Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarukset eivät tiedä isonveljen/siskon opiskelupaikkaa!

Vierailija
26.09.2015 |

Olen yläkoulun opettaja ja opettanut jopa neljää saman perheen lasta. Tuttuja sukunimiä on paljon uusissa seiskoissa. Olen kysynyt vaikka kolme-neljä vuotta aiemmin koulussa olleen Nicon/Yessican kuulumisia. Hyvin usein pikkusisko/veli ei tiedä, missä kolme vuotta vanhempi veli/sisko opiskelee? Mitä siellä kotona oikein puhutaan, jos tällaiset jutut eivät ole selvillä?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt monesti samaa.  Ihme tynnyrissä jotku kasvaa tai sitten kotona ei puhuta mitään. Kaikilla on oma huone, oma kone, oma aikataulu ja jääkaapissa mikropitsaa jne...

Vierailija
22/114 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:05"]

Tässä ei nyt puhuttu vanhempien ammateista, vaan ehkä 18-vuotiaan isosiskon koulupaikasta.

[/quote]

Sori, mun moka. Vastasin ehkä myös toiselle opettajalle, joka oli kommentoinut ennen minua, hän mainitsi vanhempien ammatit. 

-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seiskaluokkalainen katsoisi opea ihmeissään, jos tämä kyseli isompien opiskeluista. Lukio on samassa rakennuksessa ja sisarukset siellä. Eikö se muka ole nähnyt niitä ruokalassa tai pihassa? Tai havainnut, että veli on lukion bändissä? Nähtävästi yläasteen opettajat ei ole ruudinkeksijöitä.

Vierailija
24/114 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset