Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
Kommentit (89)
5 kaunein.Suuret silmät ja pehmeät piirteet
5 kaunein.Suuret silmät ja pehmeät piirteet
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:12"]
2 tai 5. Tykkään siroista kasvonpiirteistä.
[/quote]
Nämä olivat minustakin kauneimmat.
8 on kaunein. Luonnonlapsi, kuulaat kasvot jne. Myös 7 ja 10 nousi porukasta esiin.
Kukaan ei kauheasti miellytä. Ehkä 9 jos pakko ottaa joku...
Kukaan ei ole erityisen kaunis silmääni vaikka siis kauniita naisia ovatkin. Numero 10 paras.
3 ja 5 piirteiltään kauneimmat, vaikka kuvat ovat huonoimmin onnistuneet. 10 seuraavana.
Miks kaikilla on tommoset väkäleuat?
7, 1 ja 4 rumimmat. Näin päin helpompi sanoa. Kukaan ei pompannut selvästi kauneimpana esiin.
kaikki ihan saman näköisiä! :D mikset voinut laittaa eri näköisiä tuohon?
Kaikki jotenkin pelottavia, kasteessa ja olemuksessa sellaissta villiä, melkein hullua. En tykkää yhdestäkään, jotenkin epävakaaksi voisin noita uskoa. Jos olisi pakko joku valita, niin 2.
Kaunein on nro 3, toiseksi kaunein nro. 2, kolmanneksi kaunein nro 6, neljäs on nro 1.
Nro 1 olis voinut olla kauniimpi hillitymmällä meikillä plus se on niin usein ollut telkkarissa.
Keitä nämä ovat sanotko nimet?
Kolmosesta ja kutosesta on ehkä vähän epäimartelevat kuvat, mutta heistä oli vaikea löytää uudehkoja, hyviä tilannekuvia. ap