Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Kommentit (93)
En halua olla alasti kenenkään nähden enkä halua nähdä muita alastomia ihmisiä.
Menisin. Rakastan saunomista. Ja kyllä olutkin maistuu 🙄.
N48
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette saunailtaan, jos ette aio saunoa?! Mitään typerämpää en tiedä. Kutsussa on kuitenkin jo selvästi ilmaistu että tarkoitus on saunoa.
En ole saunonut vuosiin. En tykkää ollenkaan saunomisesta koska tulen siitä niin pahoivoivaksi, ja tämä jo lapsena. Saunapäivät oli pahoja. Makasin sängyssä pää jyskyttäen päässä pyöri ja pahoinvointi vei jalat alta.
En tiedä miksi en kestä saunaa, ja kun olin tarpeeksi vanha päättämään itse jätin saunomisen kokonaan.
Joku ehdotti joskus että sydämessäni voi olla jotain vikaa, kuitenkaan mitään ei koskaan ole löydetty.
Minulla on kyllä ollut öapsesta asti rytmihäiriöitä joita on tutkittu ja EKG otettu useaan kertaan. Mitään elimellistä vikaa ei ole löydetty.
Siksi en menisi saunaan myöskään saunailloissa, muuten voin osallistua.
En mene. En tykkää alastomista ihmisistä ja vihaan saunomista.
Selvittäisin, onko kyseessä minkä ikäisten naisten saunailta ja sen, onko kyseessä isot- vai hoikat tytöt. Jos ovat kaikki nuoria ja nättejä, sekä hoikkia, menisin tietenkin.
Terveisin Mies
Menisin.
Meillä ei ole omaa saunaa tai saunavuoroa, joten olisi ihana päästä saunomaan ja rentoutumaan.
Riippuu kenen saunailta se on ja keitä on paikalla. Tuskinpa minua kutsuttaisiin muiden kuin parhaiden ystävieni saunailtaan, joten tietysti menisin, mikäli vain pääsen. Vaikea kuvitella että joku vähemmän tuttu kutsuisi minua, kun kaveripiirini on hyvin pieni. Jos näin kuitenkin kävisi, riippuisi tilanteesta ja kokonaisuudesta - huvittaisiko just silloin, missä saunailta olisi, ketä paikalla jne. jne.
Tämä on meillä De Gonassa joka viikkoista
Voisin mennä mutta en kyllä yhtään ymmärrä tätä yhdessä saunomista. Mikä idea siinä on? Eivätkö kaikki voi peseytyä kotonaan ja sitten pidetään muuten hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette saunailtaan, jos ette aio saunoa?! Mitään typerämpää en tiedä. Kutsussa on kuitenkin jo selvästi ilmaistu että tarkoitus on saunoa.
No jos kutsutaan. Tuskin kukaan puolituttu saunaan kutsuu ja hyvät kaverit tietää etten sauno.
Mun mielessä saunailtaan kutsu ei tarkoita saunapakkoa vaan mahdollisuutta.