Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"]
miksi kaikki valkoihosia?
[/quote]
Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap
On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.
2 tai 10. Symmetria kasvoissa kai miellyttää. Kaikki ovat tummahiuksisia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"]
miksi kaikki valkoihosia?
[/quote]
Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap
[/quote]
Ja näyttävät silti samoilta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:14"]
On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.
[/quote]
Onko tässä ketjussa useammallakin jokin hahmotushäiriö? Kasvosokeus? Onhan noissa jotain samaa näköä, mutta eivät he silti ole samannäköisiä. Jokaisen tunnistaa kyllä omaksi itsekseen. Sitä paitsi Hollywoodissa nyt on tietty ulkonäkömuotti, johon on hyvä sopia, jos haluaa näyttelijäksi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:14"]
On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.
[/quote]
Onko tässä ketjussa useammallakin jokin hahmotushäiriö? Kasvosokeus? Onhan noissa jotain samaa näköä, mutta eivät he silti ole samannäköisiä. Jokaisen tunnistaa kyllä omaksi itsekseen. Sitä paitsi Hollywoodissa nyt on tietty ulkonäkömuotti, johon on hyvä sopia, jos haluaa näyttelijäksi.
[/quote]
Aarghh, hiton urpo kun pitää vääntää rautalangasta. Ei ne ole identtisesti saman näköisiä vaan muistuttavat paljon toisiaan! Hollywoodissa ei yleisesti ole muotia olla heidän näköisensä. Ihan peruskauraa ovat.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"] miksi kaikki valkoihosia? [/quote] Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap [/quote] Ja näyttävät silti samoilta.
[/quote]
No voi että. Yritä päästä asian yli, että tässä kyselyssä oli nyt tällainen homogeeninen joukko, josta huononäköisen on ehkä vaikeampi valita suosikkinsa. ap
[/quote]
Kerrotko vielä miks olisin huononäköinen?:D ei ole mun vika että oot niin tyhmä että pistät saman näköisiä naisia tämmöseen kollaasiin.. Mut hei kyl sä opit tän idean vielä
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"] miksi kaikki valkoihosia? [/quote] Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap [/quote] Ja näyttävät silti samoilta. [/quote] No voi että. Yritä päästä asian yli, että tässä kyselyssä oli nyt tällainen homogeeninen joukko, josta huononäköisen on ehkä vaikeampi valita suosikkinsa. ap [/quote] Kerrotko vielä miks olisin huononäköinen?:D ei ole mun vika että oot niin tyhmä että pistät saman näköisiä naisia tämmöseen kollaasiin.. Mut hei kyl sä opit tän idean vielä
[/quote]
Voi jessus, kylläpä sua nyt ärsyttää, kun tein erilaisen kollaasin kuin "yleensä" :D Ehkä sulla on se kasvosokeus sitten. Sä teit itsestäsi typeryksen, kun tulit tänne haukkumaan mua. ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:56"]
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
[/quote]
Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]
Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.
[/quote]
Jaa, mun mielestä neljäkymppinenkin voi olla kaunotar.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:56"]
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
[/quote]
Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.
[/quote]
ja siis en myöskään tunne noista ketään tai muista nähneeni, ovat ilmeiseti näyttelijöitä päätellen muiden vastauksista. Eivätkä ole kauniitakaan varsinaisesti.
9 ja 8 kauneimmat. Emily muutenkin ihana. <3
8 ainoa kaunis, 3:kin menettelee.
Kasi on kaunein, muut on liian vanhoja.
8 on kaunein, vaikka täytyy lisätä että minusta kaikki naiset ovat ihan kauniita. Niin kuin suuri osa naisista onkin. :)
Kaikki nättejä. En näe mitään syytä valita "kauneinta", koska miksi pitäisi? T. Heteronainen
1, 2, 5 ja 9, ainakin he kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Tykkään bruneteista ja voimakkaista piirteistä, ja niitähän löytyy tuossa aika monelta.