Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei usko, että vauva on hänen!

Vierailija
27.09.2015 |

Siis olen 100% varma, että vauva on mieheni lapsi. Vauvalla on tummat hiukset (kai ne nyt näyttää tummilta vastasyntyneellä) ja kuulemma "tummempi" iho! Siis se väri varmasti tasaantuu kun vauva kasvaa, on siis vasta 2vrk. Mua itkettää enkä edes haluaisi lähteä sairaalasta kotiin riitelemään. Onnellinen pitäisi olla mutta miten ihmeessä? Haluaisin teettää isyystestin jotta mies lopettaisi tuon käytöksen. Saako sen jo sairaalassa? Olemme naimisissa.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa siltä, että joku on keksinyt provon.

Minulla oli kerran erikoinen tilanne tapailemani miehen kanssa.

Hän tivasi outoja asioita ja vastailin itse sitten epämääräisesti "enpa taida..." "enpä usko.." Olisko se nyt jotain..."

Mies tivasi aborteista, seksisuhteista, jälkiehkäisystä jne.

Olen ikäisekseni melko kokematon ja minua ahdistaa tällaiset kysymykset varsinkin, kun muuan hullu on aikaisemmin haukkunut huoraksi jne.  Tapailumme loppuikin aika nopeaa miehen aloituksesta tuon kyselytuokion jälkeen...

Mies voisi hyvinkin olla AV palstalla käyvä trolli. Ainakin maailmankatsomus tuntui olleen noukittu netistä.

Vierailija
62/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaako AP jo mahdollista negatiivista tulosta?? Firman juhlat... Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle iski paniikki isyydestä ja nyt keksi tuon Onko nuorikin isä?. Ota rauhallisesti ja anna ajan kulua. Jos ei tule järkiinsä lähipäivinä, niin nauti vauvasta yksin. Se on kohta taapero. Älä kuluta aikaasi siihen ukon rotjakkeeseen.

Vierailija
64/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet? [/quote] Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap [/quote] Et sitten siinä vaiheessa aktiivisesti muistellut, kun raskaustesti näytti positiivista? Hmmm... alan tässä ymmärtää miestäsi enemmän ja enemmän.  [/quote] En todellakaan ajatellut että työporukan illanvietossa olisi jotain tapahtunut. Plussa oli toivottu ja odotettu, kovastikin joten olin vain onnellinen. Ap

[/quote]

Yrität tietoisesti lasta miehesi kanssa... kännäät sinä aikana itsesi sellaiseen kuntoon, ettet edes tiedä, oletko nainut jotakuta toista?

Sanoisin jo tämän perusteella, että miehesi on parasta hankkiutua sinusta eroon mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
65/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi? [/quote] No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap [/quote]Mutta mahdollisuus siihen siis on? [/quote] En ainakaan muista/tiedä että olisin pettänyt. Ennen raskautta meillä kyllä oli työporukan kanssa illanvietto ja olin liian humalassa, ei ole juuri muistikuvia. En kyllä mistään epäillyt mitään tapahtuneeksi enkä koskaan ole edes ajatellut pettämistä. Ap

[/quote]

No niin, kiitos yrityksestä. Ensi kerralla hieman parempi provo, kiitos! :D

Vierailija
66/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:54"]Tämä kuulostaa siltä, että joku on keksinyt provon.

Minulla oli kerran erikoinen tilanne tapailemani miehen kanssa.

Hän tivasi outoja asioita ja vastailin itse sitten epämääräisesti "enpa taida..." "enpä usko.." Olisko se nyt jotain..."

Mies tivasi aborteista, seksisuhteista, jälkiehkäisystä jne.

Olen ikäisekseni melko kokematon ja minua ahdistaa tällaiset kysymykset varsinkin, kun muuan hullu on aikaisemmin haukkunut huoraksi jne.  Tapailumme loppuikin aika nopeaa miehen aloituksesta tuon kyselytuokion jälkeen...

Mies voisi hyvinkin olla AV palstalla käyvä trolli. Ainakin maailmankatsomus tuntui olleen noukittu netistä.
[/quote]

Voi kun olisikin noin :( Ei valitettavasti ole provo... tässä on vähän tunteet pinnassa. Ap (ps. tuo on varmasti ollut ikävä kokemus, onneksi pääsit eroon tyypistä)

Vierailija
67/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:44"]Noh. Puhu jollekulle sairaalassa asiasta ja kysy, miten isyystestin saa teetettyä. Ilmoita miehelle, että testi tehdään ja hän on sitten helvetin huolellisen anteeksipyynnön velkaa, kun tulos on selvillä. Lasku testistä menee sitten miehen rahoista.
[/quote]
Miksi miehen rahoista, eikös isän pitäisi maksaa testit. Eikä miehen

Vierailija
68/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:57"] 

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet? [/quote] Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap [/quote] Et sitten siinä vaiheessa aktiivisesti muistellut, kun raskaustesti näytti positiivista? Hmmm... alan tässä ymmärtää miestäsi enemmän ja enemmän.  [/quote] En todellakaan ajatellut että työporukan illanvietossa olisi jotain tapahtunut. Plussa oli toivottu ja odotettu, kovastikin joten olin vain onnellinen. Ap

[/quote]

Yrität tietoisesti lasta miehesi kanssa... kännäät sinä aikana itsesi sellaiseen kuntoon, ettet edes tiedä, oletko nainut jotakuta toista?

Sanoisin jo tämän perusteella, että miehesi on parasta hankkiutua sinusta eroon mahdollisimman nopeasti. 
[/quote]

Varmaan humalluin helposti kun en ollut käyttänyt alkoholia lainkaan pitkään aikaan, ylipäätään ennen raskausyritystäkään en juuri koskaan käyttänyt alkoholia. Ap

Vierailija
69/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi?
[/quote]

No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap
[/quote]
"No etpä usko" eli ei ole 100% varmaa että olisi miehesi. Hopihopi sinne testiin

Vierailija
70/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:56"]Miehelle iski paniikki isyydestä ja nyt keksi tuon Onko nuorikin isä?. Ota rauhallisesti ja anna ajan kulua. Jos ei tule järkiinsä lähipäivinä, niin nauti vauvasta yksin. Se on kohta taapero. Älä kuluta aikaasi siihen ukon rotjakkeeseen.
[/quote]

Mies on kolmekymppinen. Ap

Vierailija
71/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ota rauhallisesti. Meni miten päin vaan niin asiat kyllä järjestyvät,

Vierailija
72/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:02"]ap ota rauhallisesti. Meni miten päin vaan niin asiat kyllä järjestyvät,
[/quote]

Kiitos. Onneksi vielä tänään ei tarvitse lähteä sairaalasta kotiin. Tutustun vauvaan yksin ihan rauhassa ja lepäilen, opettelen vauvanhoitoa. Toivottavasti kaikki vielä kääntyy parhain päin. Ap

Vierailija
73/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sulle naureskeltiin seuraavana päivänä töissä, niin siitä voit jotain päätellä. 

Vierailija
74/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Jos sulle naureskeltiin seuraavana päivänä töissä, niin siitä voit jotain päätellä. 
[/quote]

En huomannut mitään normaalista poikkeavaa enkä rehellisesti sanoen ajatellut koko iltaa ennen kuin nyt. Ap

Vierailija
75/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otitko nyt opiksesi alkoholin suhteen? Itse en huolisi noin järkkyä miestä lähelleni, vaikka tulisi oma-aloitteisesti. Osoita nyt edes jotain jämäkkyyttä tai se polkee sinut täysin.

Vierailija
76/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ap on varsin epävarma ihminen noin yleensä. Tavallaan ymmärrän miksi sanoi "en usko" vaikka ulkopuolisen silmin ei ole mitään epäilystäkään että lapsi on miehen. Helposti ahdistuva/epävarma ihminen voi alkaa mielessään kuvitella vaikka mitä skenaarioita (esim. että työpaikan juhlissa olisi taju kankaalla ollessa joku raiskannut) vaikka mitää siihen viittavaakaan ei olisi. Tehkää se testi, mies maksaa. Hanki apua parisuhteellenne terapiasta, kuulostaa että molemmat tarvitsette sitä.

Vierailija
77/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa paska haisee

Vierailija
78/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko, että joku muu kuin aviomiehesi on isä, mutta et tiedä varmaksi, koska et muista. Lapsen isyys siis uskon ja muistin asia. Ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa sinullakaan. Jos on sinulla paha mieli, niin johtuisiko siitä, että vastasyntyneen äitinä sinulla ei ole itselläsikään 100% varmuutta isästä. Kuinka pitkä avioliitto, oletko aiemmin käynyt vieraissa? Käytät ilmeisesti alkoholia tm. Päihteitä siten, että muisti voi mennä ? Vai oletko pettänyt niin paljon, ettet tosiaan muista, keiden kaikkien kanssa olet ollut kuluneen 10 kk aikana? Kerro tilanteesi
synnytysosaston henkilökunnalle nyt heti, ovat vaitiolovelvollisia. Osastolla myös sossu, joka osaa neuvoa. Isyystestin voi tehdä nyt heti, ennen kuin edes kotiudutte. Se on teidän kaikkien etu. Totuus. Jos joku muu kuin miehesi on isä on hänellä myös oikeus tietää. Jos jäätte epätietoisuuteen, on se lapsellekin kelju kasvuympäristö. Ajattele, jos itse täysi-ikäisenä päättää asian selvittää, ja tuleekin esiin erilainen tulos kuin mitä nyt uskot ja muistat. Voi olla lapsesi sun toimintaa vaikea sitten ymmärtää. Testiin vaan nyt heti. Pääsette sitten turhasta huolesta ja nauttimaan vauvasta

Vierailija
79/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:10"]Kuulostaa siltä että ap on varsin epävarma ihminen noin yleensä. Tavallaan ymmärrän miksi sanoi "en usko" vaikka ulkopuolisen silmin ei ole mitään epäilystäkään että lapsi on miehen. Helposti ahdistuva/epävarma ihminen voi alkaa mielessään kuvitella vaikka mitä skenaarioita (esim. että työpaikan juhlissa olisi taju kankaalla ollessa joku raiskannut) vaikka mitää siihen viittavaakaan ei olisi. Tehkää se testi, mies maksaa. Hanki apua parisuhteellenne terapiasta, kuulostaa että molemmat tarvitsette sitä.
[/quote]

Kiitos. Ap

Vierailija
80/91 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:19"]Et usko, että joku muu kuin aviomiehesi on isä, mutta et tiedä varmaksi, koska et muista. Lapsen isyys siis uskon ja muistin asia. Ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa sinullakaan. Jos on sinulla paha mieli, niin johtuisiko siitä, että vastasyntyneen äitinä sinulla ei ole itselläsikään 100% varmuutta isästä. Kuinka pitkä avioliitto, oletko aiemmin käynyt vieraissa? Käytät ilmeisesti alkoholia tm. Päihteitä siten, että muisti voi mennä ? Vai oletko pettänyt niin paljon, ettet tosiaan muista, keiden kaikkien kanssa olet ollut kuluneen 10 kk aikana? Kerro tilanteesi
synnytysosaston henkilökunnalle nyt heti, ovat vaitiolovelvollisia. Osastolla myös sossu, joka osaa neuvoa. Isyystestin voi tehdä nyt heti, ennen kuin edes kotiudutte. Se on teidän kaikkien etu. Totuus. Jos joku muu kuin miehesi on isä on hänellä myös oikeus tietää. Jos jäätte epätietoisuuteen, on se lapsellekin kelju kasvuympäristö. Ajattele, jos itse täysi-ikäisenä päättää asian selvittää, ja tuleekin esiin erilainen tulos kuin mitä nyt uskot ja muistat. Voi olla lapsesi sun toimintaa vaikea sitten ymmärtää. Testiin vaan nyt heti. Pääsette sitten turhasta huolesta ja nauttimaan vauvasta
[/quote]

En ole tietääkseni koskaan pettänyt miestäni enkä käytä alkoholia juuri koskaan (siksi se shampanja- ja viini varmaan nopeasti "meni päähän". Ihan tavallinen, terveet elämäntavat omaava ihminen olen. Olemme olleet kolme vuotta naimisissa. Ap