Mies ei usko, että vauva on hänen!
Siis olen 100% varma, että vauva on mieheni lapsi. Vauvalla on tummat hiukset (kai ne nyt näyttää tummilta vastasyntyneellä) ja kuulemma "tummempi" iho! Siis se väri varmasti tasaantuu kun vauva kasvaa, on siis vasta 2vrk. Mua itkettää enkä edes haluaisi lähteä sairaalasta kotiin riitelemään. Onnellinen pitäisi olla mutta miten ihmeessä? Haluaisin teettää isyystestin jotta mies lopettaisi tuon käytöksen. Saako sen jo sairaalassa? Olemme naimisissa.
Kommentit (91)
Et missään nimessä itse touhua isyystestiä. Jos mies sen haluaa teettää, hän voi vallan hyvin hoitaa koko asian itse eli selvittää, missä ja miten testi tehdään, syöttää ja pukee vauvan ja käy teettämässä testin sekä maksaa koko lystin itse. Mihinkään nettitestiin älä suostu.
Muuten on kyllä idioottimaista päätellä jotain muutaman vuorokauden ikäisen vauvan ulkonäöstä. Meillä lapset olivat ekat vuorokaudet naama vaikka minkä värisenä, osin mustelmilla ja turvoksissa. Hiukset olivat liki mustat vaikka ihan pellavapäitä heistä tulikin. Mies ei ole koskaan epäillyt isyyttään, vaikka yksi lapsista sai isän piirteet esiin vasta murrosiän jälkeen eikä hän ole koskaan minua muistuttanut ulkonäön puolesta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi?
[/quote]
No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap
[/quote]
Eli voi olla että ei ole miehesi, sellaisen käsityksen tuosta kyllä saa
Älä mene kotiin, miehesi on mulkku. Hae eroa ja vaadi elatusmaksut. Ehkä mies teettää testin silloin ihan omaan piikkiinsä. Älä anna sille enää mahdollisuutta isänä olemiseen. Annoit jo, ja paskanaama pilasi kaiken herkimmällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:32"]Eli testi siis sitten ja mahdollisimman nopeasti. Saa lapsi muuten huonot lähtökohdat elämälle. Mikäli siis olet varma, ettei vaihtoehtoja ole. Piirteet voivat periytyä tosiaan kauempaankin sukuhaaroista.
[/quote]
Tosiaan pelkään että nämä epäilykset vaikuttavat mieheni kiintymykseen vauvaan ja on tärkeää saada mustaa valkoisella ettei tarvitse miettiä tuota yhtään enempää. On vaan niin tosi paha mieli :( ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"]
Et missään nimessä itse touhua isyystestiä. Jos mies sen haluaa teettää, hän voi vallan hyvin hoitaa koko asian itse eli selvittää, missä ja miten testi tehdään, syöttää ja pukee vauvan ja käy teettämässä testin sekä maksaa koko lystin itse. Mihinkään nettitestiin älä suostu.
Muuten on kyllä idioottimaista päätellä jotain muutaman vuorokauden ikäisen vauvan ulkonäöstä. Meillä lapset olivat ekat vuorokaudet naama vaikka minkä värisenä, osin mustelmilla ja turvoksissa. Hiukset olivat liki mustat vaikka ihan pellavapäitä heistä tulikin. Mies ei ole koskaan epäillyt isyyttään, vaikka yksi lapsista sai isän piirteet esiin vasta murrosiän jälkeen eikä hän ole koskaan minua muistuttanut ulkonäön puolesta.
[/quote]
Testiin tarvitaan molemmat vanhemmat ja vauva, jotta se on mahdollisimman luotettava, eli ihan yksinään isää ei voi pistää sitä hoitamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi? [/quote] No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap
[/quote]Mutta mahdollisuus siihen siis on?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"]Et missään nimessä itse touhua isyystestiä. Jos mies sen haluaa teettää, hän voi vallan hyvin hoitaa koko asian itse eli selvittää, missä ja miten testi tehdään, syöttää ja pukee vauvan ja käy teettämässä testin sekä maksaa koko lystin itse. Mihinkään nettitestiin älä suostu.
