Mies ei usko, että vauva on hänen!
Siis olen 100% varma, että vauva on mieheni lapsi. Vauvalla on tummat hiukset (kai ne nyt näyttää tummilta vastasyntyneellä) ja kuulemma "tummempi" iho! Siis se väri varmasti tasaantuu kun vauva kasvaa, on siis vasta 2vrk. Mua itkettää enkä edes haluaisi lähteä sairaalasta kotiin riitelemään. Onnellinen pitäisi olla mutta miten ihmeessä? Haluaisin teettää isyystestin jotta mies lopettaisi tuon käytöksen. Saako sen jo sairaalassa? Olemme naimisissa.
Kommentit (91)
Eli työporukanillanvietto. Tsekkaa kalenteristA sen tarkka ajankohta ja tee lyhyt laskutoimitus. Eli joku sun työkaveri on mahdollinen isä? Hän voi olla juttuun varautunut, kun on tuon illan jälkeen huomannut sun tulleen raskaaksi. Toivottavasti ei ole hänkin varattu. Todella monen elämä saattaa nyt saada ihan uuden käänteen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:24"]Aika hyvin sulla ap riittää synnytyksen jälkeen energiaa ja aikaa hengata av:lla, varsinkin kun mies ei ole auttelemassa. Mutta uskokoon ken tahtoo ;)
[/quote]
Oli pakko purkaa ajatuksia johonkin. Ap
No siis ihn ihmemeininkiä. Kyllä mä voin kirkkain silmin sanoa, että en ole seksiä harrastanut vuoteen. Jos sitten joku taho osoittaisi, että mut onkin tyrmäystipatettu ja raiskattu niin vähentäisikö se jotenkin aiemman lausuntoni arvon? Ei.
Ap, epäiletkö itse jotain tapahtuneen vai miksi et vaan jämäkästi totea miehelle, että on kusipää ja miten edes kehtaa tuollaisena hetkenä aloittaa moisen näytelmän.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:34"]Ihan järkyttävää..jos luottamus tai sen puute on tuolla tasolla nyt, mitä mahtaa olla myöhemmin? Ei todellakaan näytä hyvältä tuleva, ei lapsen eikä äidin kannalta. Jos ei perusteita tuohon epäilyyn ole niin aivan sairasta, ei tuolla tyylillä hyvää isä&lapsisuhdetta saa, suorastaan pelottavaa.
[/quote]
Järkyttävää on vain AP. En itsekään voisi uskoa AP:hen jos olisin hänen mies. "No empä usko että voisi olla kenenkään muun" kertoo jo kaiken AP:n uskollisuudesta. Sillä ei olw tässä vaiheessa enää väliä että kenenkä biologinen lapsi on kyseessä, AP on kuitenkin pettäjähuora jonka kanssa ei miehen kannata olla.
Hei, ap tässä. Mies kävi meitä katsomassa ja nyt on jo vähän parempi olo. Juttelin kätilön kanssa ja kuulemma tuo hiusten väri voi muuttua vielä paljonkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:33"]
Koska naiset on torveaan jakavia HUORIA, teetän isyystestin aina tapauksesta riippumatta.
[/quote]Juu, ei varmaa sun tarvi pelätä että niin tapahtuisi :D
[/quote]Kuinka monta isyystestiä olet joutunut teetättämään? Ja kuinka monesti olet ollut isä? oletko koskaan kuullut ehkäisystä. Sinä HUORIEN panija. Häpeisit sinä mulkku. Lapset eivät ole ansainneet tuollaista isää.
Meidän lapset on ollu kaikki syntyessään mustatukkaisia. Enemmän ja vähemmän peikkoja:) . Vauvatukka on hävinnyt sitä mukaa kun oikeat hiukset kasvaa. Toiset on ihan pellavapäitä ja toiset ruskeahiuksisia. Me vanhemmat ihan ruskeahiuksisia. Voit olla ihan huoleti ap. Vauva on varmasti sinun ja miehesi.
Ymmärrän sinua, voisin itse kokea vastaavia tunteita. Mutta huoli pois nyt, kaikki menee vielä hyvin. Lapsi on miehesi ja jos haluatte varmuuden niin mikäs siinä teettää testi. Tulee mielenrauha. Tsemppiä teille kaikille kolmelle ja koettakaa olla huolehtimatta. Keskittykää vauvaan ja uuteen elämään. Kyllä elämä kantaa. Usko itseesi, olet hyvä ihminen :) onnea pienestä!
Kyllä mäkin ap:n miehenä vaatisin isyystestiä, jos ap sanoo, että "en usko kenenkään muun olevan isä" :D
Minun mieskin epäili ensimmäistä vauvaa ,joka kantilta katseli löytyiskö eri piirteitä Tiesin tasan tarkkaan, että on hänen lapsi .Se sai ikävän sävyn vauva aikaan. On ihan eniten mieheni näköinen, musta sukkaisuudesta se johtui, olin nuorempi ja kuulemma kauniskin.
Aika hyvin sulla ap riittää synnytyksen jälkeen energiaa ja aikaa hengata av:lla, varsinkin kun mies ei ole auttelemassa. Mutta uskokoon ken tahtoo ;)