Täytän tänään pyöreitä eikä ole ketään ketä kutsua juhlistamaan merkkipäivää
Minulla ei ole ainoatakaan ystävää, ei sukulaisia ei ketään olen aivan yksin. Ostin kakun ja kynttilät, mutta kakku on pöydällä edessäni koskemattomana ja kynttilät sytyttämättä ja taitaa mennä kaikki roskiin. Taidan tästä painua itkien nukkumaan pahan oloni pois.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kun täytin 40, heräsin vuosisadan krapulassa yksin. Kaveri oli käyttänyt minua illalla viihteellä. Menin vapisevana postilaatikolle ja ääliö exä joka lähti toisen matkaan ja kehui sitä, oli laittanut minulle hyvää syntymäpäivää kortin. Ikäkriisi, kauhea kankkunen ja exä josta et halunnut enää kuulla. Voiko parempaa syntymäpäivää ollakaan!? 😁
En ole bilehile enkä nauti alkoholia, en ole koskaan käynyt baarissa, mutta haluaisin juhlistaa syntymäpäiviä ystävän/ystävien seurassa esim. teekutsuin tai muulla rauhallisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea tilanne jos ei ole ystäviä eikä miestä kenen kanssa juhlistaa. Ei käy kateeksi. Onnea kuitenkin ap!
Tuo on ihan normaalia monille. Älä taivastele, se on loukkaavaa.
En tiedä ketään, joka olisi yhtä yksinäinen mitä ap kuvailee. Todella surullista! Siksi toivonkin että ap saisi samallaiset synttärit kuin monella somen perusteella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea tilanne jos ei ole ystäviä eikä miestä kenen kanssa juhlistaa. Ei käy kateeksi. Onnea kuitenkin ap!
En tiedä ketään, joka olisi yhtä yksinäinen mitä ap kuvailee. Todella surullista! Siksi toivonkin että ap saisi samallaiset synttärit kuin monella somen perusteella on.
Minä tunnen monia ykksinäisiä. Taitaa olla olosuteista jne kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen monia ykksinäisiä. Taitaa olla olosuteista jne kiinni.
Hups ilman silmälaseja ei saisi näppäillä.:)
Hyvää syntymäpäivää! ❤️ Muista toivoa, kun puhallat kynttilät 🙏
Lämpimät onnittelut 🧡💐
"Jotka tulevat suorinta tietä,
saapuvat tyhjin taskuin.
Jotka ovat kolunneet kaikki polut,
tulevat säihkyvin silmin,
polvet ruvella,
outoja hedelmiä hauraassa säkissään
Niin se ystäväni on, niin se on,
että eksymättä
et löydä perille"
-Tommy Tabermann
Mistä lähtien näitä 30 ja 40-päiviä on vietetty jonain erityisinä? Ennen oli se 50-synttärit ja ehkä 60- joita vietettiin.
Iällä ei ole merkitystä,
ellei satu olemaan juusto.
Onnen onnen omenoita,
menestyksen mansikoita,
hyvän tuulen pulvereita,
ilonpäivien ihmeitä noita
sulle tässä ojennan,
menestystä toivotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuommoiset ruuan haaskaajat. Murh.
En pidä herkuista ja olen synttäreinä ostanut pienen kakun siinä toivossa että saisin juhlia ystävän/ystävieni kanssa, mutta kun ei niitä ole minulle suotu.
Mitä ihmettä? Sinulla ei ole ystäviä, mutta silti ostat kakun ja toivot, että matkalla kakkukaupasta kotiin ystävystyisit vastaantulevien vieraiden ihmisten kanssa ja he tulisivat samaa matkaa kotiisi juhlimaan syntymäpäivääsi?
Voi itku kun täällä pystyisi lähettämään yksityisviestiä tai muuten vaihtamaan yhteystietoja. :( Minä tulisin mielelläni juhlistamaan joku päivä myöhässä synttäreitäsi, itselläkin pian yksinäiset 39v synttärit.
Olet kyllä suoraan sanottuna aika lapsellinen ollaksesi 3-kymppinen, mutta onnea nyt kuitenkin!
N57 kirjoitti:
Mistä lähtien näitä 30 ja 40-päiviä on vietetty jonain erityisinä? Ennen oli se 50-synttärit ja ehkä 60- joita vietettiin.
Jokainen syntymäpäivä iästä riippumatta on tärkeä. Kammoksun ihmisiä, jotka ajattelevat että vain kauniit ja komeat saavat juhlia syntymäpäiviä. Toinen yksinäinen täällä toivottaa ap:lle onnea.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Känsamme köyhtyessa ja samalla vähetessä yhä useampi juhlii yksin.
Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä suoraan sanottuna aika lapsellinen ollaksesi 3-kymppinen, mutta onnea nyt kuitenkin!
Mieti sanovasi tuo sama lapselle. Olen aivan varma ettei synttärisankarista tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuommoiset ruuan haaskaajat. Murh.
En pidä herkuista ja olen synttäreinä ostanut pienen kakun siinä toivossa että saisin juhlia ystävän/ystävieni kanssa, mutta kun ei niitä ole minulle suotu.
Mitä ihmettä? Sinulla ei ole ystäviä, mutta silti ostat kakun ja toivot, että matkalla kakkukaupasta kotiin ystävystyisit vastaantulevien vieraiden ihmisten kanssa ja he tulisivat samaa matkaa kotiisi juhlimaan syntymäpäivääsi?
Kirjoitin jo, ettei ystävät ole katosta tippuneet. Olen tehnyt kaikkeni, jotta saisin oikeita ystäviä, mutta ehkä et ymmärrä mitä tarkoitan.
Huomenna tämäkin päivä on eilinen.