[/quote]
Minäkin uskon vauvan ulkonäön olevan aivan eri muutaman kuukauden päästä kuin kahden vuorokauden ikäisenä. Tuntuu virheeltä koko avioliitto, mitähän tästäkin tulee. Lapsi oli kyllä toivottu ja kummankin haluama mutta... ahdistaa tulevaisuus.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet? [/quote] Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap
[/quote]
Alan ymmärtää, miksi mies vaatii testiä...
Noh. Puhu jollekulle sairaalassa asiasta ja kysy, miten isyystestin saa teetettyä. Ilmoita miehelle, että testi tehdään ja hän on sitten helvetin huolellisen anteeksipyynnön velkaa, kun tulos on selvillä. Lasku testistä menee sitten miehen rahoista.
Sietää ahdistaakin jos olet muita nussinut varattuna. Mä olen kyllä täysin miehesi puolella. Tehkääs se testi mutta se ei silti tuo luottamusta kerran vieraissa juokset vaikka lapsi miehesi olisikin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi? [/quote] No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap
[/quote]Mutta mahdollisuus siihen siis on?
[/quote]
En ainakaan muista/tiedä että olisin pettänyt. Ennen raskautta meillä kyllä oli työporukan kanssa illanvietto ja olin liian humalassa, ei ole juuri muistikuvia. En kyllä mistään epäillyt mitään tapahtuneeksi enkä koskaan ole edes ajatellut pettämistä. Ap
Vie se piikille ja laita uutta tulemaan.
Paska vaimo jos tollasta tarvii edes epäillä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:33"]
Koska naiset on torveaan jakavia HUORIA, teetän isyystestin aina tapauksesta riippumatta.
[/quote]Juu, ei varmaa sun tarvi pelätä että niin tapahtuisi :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:31"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:29"]No onko mitään syytä epäillä ettei vauva olisi miehesi? [/quote] No enpä usko että voisi olla kenenkään muun. Ap [/quote]Mutta mahdollisuus siihen siis on? [/quote] En ainakaan muista/tiedä että olisin pettänyt. Ennen raskautta meillä kyllä oli työporukan kanssa illanvietto ja olin liian humalassa, ei ole juuri muistikuvia. En kyllä mistään epäillyt mitään tapahtuneeksi enkä koskaan ole edes ajatellut pettämistä. Ap
[/quote]Koko firma pani sua ja nyt miettivät siellä että kenen kersa mahtaa olla
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet? [/quote] Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap
[/quote]
Et sitten siinä vaiheessa aktiivisesti muistellut, kun raskaustesti näytti positiivista?
Hmmm... alan tässä ymmärtää miestäsi enemmän ja enemmän.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:33"]
Koska naiset on torveaan jakavia HUORIA, teetän isyystestin aina tapauksesta riippumatta.
[/quote]Juu, ei varmaa sun tarvi pelätä että niin tapahtuisi :D
[/quote]Ei niin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Testiin tarvitaan molemmat vanhemmat ja vauva, jotta se on mahdollisimman luotettava, eli ihan yksinään isää ei voi pistää sitä hoitamaan.
[/quote]
No, sitten mies menee sinne vauvan kanssa ja nainen vaikka taksilla yksikseen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:38"]
[/quote]
Et sitten siinä vaiheessa aktiivisesti muistellut, kun raskaustesti näytti positiivista?
Hmmm... alan tässä ymmärtää miestäsi enemmän ja enemmän.
[/quote]
En todellakaan ajatellut että työporukan illanvietossa olisi jotain tapahtunut. Plussa oli toivottu ja odotettu, kovastikin joten olin vain onnellinen. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:35"]Et usko että olisi jonkun muun? Eihän se nyt mikään uskonasia ole, kyllä sä itse tiedät oletko pannut muita. Ja ilmeisesti olet?
[/quote]
Ainakaan en tiedä/muista että noin olisi tapahtunut. Ap