Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (93)
Menisin ja menenkin, kun kutsutaan. Jos ap aiot olla paikalla naama norsunveellä, niin en siinä tapauksessa suosittele osallistumaan.
Joo, palju on vielä ällömpi kuin yhteissauna.
Tottakai sinne pitää mennä, mikään ei ole parempi tilaisuus pämpätä, juoruilla ja puhua paskaa poissaolevista.
Menisin koska pidän saunomisesta ja itselläni ei ole saunaa
En mene koronan vuoksi. Sauna on pahin kaikista.
En menisi. En halua olla alasti muiden seurassa, sillä minua on leikelty niin paljon, että todennäköisesti huomio kiinnittyisi ihan muihin asioihin, kuin hauskaan illan viettoon.
Riippuu minkänlaisia tyttöjä on mukana.
Mäkään en mene. Häpeän vartaloani. Enkä menisi vaikka kaikki muut olisi mua 100 kiloa painavampia puolisokeita mummoja, muitten ulkonäkö ei liity tähän.
Menisin jos kutsuttaisiin, koskaan ei ole kutsuttu. Ole iloinen että sait kutsun ja osallistu!
Menisin saunailtaan, mutta en saunaan. 1kk synnytyksestä, enkä ole oikein sinut kroppani kanssa, mutta kiva olisi nähdä ystäviä.
Vähän menee aiheen vierestä mutta miksi oi miksi en löytänyt tätä palstaa 15 vuotta sitten parikymppisenä! Kaikki olisi ollut niin paljon helpompaa, muistan kun tätäkin asiaa joutui pähkäilemään kun en todellakaan ole mikään kimppasaunoja. Saunassa haluan rentoutua ja olla enimmäkseen hiljaa, en sosialisoida joidenkin puolituttujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein mielelläni menen.
Keski-ikäisiä miehiä vaan kutsutaan tyttöjen saunailtoihin aivan liian harvoin.
meistä vanhemmista nyt puhumattakaan, ikärasismia sanon minä
En mene. Joudun valehtelemaan seuraavat viikot, kun "tyttöjen" ilta venähtää... Akat kertoo tarinoita ukoilleen ja minun pitäisi ne todistaa. Parempi kun en puutu
Tottakai menisin! Etenkin jos siellä on hemaisevia 18-25v mimmejä
M25
Täytyy myöntää, että oon tosi hämmentynyt näistä kommenteista. En tiedä, onko mulla ihan väärä kuva saunaillasta, kun aattelen että se sisältäisi esim. saunomista, lautapelejä ja jotain pientä purtavaa ja juotavaa. Tällaiseen saunailtaan menisin kyllä vähän vieraammallakin porukalla, jos joku kutsuisi.
Mä kyllä menisin.Sekasaunaillat ovat kyllä kivempiä enkä nyt tarkoita mitään roisia,vaan esim.että ensin naiset sitten miehet tai toisin päin.
Tyttöjen illoissa vois olla ongelma että siellä saunassa alkoi hirveä kehon huolto.Pantas naamioita,kuorittas kroppaa jne.Juotas jotain viiniä tai sidukkaa.
Nuo jutut on kaikki ok. minulle,mutta ei saunaan.
Olen kai sen verran miestyyppi ajatuksiltani,että minusta saunaan kuuluu vihta(jos mahdollista),järveen pulahtaminen(jos mahdollista) ja juomana olut,jos alkoholia tahtoo ottaa.Kahvi sit se toinen juoma ja oluen sijaan vaihtoehtoisesti limppari tai mehu jos on tipattomalla linjalla.
Hoidan ihoani,hoidan jalkoja,mutta en saunassa.Siellä kuivunut iho lähtee itsestään jaloista ja muustakin kropasta.
järvessä ja ottasin kaljaa ja vihtosin ja muut töpöttelis rasvoja ja geelejä.
Mutta ihan totta,toki menisin.
PITÄÄ MENNÄ KURSSILLE JA SITTEN SOTAAN... MENEN SOITELLEN SOTAAN...
Armeijan kertausharjoitusten ja kurssitusten ohjelma kaikille yli 12 vee julki tässä viestissä...
Olen kyllä kuullut, että siellä armeijan kertausharjoituksissa opetetaan kirjoittamaan kirjoituskoneella kymmensormijärjestelmällä. Se näes on nyt niin, että se oikea sota käydään kirjoittamalla ja täytyy pystyä selvittämään selvästi kaikille - muille sotilaille ja viholliselle - että miksi täällä oikein ollaan taistelemassa. Ja ne ainoat ja parhaat aseet ovat turvapuhelimet ja tietokoneet kirjoittamista varten, ja puhelimia jaetaan kaikille maapallon ihmisille ihan ilmaisiksi, että pystyvät osallistumaan sotaan joka ikinen iikka omalla taistelutantereellaan.
Sitten sen homman nimi on sekin, että jokainen oikea valtio antaa kaikille omalla alueellaan olevalle verta ja lihaa olevalle ihmiselle mitä turvallisimmat henkkarit - mitään kansallisuutta ei tartte antaa, se on hirvittävän vaikea asia... eli turvalliset puhelimet ja turvalliset henkkarit kunkin valtion alueella pyöriville ihmisille... luulisi, että kloonit ovat vielä harvinaisuus... vaikka eihän sitä enää tiedä...
AJATELKAAS MITEN PALJON VÄHEMMÄN TÄMÄ MAKSAA KUN KAIKKIEN ARMEIJOIDEN ASEET, TANKIT, LENTOKONEET YMS JA SOTILAAT SUN MUUT... JA NIIN PALJON VÄHEMMÄN KUIN KAIKKI KORONAVARUSTEET JA -ROKOTUKSET... SE ON HALUISTA KIINNI! MIKSI SIIS MIKÄÄN VALTIO EI VAAN HALUA??? EN YMMÄRRÄ!!! SIKSI, ETTÄ NÄMÄ EIVÄT OLE MITÄÄN KUNNON VALTIOITA!!! JA KUN ON JO OLEMASSA NIIN PALJON HYVÄÄ NYKYTEKNIIKKAAKIN JA SILTI TÄMMÖINEN 'PIENI' HOMMA EI VAAN ONNISTU YHDELTÄKÄÄN VALTIOLTA VAAN HALUTAAN LEIKKIÄ JOTAIN HIRVITTÄVIÄ SOTALEIKKEJÄ??? HUS! SE TAITAA OLLA NE VALTIOIDEN JOHDOT, JOTKA PITÄÄ VAIHTAA MITÄ PIKIMMIN!!!
Tästä jäi jotain pois.Piti olla:Olisi varmaan kivaa:Pulisin järvessä,ottasin kaljaa ja vihtosin.Muut töpöttelis rasvoja ja geelejä.
Todennäköisesti menisin, koska tilaisuuden tullen janoan päästä panemaan tyttöjä.
Voisin mennä, mutta en iho-ongelmien vuoksi voi saunoa. Tekisin sen kyllä selväksi, ettei tulisi yllätyksenä.