Täytän tänään pyöreitä eikä ole ketään ketä kutsua juhlistamaan merkkipäivää
Minulla ei ole ainoatakaan ystävää, ei sukulaisia ei ketään olen aivan yksin. Ostin kakun ja kynttilät, mutta kakku on pöydällä edessäni koskemattomana ja kynttilät sytyttämättä ja taitaa mennä kaikki roskiin. Taidan tästä painua itkien nukkumaan pahan oloni pois.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Olin yksin syntymäpäivänäni, vietin aurinkoisen päivän ja vieraakseni saapui yllättäen valkoinen kirjekyyhky. En unohda sitä koskaan.
Kaunista. Kiitos kun kerroit asiasta. <3 Ap
Hei, sulle tuli hienoimmat yksinäisen synttäri-nyyttärit ja sait paljon uusia ystäviä tänä päivänä ja iltana! Voi kun voisikin noin ex-tempore tulla kanssasi juhlistamaan synttäreitä. Meitä olisi siellä MONTA!
Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea! Älä heitä kakkua roskiin, mieti kuinka paljon olet tässä ketjussa saanut onnitteluja. Unohda negatiiviset kommentit.
Heitetty jo syömättä. Juhlat jäi juhlimatta ja kynttilät puhaltamatta, kuten tavallista mutta kiitos onnitteluista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi märehditte kotona. Pullo kuohuvaa ja baariin. Voi yksinki juhlia kun ei vain istu peukalo röörissä
Ei ole ystäviä enkä juo tai käy baareissa. Ap
Kannattaisko jotain tehdä jos ei halua yksin olla.
Ei mitään tapahdu jos vain itsesäälissä surkuttelet.
Nyt elämään elämää.
Minulla on myös tänään syntymäpäivä, ja täytän soikeita, en pyöreitä :). En koskaan juhli mitenkään syntymäpäiviäni, eikä juhlimattomuus aiheuta minkäänlaista kärsimystä. Se on päivä päivien joukossa.
Synttärivieras kirjoitti:
Hei, sulle tuli hienoimmat yksinäisen synttäri-nyyttärit ja sait paljon uusia ystäviä tänä päivänä ja iltana! Voi kun voisikin noin ex-tempore tulla kanssasi juhlistamaan synttäreitä. Meitä olisi siellä MONTA!
Voi viddujen kevät sanonko mitä. Yksinäisenä ihmisenä en ikimaailmassa haluais juhliini ketään randomeja kuspäitä vaan oikeita ystäviä. Ymmärrän ap:ta niin hyvin. Yksinäisyys on tappavaa, mutta kaikesta huolimatta toivotan aloittajalle hyvät syntymäpäivät.
Onnittelut! Nykyään ei moni muutenkaan vietä 50-vuotispäiviään, vaikka olisikin perhettä tai ystäviä keitä kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi märehditte kotona. Pullo kuohuvaa ja baariin. Voi yksinki juhlia kun ei vain istu peukalo röörissä
Ei ole ystäviä enkä juo tai käy baareissa. Ap
Kannattaisko jotain tehdä jos ei halua yksin olla.
Ei mitään tapahdu jos vain itsesäälissä surkuttelet.
Nyt elämään elämää.
Olen tehnytkin ja yrittänyt saada ystäviä, mutta ei ne baarista löydy kun en ole bilehile. Haaveilen samanhenkisistä rauhallisista ystävistä ilman alkoholia. Ap
Mä vietin 50v. syntymäpäivääni siivoten. Pukeuduin reikäisiin kotivaatteisiin. En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviäni, en edes lapsena, vaikka salaa olen haaveillut isoista juhlista. Olen katkera. Syytän itseäni.
Onnittelut Ap! Olet nuori vielä! Palstalla on paljon ystävällistä Just Sulle synttäriorientoitunutta porukkaa, älä väheksy sitä, vaikkei me mitenkään näillä spekseillä sua voitukaan tulla juhlistamaan. Hengessä mukana! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä verran täytät?
30 vuotta.
Elämässäsi voin vielä tapahtua hyviä asioita. Toivotaan parasta. Muistan päivän, jolloin täytin 30. Avioliittoni oli karmeassa tilassa ja tuntui, että elämä oli pilalla. Mutta muutaman vuoden päästä tilanteeni muuttui paremmaksi.
Voi tapahtua tai sitten mikään ei muutu muuta kuin kurjemmaksi. Minäkin täytän tänään 32 vuotta mutta ei ole muuttunut mikään ja olen ap:n kanssa samassa tilanteessa. Surullista on.
Onnea sullekin (halaa), olet pari vuotta edellä! Näistä kukista riittää teille molemmille omat ja suklaat onkin tarkoitettu jaettavaksi koko porukan kesken! Ihana päästä näin yllättäin kaksille uusille synttäreille! Hyvä että on tuo kakku, kun tuli näin paljon porukkaa ja kaikki toi vähän jotain! Aah, joku on leipaissut ihan lämpimät voipullat, tuoksuu tänne asti! Oi, kuinka hienoa 🤗. Upeet synttärit saitte! Tupa on täynnä ihania, iloisia uusia ihmisiä. Voi että!
-Kapanteri.- kirjoitti:
Känsamme köyhtyessa ja samalla vähetessä yhä useampi juhlii yksin.
Kansamme köyhtyi v. 1944-1952 maksaessaan sotakorvauksia. Sittemmin on rikastuttu.
Jos viittasitkin henkiseen köyhyyteen niin PS perustettin 1995 ja sen kannatus on laskussa kroonisen pskanlänkyttämisenne takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä verran täytät?
30 vuotta.
Elämässäsi voin vielä tapahtua hyviä asioita. Toivotaan parasta. Muistan päivän, jolloin täytin 30. Avioliittoni oli karmeassa tilassa ja tuntui, että elämä oli pilalla. Mutta muutaman vuoden päästä tilanteeni muuttui paremmaksi.
Voi tapahtua tai sitten mikään ei muutu muuta kuin kurjemmaksi. Minäkin täytän tänään 32 vuotta mutta ei ole muuttunut mikään ja olen ap:n kanssa samassa tilanteessa. Surullista on.
Onnea sullekin (halaa), olet pari vuotta edellä! Näistä kukista riittää teille molemmille omat ja suklaat onkin tarkoitettu jaettavaksi koko porukan kesken! Ihana päästä näin yllättäin kaksille uusille synttäreille! Hyvä että on tuo kakku, kun tuli näin paljon porukkaa ja kaikki toi vähän jotain! Aah, joku on leipaissut ihan lämpimät voipullat, tuoksuu tänne asti! Oi, kuinka hienoa 🤗. Upeet synttärit saitte! Tupa on täynnä ihania, iloisia uusia ihmisiä. Voi että!
Ei kiitti. Häipyy ovesta äkkiä ulos tupakalle ja juoksee karkuun. Inhoan nyyttäreitä, pullaa ja muita herkkuja, mutta kaikista eniten vihaan kaltaisiasi tekopirteitä pirkkoja. Terv. 32v
Ei munkaan synttäreistä kukaan välitä, mutta onnekseni olen syntynyt heinäkuussa ja pyrin lähtemään silloin jollekin matkalle. Siellä ei tunnu niin pahalle, kuin jos olisin kotona yksin ja murheissani.
Vierailija kirjoitti:
Voi viddujen kevät sanonko mitä. Yksinäisenä ihmisenä en ikimaailmassa haluais juhliini ketään randomeja kuspäitä vaan oikeita ystäviä. Ymmärrän ap:ta niin hyvin. Yksinäisyys on tappavaa, mutta kaikesta huolimatta toivotan aloittajalle hyvät syntymäpäivät.
Sä et ehkä ole sisäistänyt kanssaihmisten ilahduttamista vielä, etkä ehkä tee sitä koskaan. Ainakaan niin kauan kuin pidät tuntemattomia kusipäinä. Mä en ainakaan ole mikään kusipää. Lausahduksesi kertoo enemmän sinusta kuin meistä, jotka olemme valmiit yksinäistä lohduttamaan ja ilahduttamaan.
Ehkäpä se ilahduttamishalu hiipuisi.. ja hiipuisihan se ilman muuta, jos vastaanotto olisi noin nihkeä. En mä sun synttäreillesi haluaisi tulla 😀.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan synttäreistä kukaan välitä, mutta onnekseni olen syntynyt heinäkuussa ja pyrin lähtemään silloin jollekin matkalle. Siellä ei tunnu niin pahalle, kuin jos olisin kotona yksin ja murheissani.
Olet tärkeä. <3 Ap
Elämä on mahdollisuuksia täynnä ap.
Olen itsekin yksinäinen silloin tällöin vaikka kavereita jo löytyykin. Aina näin ei ole ollut vaan olen kovan työn tehnyt löytääkseni ystäviä. Ole aktiivinen ja ota 30-vuotistavoitteeksi löytää vähintään yksi ystävä ennen kuin täytät 31 vuotta. Aloita uusi harrastus, niistä ystäviä löytää parhaiten.
Sydämelliset onnittelut sinulle ap! Olet ajatuksissani ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä verran täytät?
30 vuotta.
Ei kiitti. Häipyy ovesta äkkiä ulos tupakalle ja juoksee karkuun. Inhoan nyyttäreitä, pullaa ja muita herkkuja, mutta kaikista eniten vihaan kaltaisiasi tekopirteitä pirkkoja. Terv. 32v
No, tää "tekopirtee pirkko" ei ole mikään tekopirtee kuten ei kusipääkään. Olenpahan itse aikanani viettänyt kolmekymppiset ypöyksin juuri eronneena ja satojen kilometrien päässä omista läheisistä. Ei ollut kakkua, ei kynttilöitä, ei juhlamieltä eikä elämniloa. Toive kuolemasta oli. Tiedän mitä yksinäisyys on.
Tiedän myös ettei ole ihan ideaalielämää sekään, jos kyynisesti suhtautuu jo nuorella iällä kaikkeen vähänkään positiiviseen. Kuten toisten ihmisten innostukseen.
Palstan jokainen mamma täyttää pyöreitä joka aamu kun avaa silmänsä.
Olin yksin syntymäpäivänäni, vietin aurinkoisen päivän ja vieraakseni saapui yllättäen valkoinen kirjekyyhky. En unohda sitä koskaan.