Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?

Vierailija
26.09.2015 |

Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.

http://aijaa.com/qQFc42

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi on lempeimmän näköinen ja viehättävin. Muut ovat kovin voimakkaita. Kaikilla on paljon meikkiä. Tykkään enemmän naturelleista naisista. T. bi

Vierailija
42/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on varmasti sellaisia periaatteessa kauniita naisia kaikki, mutta sen oloisia, että kukaan mies ei tykkää, kun ulkonäkö on uhkaavallakin tavalla kaunis. Jokaikisestä tulee mieleen: trouble.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

Kaunein on nro 3, toiseksi kaunein nro. 2, kolmanneksi kaunein nro 6, neljäs on nro 1.

Nro 1 olis voinut olla kauniimpi hillitymmällä meikillä plus se on niin usein ollut telkkarissa.

Keitä nämä ovat sanotko nimet?

[/quote]

1 Carla Gugino

2 Lena Headey

3 Mia Kirshner

4 Juliette Lewis

5 Shannyn Sossamon

6 Robin Tunney

7 Rashida Jones

8 Ginnifer Goodwin

9 Emily Deschanel

10 Lana Parrilla

Näyttelijöitä siis kaikki. ap

Vierailija
44/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 7 on ihana.

Vierailija
45/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 3 ja 6.

Vierailija
46/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?

[/quote]

No eihän oo! :D  Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eli Cersei. Saisi multa varmasti munaa vaikka onkin vissiin joku 40v!

M22

Vierailija
48/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, miten moni tykkää 7:sta! Mielestäni jopa rumin kaikista. Suun/nenän alue kamala, näyttää maria veitolalta ja sammakolta. Ohut ylähuuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron 7 valitsisin treffeille ja olen miespuolinen. rento tyyli, miellyttävät kasvot, ihanat hiukset, eksotiikkaa. siitä sitten järjestyksessä 4, 10, 2...

Vierailija
50/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta 10: kauniit kasvot sekä yhdistelmä tummat hiukset ja kauniin ruskeat silmät ovat minusta naisessa vastustamattomat. Silmät siis näyttävät tuossa kuvassa ruskeilta mutta voivat ne olla vihreät tai tietyn tyyppisen tummahkon vihreä-sinisetkin kun valaistus voi vaikuttaa niin hämäävästi. Enkä tiedä kuka henkilö on kyseessä, niin en tiedä onko hänellä siis ruskeat silmät oikeasti.

 

Myös 3, 5, 7 ja 8 kiinnostaisivat. Mutta olenkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
52/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kauniita, mutta eivät yhtään mun naismaun mukaisia. Valitsen 8 koska on mun mielestä luonteeltaankin hurmaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?

[/quote]

No eihän oo! :D  Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap

[/quote]

 

No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.

Vierailija
54/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Mielestäni kauneimmat piirteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kuningatar eli nro 10 :) Lana Parrilla on kyllä erittäin kaunis nainen!

Vierailija
56/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?

[/quote]

No eihän oo! :D  Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap

[/quote]

 

No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.

[/quote]

Ok, good for them. Ehkä sun näössä on jotain vikaa. ap

Vierailija
57/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on persoonallisen näköinen, jää mieleen. Tosi kaunis.

Vierailija
58/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

Kaunein on nro 3, toiseksi kaunein nro. 2, kolmanneksi kaunein nro 6, neljäs on nro 1.

Nro 1 olis voinut olla kauniimpi hillitymmällä meikillä plus se on niin usein ollut telkkarissa.

Keitä nämä ovat sanotko nimet?

[/quote]

1 Carla Gugino

2 Lena Headey

3 Mia Kirshner

4 Juliette Lewis

5 Shannyn Sossamon

6 Robin Tunney

7 Rashida Jones

8 Ginnifer Goodwin

9 Emily Deschanel

10 Lana Parrilla

Näyttelijöitä siis kaikki. ap

[/quote]Muutin mieleni kun googletin muita kuvia heistä. Kaunein onkin nro. 6

tässä:

http://media1.santabanta.com/full1/Global%20Celebrities%28F%29/Robin%20Tunney/rob1v.jpg

 

Kolmonen

http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Mia-mia-kirshner-1061152_1024_768.jpg

ja kakkonen

http://vignette4.wikia.nocookie.net/shadowhunters/images/f/f1/Lena_Headey.jpg/revision/latest?cb=20131105003637&path-prefix=es

ei ole niin kauniita kuin noissa ekoissa kuvissa.

 

Vierailija
59/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:34"]

kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?

[/quote]

No eihän oo! :D  Valitsin tähän tummia, suunnilleen samanikäisiä naisia, mutta en ajatellut, että he olisivat muuten ihan kauhean samannäköisiä. ap

[/quote]

 

No onhan! :D suoraan sanottuna ihan paska kollaasi. muut osaa sentään tehä parempia.

[/quote]

Ok, good for them. Ehkä sun näössä on jotain vikaa. ap

[/quote]

 

Sokea Reettakin näkee että noi muistuttaa tosi paljon kaikki toisiaan. Yleensä tämmösissä on paljon vaihtelevuutta.

Vierailija
60/89 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 on kaunein. Ihana ja söpö Lumikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi