Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?

Vierailija
26.09.2015 |

Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.

http://aijaa.com/qQFc42

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 2, 5 ja 9, ainakin he kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Tykkään bruneteista ja voimakkaista piirteistä, ja niitähän löytyy tuossa aika monelta.

Vierailija
62/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki valkoihosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"]

miksi kaikki valkoihosia?

[/quote]

Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap

Vierailija
64/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.

Vierailija
65/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai 10. Symmetria kasvoissa kai miellyttää. Kaikki ovat tummahiuksisia.

Vierailija
66/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"]

miksi kaikki valkoihosia?

[/quote]

Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap
[/quote]

Ja näyttävät silti samoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, 8 ja 10!

Vierailija
68/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:14"]

On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.

[/quote]

Onko tässä ketjussa useammallakin jokin hahmotushäiriö? Kasvosokeus? Onhan noissa jotain samaa näköä, mutta eivät he silti ole samannäköisiä. Jokaisen tunnistaa kyllä omaksi itsekseen. Sitä paitsi Hollywoodissa nyt on tietty ulkonäkömuotti, johon on hyvä sopia, jos haluaa näyttelijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:14"]

On ne minustakin saman näköisiä. Jos olisivat samassa elokuvassa, niin en tunnistaisi, kuka on kukin.

[/quote]

Onko tässä ketjussa useammallakin jokin hahmotushäiriö? Kasvosokeus? Onhan noissa jotain samaa näköä, mutta eivät he silti ole samannäköisiä. Jokaisen tunnistaa kyllä omaksi itsekseen. Sitä paitsi Hollywoodissa nyt on tietty ulkonäkömuotti, johon on hyvä sopia, jos haluaa näyttelijäksi.
[/quote]

Aarghh, hiton urpo kun pitää vääntää rautalangasta. Ei ne ole identtisesti saman näköisiä vaan muistuttavat paljon toisiaan! Hollywoodissa ei yleisesti ole muotia olla heidän näköisensä. Ihan peruskauraa ovat.

Vierailija
70/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"] miksi kaikki valkoihosia? [/quote] Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap [/quote] Ja näyttävät silti samoilta.

[/quote]

No voi että. Yritä päästä asian yli, että tässä kyselyssä oli nyt tällainen homogeeninen joukko, josta huononäköisen on ehkä vaikeampi valita suosikkinsa. ap
[/quote]

Kerrotko vielä miks olisin huononäköinen?:D ei ole mun vika että oot niin tyhmä että pistät saman näköisiä naisia tämmöseen kollaasiin.. Mut hei kyl sä opit tän idean vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:16"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:10"] miksi kaikki valkoihosia? [/quote] Yksi on mulatti, yksi on puoliksi latino, yhdessä on havaijilaista verta. ap [/quote] Ja näyttävät silti samoilta. [/quote] No voi että. Yritä päästä asian yli, että tässä kyselyssä oli nyt tällainen homogeeninen joukko, josta huononäköisen on ehkä vaikeampi valita suosikkinsa. ap [/quote] Kerrotko vielä miks olisin huononäköinen?:D ei ole mun vika että oot niin tyhmä että pistät saman näköisiä naisia tämmöseen kollaasiin.. Mut hei kyl sä opit tän idean vielä

[/quote]

Voi jessus, kylläpä sua nyt ärsyttää, kun tein erilaisen kollaasin kuin "yleensä" :D  Ehkä sulla on se kasvosokeus sitten. Sä teit itsestäsi typeryksen, kun tulit tänne haukkumaan mua. ap

Vierailija
72/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:56"]

Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.

http://aijaa.com/qQFc42

[/quote]

 

Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]

Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.

[/quote]

Jaa, mun mielestä neljäkymppinenkin voi olla kaunotar.

Vierailija
74/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:56"]

Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.

http://aijaa.com/qQFc42

[/quote]

 

Olivat jo vähän iäkkäitä niin kukaan ei ollut varsinainen kaunotar, mutta jos on pakko valita niin 2 ja 7 olivat näteimmät.

[/quote]

 

ja siis en myöskään tunne noista ketään tai muista nähneeni, ovat ilmeiseti näyttelijöitä päätellen muiden vastauksista. Eivätkä ole kauniitakaan varsinaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumia.

Vierailija
76/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ja 8 kauneimmat. Emily muutenkin ihana. <3

Vierailija
77/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ainoa kaunis, 3:kin menettelee.

Vierailija
78/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi on kaunein, muut on liian vanhoja. 

Vierailija
79/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 on kaunein, vaikka täytyy lisätä että minusta kaikki naiset ovat ihan kauniita. Niin kuin suuri osa naisista onkin. :)

Vierailija
80/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nättejä. En näe mitään syytä valita "kauneinta", koska miksi pitäisi? T. Heteronainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi