Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely homoseksuaalisessa suhteessa eläville

Vierailija
26.09.2015 |

1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)

2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?

3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)

Lähinnä mietin, mistä voi löytää kumppanin muulta kuin klubilta tai Pride-kulkueesta, jos ei näytä selkeästi ei-heterolta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vielä kerran! :)

Vierailija
2/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En koe
2. Kyllä
3. Netistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kyllä. Olen poikatyttö.

2. Ei. Yksi homo on lähimpiä ystäviäni, ja pari lesboa on hyvänpäiväntuttuja. Suuri osa heteroita.

3. Netistä :). Tavattiin viikon päästä nettikirjoittelun aloittamisesta, ja kohta ollaan 2vuotta yhdessä oltu, ja asuttu vuoden verran yhdessä.

Vierailija
4/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jokainen on vastannut kolmoseen netti. Oletko kokeillut? :) 

Vierailija
5/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako sitä vasta kaapista tulleena 23-vuotiaana yrittää tapailla? Vai olenko mä kokemattomana jo liian vanha rupu

Vierailija
6/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei näy. Kumppanista(poikatyttö)  kyllä joskus voi tietyt ihmiset erottaa..

2. Ei. Melkein kaikki heteroita, yksi bi.

3. Netti. 

Vierailija
8/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaatetuksesta ja muutenkin ulkoisesta olemuksesta saattaa joku arvata. Tyttöystävä on taas tosin erittäin femme.

2. Aika fifty-fifty heteroita ja seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvia.

3. Netistä.

Vierailija
10/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osasta näkee ja osasta ei
2. Löytynee sekä heteroita ja lesboja. Oikeastaan aikalailla saman verran
3. Yhteisestä harrastuksesta (joukkuelaji)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.

Vierailija
12/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:39"]

Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.

[/quote]

Omat ystävät on seurustelleet ensimmäisiä kertoja jo joskus 12-vuotiaina ja monet naimisissa tai lapsia, niin jotenkin sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun ei ole edes koskaan pitänyt ketään kädestä. Enkä tunne yhtäkään homoa, joten mitään vertailukohtaa ei oo. Lähinnä jännittää vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:39"]

Öö, mikä kysymys tuo oli... 23 on nuori vielä. Ja kokemattomuus luultavasti vain plussaa.

[/quote]

Omat ystävät on seurustelleet ensimmäisiä kertoja jo joskus 12-vuotiaina ja monet naimisissa tai lapsia, niin jotenkin sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun ei ole edes koskaan pitänyt ketään kädestä. Enkä tunne yhtäkään homoa, joten mitään vertailukohtaa ei oo. Lähinnä jännittää vaan.

[/quote]

Ymmärrän. Mutta nuo ystävät omat ilmeisesti heteroita? Se kai selittää myös tuota seurustelun aloittelu ikää.. Älä huoli, olet varmasti helmi jollekkin. Tuntuu Suomessa homopiirit olevan aika pienet.. 

Tsekkaa Qruiser esimerkiksi.

Vierailija
14/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sivustoilta ootte löytäny toisenne?
Mun mielestä mikään ikä ei ole ns. Epäsopiva ikä tulla kaapista ulos, rohkeasti vaa tänne meidän muiden joukkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)

 

Kyllä.

 

2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?

 

Pääasiallisesti ei. Hiljattain vasta olen muihin homoihin tutustunut kaverimielessä.

 

3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)

 

Homoyökerhossa. Hän oli yksin, minä kavereiden kanssa.

Vierailija
16/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. homobaareistakin voi varmaan löytää seuraa. En itse hae seuraa, mutta noista paikoista on aina löytynyt juttukavereita ja musta on kiinnostuttu. Mä olen kyllä aika puhelias ja menevä ja musta näkee heti, etten ole hetero. En kyllä tiedä, kannattaako tuo vai ei. Kuulemma voi olla lopulta aika pienet piirit.

Vierailija
17/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh enpä olis uskonut, että vauvapalstalla olevat ihmiset saa mut hymyilemään. Ehkä mä vielä uskallan, ainakin te pari tyyppiä vaikutatte ihanilta, niin ehkä mua ei tyrmätä :)

Vierailija
18/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:47"]

1. Koetko, että seksuaalinen suuntautumisesi näkyy päälle päin? (vaatteet, eleet, ääni yms.)

Ei, kukaan ei tajua ellen erikseen mainitse.  Olen hyvin naisellinen.

2. Koostuuko ystäväpiirisi paljolti muista seksuaalivähemmistöihin kuuluvista?

Noin puolet ja puolet. :)

3. Missä tilanteessa tapasit nykyisen kumppanisi? (paikka, tilaisuus, porukka jne.)

SETA:n nuorten tapaamisessa. :D En varmasti olisi uskaltanut lähempää tuttavuutta tehdä, jos hänet olisin kadulla nähnyt. Parempi puolisko on yhtä epästereotyyppisen näköinen kuin minäkin.

 

Suosittelen kyllä lämpimästi, että hakeudut joko netin treffipalstoille/johonkin kivaan harrastukseen/ SETA:n aktiviteetteihin jos etsit parisuhdetta. :) Kaikkea hyvää elämääsi! <3

Lähinnä mietin, mistä voi löytää kumppanin muulta kuin klubilta tai Pride-kulkueesta, jos ei näytä selkeästi ei-heterolta.

[/quote]

Vierailija
19/19 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:48"]

Miltä sivustoilta ootte löytäny toisenne? Mun mielestä mikään ikä ei ole ns. Epäsopiva ikä tulla kaapista ulos, rohkeasti vaa tänne meidän muiden joukkoon :)

[/quote]

Mä löysin vaimon vähän enempi international tyyppisellä sivulta, lähinnä lesboille. Suomesta naisseuraa, kaveri ja muu mielessä, löytänyt qruiserista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme