Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
Kommentit (89)
Nää on varmasti sellaisia periaatteessa kauniita naisia kaikki, mutta sen oloisia, että kukaan mies ei tykkää, kun ulkonäkö on uhkaavallakin tavalla kaunis. Jokaikisestä tulee mieleen: trouble.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
Kaunein on nro 3, toiseksi kaunein nro. 2, kolmanneksi kaunein nro 6, neljäs on nro 1.
Nro 1 olis voinut olla kauniimpi hillitymmällä meikillä plus se on niin usein ollut telkkarissa.
Keitä nämä ovat sanotko nimet?
[/quote]
1 Carla Gugino
2 Lena Headey
3 Mia Kirshner
4 Juliette Lewis
5 Shannyn Sossamon
6 Robin Tunney
7 Rashida Jones
8 Ginnifer Goodwin
9 Emily Deschanel
10 Lana Parrilla
Näyttelijöitä siis kaikki. ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?
[/quote]
No eihän oo! :D Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap
2 eli Cersei. Saisi multa varmasti munaa vaikka onkin vissiin joku 40v!
M22
Yllätyin, miten moni tykkää 7:sta! Mielestäni jopa rumin kaikista. Suun/nenän alue kamala, näyttää maria veitolalta ja sammakolta. Ohut ylähuuli?
numeron 7 valitsisin treffeille ja olen miespuolinen. rento tyyli, miellyttävät kasvot, ihanat hiukset, eksotiikkaa. siitä sitten järjestyksessä 4, 10, 2...
Ilman muuta 10: kauniit kasvot sekä yhdistelmä tummat hiukset ja kauniin ruskeat silmät ovat minusta naisessa vastustamattomat. Silmät siis näyttävät tuossa kuvassa ruskeilta mutta voivat ne olla vihreät tai tietyn tyyppisen tummahkon vihreä-sinisetkin kun valaistus voi vaikuttaa niin hämäävästi. Enkä tiedä kuka henkilö on kyseessä, niin en tiedä onko hänellä siis ruskeat silmät oikeasti.
Myös 3, 5, 7 ja 8 kiinnostaisivat. Mutta olenkin mies.
Kaikki on kauniita, mutta eivät yhtään mun naismaun mukaisia. Valitsen 8 koska on mun mielestä luonteeltaankin hurmaava.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?
[/quote]
No eihän oo! :D Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap
[/quote]
No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.
9. Mielestäni kauneimmat piirteet.
Paha kuningatar eli nro 10 :) Lana Parrilla on kyllä erittäin kaunis nainen!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?
[/quote]
No eihän oo! :D Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap
[/quote]
No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.
[/quote]
Ok, good for them. Ehkä sun näössä on jotain vikaa. ap
5 on persoonallisen näköinen, jää mieleen. Tosi kaunis.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
Kaunein on nro 3, toiseksi kaunein nro. 2, kolmanneksi kaunein nro 6, neljäs on nro 1.
Nro 1 olis voinut olla kauniimpi hillitymmällä meikillä plus se on niin usein ollut telkkarissa.
Keitä nämä ovat sanotko nimet?
[/quote]
1 Carla Gugino
2 Lena Headey
3 Mia Kirshner
4 Juliette Lewis
5 Shannyn Sossamon
6 Robin Tunney
7 Rashida Jones
8 Ginnifer Goodwin
9 Emily Deschanel
10 Lana Parrilla
Näyttelijöitä siis kaikki. ap
[/quote]Muutin mieleni kun googletin muita kuvia heistä. Kaunein onkin nro. 6
tässä:
http://media1.santabanta.com/full1/Global%20Celebrities%28F%29/Robin%20Tunney/rob1v.jpg
Kolmonen
http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Mia-mia-kirshner-1061152_1024_768.jpg
ja kakkonen
ei ole niin kauniita kuin noissa ekoissa kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]
kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?
[/quote]
No eihän oo! :D Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap
[/quote]
No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.
[/quote]
Ok, good for them. Ehkä sun näössä on jotain vikaa. ap
[/quote]
Sokea Reettakin näkee että noi muistuttaa tosi paljon kaikki toisiaan. Yleensä tämmösissä on paljon vaihtelevuutta.
8 on kaunein. Ihana ja söpö Lumikki!
Kasi on lempeimmän näköinen ja viehättävin. Muut ovat kovin voimakkaita. Kaikilla on paljon meikkiä. Tykkään enemmän naturelleista naisista. T. bi