mihinkään muuhun kuin ennakko-oletuksiisi, et kai sitten voi ymmärtää että moni meistä hoikemmistakaan ei käsitä miksi laitetaan painorajoja kuvallisessa palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.
M39
P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.
Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.
Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.
M39
Saat alapeukkuja koska väität tietäväsi ulkonäön perusteella kuka painaa 60-65kg tai yli. Et tiedä. On ihan eri asia sanoa että viehätyn vain omaan silmääni hoikista (tai mistä ikinä) kuin alkaa laittaa painorajoja.
Jos henkilö viehättää, hän viehättää vaa'an lukemasta riippumatta. Eikö? Vai todellako laitat superkuuman misun puntarille, ja jos näyttää 60,1 kg, heivaat hänet mäkeen vaikka äsken luulit häntä vielä alle 60-kiloiseksi (koska hänestä jo kiinnostuit, eli hän on omaan silmääsi tarpeeksi hoikka)?
Sama voi käydä vaikka 70-kiloisenkin kanssa. Jos eteesi laitetaan kymmenen 65-kiloista naista, jokainen on eri pituinen ja mallinen. Joku näyttää hoikalta ja timmiltä, joku ylipainoiselta tuossa painossa. Ja toisaalta, jos eteesi laitetaan kymmenen sinua viehättävää (= sinulle riittävän laihaa) naista, joku voi painaa 55 ja joku 75 kg. Painoa ei näe satavarmasti ensisilmäyksellä. Siksi painorajat ovat lapsellisia. T. 68kg, XS/S -kokoinen nainen.
Tämä, ja päälle vielä se että kirjoittajan mielestä "sopusuhtaisuus" takaa aktiivisen, liikunnallisen ja terveellisesti syövän eläntavan. Kun ei todellakaan takaa 😅. Kirjoittaja haluaa laihan naisen (täysin ok) mutta piilottelee sitä tuollaisiin höpöhöpö-lauseisiin (noloa valehtelua). Jos hänelle tarjotaan 80kg liikunnallinen ja terveellisesti syövä tai 50kg sohvalla naposteleva nainen, hän ottaa jälkimmäisen vailla huolen häivää tämän elämäntyylistä.
80 kiloinen nainen on kyllä auttamatta ylipainoinen ellei nyt satu olemaan poikkeuksellisen pitkä. Ja ihan tiedoksi: terveellistä lihavuutta ei ole olemassakaan, ja ylipaino vaikuttaa aina heikentävästi terveyteen.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005216736.htmlNiin? 80kg voi silti elää terveellisesti ja liikunnallisesti. Sitähän tuo kirjoittaja haki takaa.
Mutta kun koko tutkimuksen pointti oli se, että ylipainoinen ei nimenomaan elä terveellisesti. Keho on kokoajan matala-asteisessa tulehdustilassa...
Niin? 80kg voi olla elämäntapamuutos juuri käynnissä. Ja joka tapauksessa pointtina on että tuo lainaamani kirjoittaja tekopyhistelee haluamalla muka terveellisesti elävän, vaikka oikeasti haluaa laihan. Mikä on täysin ok. Mutta sano se rehellisesti äläkä verhoa tuollaiseen "ajattelen vain terveyttä" höpötykseen. Etenkin kun edelleenkään sitä painoa ei voi nähdä satavarmaksi päältä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainenkin voi toimia todella hyvin. Sopivan vaativat kriteerit saavat kaikki epäsopivat raivoihinsa ja sitten saa rauhassa noukkia muutamista sopivista ehdokkaista mieluisimman:
"Suomalaisten naisten nirsous on aika suhteellista. Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen. Siitä seurasi se, että joku linkitti tuon hirveän ja sovinistisen vaatimuslistani hevostallin leidien arvioitavaksi, josta seurasi kunnon Isoviha, kuten edelleen on joidenkin sekopäiden kommenteista luettavissa. Minulle käytiin vinkkaamassa, että tulepas katsomaan mitä sinusta kirjoitellaan ja lueskelin ensin muutaman viikon sitä vihapuhetta ja nauroin kuollakseni. Sitten kun nauramiseltani kykenin, aloin itsekin ottaa kantaa niiden ihastuttavien leidien ajatusten virtaan. Sotahan vaan yltyi. Jossain vaiheessa paljastui, että kyseisellä foorumilla oli kaiken kaikkiaan 86 952 henkilöä, jotka eivät täyttäneet ainoatakaan deittiprofiilissa mainitsemaani ominaisuutta. Tuosta joukosta kaksi olivat lisäksi miehiä. Toinen oli joku koko elämänsä ilman naista elänyt ylipainoinen peräkammarin poika ja vallankumouksesta haaveileva kommari ja hänen kaverinsa samanlainen pallinaama, jolla oli hetken ollut joku heppatyttö, mutta sai kenkää jostain syytä. Voitte kuvitella, että tämä ketju on vielä pientä sille rääpimiselle, mitä tuo heppatallin ihastuttava leidistö sai silloin aikaan. Sama tyyli näyttää esiintyvän myös täällä, eli aloittajasta kuvitellaan mitä ihmeellisimpiä harhoja ja osa näyttää ikävöivän myös minua valtavasti, kun kuvittelevat, että minä olisin tämän aloituksen tehnyt."
