Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (93)
En mene, koska minulla on pieni. Nauraisivat vaan.
Herra 47.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Koska näissä yleensä alkoholi on niin voimakkaasti läsnä. Itseä tämä touhu ei ole enää vuosiin kiinnostanut.
Alkoholi? Saunan jälkeen ruoan kanssa lasi viiniä, ei ole kyllä voimakkaasti läsnä. Eri asia jos liikut jossain ties missä piireissä.
Lauteilla ja vilvoittelussa pari lonkkua. Ruualla pari lasia viiniä. Ruuan jälkeen pari lonkkua.
En olisi tuollaisten kanssa tekemisissä.
Tuollaisten? :D
Sait ne kuulostamaan joltain narkkareilta. Mitä pahaa muutamassa juomassa on? Vähän musiikkia oheen soimaan ja kiva ilta.
En menisi. Ei kiinnosta kikkuloida muiden edessä alasti ja muutenkin vietän mieluummin laatuaikaa itseni kanssa.
No menisin aivan ehdottomasti, jos joskus kutsuttaisiin! Mikäs sen parempaa kuin sopivan lämpöiset löylyt, mukava seura ja vähän jotain virvokkeita siihen kylkeen.
En ymmärrä yhdessä peseytymistä, teen sen omalla ajallani ennen kuin tapaan ystäviä. Joku täällä mainitsi myös tuon, että monesti saunailta on synonyymi alkoholinkäytölle. En käytä alkoholia enkä mielelläni vietä ollenkaan aikaa päihtyneiden seurassa. Eli lähtökohtaisesti saunailtakutsulle itseltäni tyrmäys.
Kyllä ihan mielellään menisin tyttöjen kanssa saunaan, vaikka kieltämättä vähän jännittäisi, alkaako työkalu kangistua siellä lauteilla istuessa.
<En tykkää saunoa kodin ulkopuolella, Mua huimaa saunassa kuumassa, verenpaine laskee liikaa. Vain kotona oman kullan kanssa , aika haaleassa saunassa. Illaviettoon voin lähteä jos ne kännikalat eivät tule mukaan. Olen aiemmin joutunut hoitamaan oksentelevia työtovereita. Oli silloin uusi autoni oksennuksessa. Nyt on taas juuri ostettu auto,jota olen vasta kaksi kertaa ajanut. Ei kiitos.
Menisin, jos olisi kavereita jotka kutsuisi. : (
Jos aiot saunoa niin menet.
Jos et aio saunoa, vaan oletat, että muut ensin vähän saunoo ja tulee sitten vilpolaan pikkupurtavalle, et mee.
Nimim. Aika monta kertaa vilpolassa tuntitolkulla yksin istunut.
En mene. Minun ystäväni eivät ole keskenään ystäviä eli ei ole mitään "tyttö"porukkaa, joka järjestäisi yhdessä juttuja (lisäksi olemme ihan aikuisia naisia eikä tyttöjä). Jos joku illanvieton kuitenkin järjestäisi, niin en menisi saunaan, sauna on minulle rentoutumisen paikka jossa saa olla ihan rauhassa ja hiljaisuudessa. Se että menisinkö kuitenkin mukaan, vaikka en saunoisi, riippuisi täysin siitä, ketä ne muut olisivat ja mitä muuta olisi tarkoitus tehdä.
Houkuttelisi kyllä kovasti, mutta en menisi. Tulisi vaan riitaa vaimon kanssa.
m65
Ei oikein kiinnosta lähteä semmoisiin, en ole edes mikään saunojatyyppi. Mielestäni saunassa käydään yksin, rauhoitutaan hiljaisuudessa ja lämmössä, ei kälätetä akka-, ukko- tai sekalaumassa kylki kyljessä kiinni. Yök toisten hikinen nahka kiinni omassa. Itse silloin harvoin kun saunon se on mökkeillessä kesällä.
En menisi. Haluan aina saunoa yksin, en halua olla alasti kenenkään nähden. Syytä minun ei tarvitse koskaan selitellä, en ole tilivelvollinen kenellekään mistään muustakaan asiasta. 😊
Enpä taida saada kutsua kun vanhaäijä olen.
Jos on tarjolla avanto, voin pulahtaa.
Sauno en.
En todellakaan yhteissaunaan eikä illanviettoon. Ja yhteispaljussa lilluminen yökkäyttää.
Omissa oloissa on ihana saunoa.
Joo, menisin! En oo koskaan ollut. On mulla siis ystäviä ja kavereita, mutta ei sellaista naisporukkaa. Olen kohta 42.
Tietysti menisin, alastomuus ei ole minulle mikään juttu ja porukalla saunominen on elinpiirissäni normaalia.
Esim. jatkot Sompasaunalla on tavallista, saati sitten tyttöporukalla saunominen.
N29
EN MENE NYT on lentsu.
T.AvantouimariN 47
Ja COVI19 vielä on Se Paha, joka jyllää Suomessa ja maailmalla vältän turhaa , liikkumista Vain välttämättömät!
En olisi tuollaisten kanssa tekemisissä.