Aikamoinen päätelmä ettei kukaan noista ihmisistä muka täyttänyt yhtäkään vaatimusta. Ei kriteerien täyttämättömyys ole syy miksi tuollaista hirveän pitkää listaa pidetään naurettavana. Täytän noista lähes kaikki enkä olisi vähääkään kiinnostunut tuon listan laatineesta miehestä josta sovinismi, pinnallisuus ja "perinteiset arvot (= nainen vähäisempi)" oikein paistavat.
Tuohan on selvästi ollut samalla myös testi, jolla on selvitetty lukijoiden älykkyyttä ja huumorintajua.
Kyllähän sillä ihan hyvin karkottaa ne joiden mielestä juntti sovinisti"huumori" ei ole hauskaa.
Kai sillä tosiaan etsitään sellaista nyrkin alle jäävää naista.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olen 178cm pitkä ja painan 89kg, ja olen kohtalaisen raamikas. Jos nainen olisi noin 10-15cm lyhyempi ja painaa 80kg, jotain on pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olethan xxs-kokoinen ja dd-kuppinen ja tohtorikoulutettu alle 25-vuotias kiitos.
Ei saa olla rasvaa, muodot korvaavat silikoni-implantit jotka törröttävät kauniisti luiden seassa. Huulet ovat kuin ankan, täynnä täytettä. Hot hot or NOT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että laumasta naisia, jotka ovat jo monta tuntia nillittäneet tuosta kilomäärästä joka on hyvinkin armollinen naisia kohtaan, löytyisi naisia, jotka ovat muutakin kuin pelkkiä nillittäjiä ja takertuvat pikkuseikkoihin.
Eli kelpaa myös 160 cm ja alle 80kg nainen? 😉🤭
Minä olen 175cm/48kg . Olenko liian läski?
Mä olen läski nainen ja painan 83 kg. Olen kuitenkin jatkuvasti liikkeessä. Talvella vedin ahiota pitkin tantereita, lumikenkäilen, teen omaan tahtiini säännöllisesti 20-30 kg metsäreissuja, kesällä käyn vaelluksilla, talvella hiihdän. Kaiken lisäksi käyn uimassa, salilla ja jumpassa.
Rakastan kuitenkin ruokaa ennemmin, kuin palaan siihen mitä olin suurimman osan elämästäni ennen. Eli anorektikko törröttävine luineen, 172 cm ja 49 kg. Se jatkuva ruuan pihtaaminen ja kyttääminen se teki elämän onnettomaksi. Herkut ja ruoka tekee elämästä elämän arvoista ja rakastan molempia paljon. En pääse laihtumaan enkä haluakaan laihtua, sillä suklaa maistuu paremmalta. 😂
Läskit eivät välttämättä ole huonokuntoisia tai laiskoja myöskään.
Kunhan ei ole laiha läski. Oli sitten nainen tai mies
t.bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Olen 178cm pitkä ja painan 89kg, ja olen kohtalaisen raamikas. Jos nainen olisi noin 10-15cm lyhyempi ja painaa 80kg, jotain on pahasti pielessä.
Vaikuttaa siltä, että haluat naisen olevan sinua lyhyempi. 178 cm ei ole naiselle mikään mahdoton pituus, tunnen monta tuon pituista ja pitempiäkin. Itse olen 175 cm pitkä. 180 cm pitkälle naiselle 80 kg ei ole liikaa, vielä mahtuu normaalipainoon.
Ehkä se ei kerkii kattoo kuvia, kun laittaa kaikki vaan sarjana jatkoon. Koittaa tolla sitten saada epämieluisat pois. Mutta logiikka tuosta kyllä puuttuu, kun 80kg näyttää ihan erilaiselta riippuen siitä kuinka pitkä tai pätkä on ja onko lihasta vai pelkkää läskiä. Mä olen 175cm ja painan nyt 83kg. Kukaan ei usko, että olen bmi:n mukaan noin 10kg ylipainoinen, koska on lihasta ja rasva jakautuu tosi tasaisesti ympäri kroppaa. Eli tarinan opetus: älkää tuijottako vaakaa vaan sitä näyttääkö kroppa sopusuhtaiselta ja terveeltä. Mieltymyksiä saa olla, mutta niitä ei välttämtätä kannata huudella maailmalle ellei halua näyttää tampiolta.
Ja 70% suomi-miehistä on läskejä.