Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään pyöreitä eikä ole ketään ketä kutsua juhlistamaan merkkipäivää

Vierailija
05.04.2022 |

Minulla ei ole ainoatakaan ystävää, ei sukulaisia ei ketään olen aivan yksin. Ostin kakun ja kynttilät, mutta kakku on pöydällä edessäni koskemattomana ja kynttilät sytyttämättä ja taitaa mennä kaikki roskiin. Taidan tästä painua itkien nukkumaan pahan oloni pois.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Vertaistukea myös: oli aikoinaan ankea 30-vuotispäivä, johon liittyi surua ja yksinäisyyttä. Toivottavasti sinulla on valoisa vuosikymmen edessä, sellainen, mitä et osaa vielä kuvitellakaan tämän hetken perusteella. <3

Vierailija
82/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa surullinen aloitus täynnä iloisia onnentoivotuksia. Onnea täältäkin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ap ❤️

Minun miehelläkin on tänään 30v syntymäpäivä. Jos yhtään lohduttaa niin nähtiin aamulla pikaisesti ennen kuin lähdin töihin. Mies on ollut illan töissä, joten se niistä juhlista.

Onnea miehellesi ja ap:lle. Minun edesmenneellä ystävälläni olisi myös tänään syntymäpäivä.

Vierailija
84/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan kaikki kylään ja tuodaan mukanamme raikkaita voileipiä 🤗

Vierailija
85/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tullaan kaikki kylään ja tuodaan mukanamme raikkaita voileipiä 🤗

Syö yksinäs paskat voileipäs painat varmaan +30 kiloo ylimääräistä. Apllahan oli jo kakku valmiina ei siihe mitää leipiä tarvita junttia syödä juhlissa leipää.

Vierailija
86/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea keväänlapsi 💛

onnee nyt vaikka oinas on paskin horoskooppimerkki!

Vierailija
87/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi märehditte kotona. Pullo kuohuvaa ja baariin. Voi yksinki juhlia kun ei vain istu peukalo röörissä

Vierailija
88/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi märehditte kotona. Pullo kuohuvaa ja baariin. Voi yksinki juhlia kun ei vain istu peukalo röörissä

Ei ole ystäviä enkä juo tai käy baareissa. Ap

Vierailija
89/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä verran täytät?

30 vuotta.

Elämässäsi voin vielä tapahtua hyviä asioita. Toivotaan parasta. Muistan päivän, jolloin täytin 30. Avioliittoni oli karmeassa tilassa ja tuntui, että elämä oli pilalla. Mutta muutaman vuoden päästä tilanteeni muuttui paremmaksi.

Vierailija
90/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ! 

Vierailija
91/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, anteeksi että tulen näin myöhään syntymäpäivillesi! Onneks olkoon ( halaa)!

En tienny mitä toisin ni ostin nää kukat ja ihanimman konvehtirasian, minkä löysin!

... mutt hitsi, täälhän onkin jo näin paljon porukkaa ( ksikki palstalla onnitelleet), eihän tää riitä mihinkään (nauraa)!

... Voi ku sulla on tääl kakut ja kynttilät ja kaikki.. wau! Ihanaa!

Moi vaan kaikille, mä oon... ( etsii itselleen istumapaikan esittelyn jälkeen). Nyt juhlitaan kolmekymppisiä! Jee!

Vierailija
92/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Älä heitä kakkua roskiin, mieti kuinka paljon olet tässä ketjussa saanut onnitteluja. Unohda negatiiviset kommentit.

Vierailija
93/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärivieras kirjoitti:

Hei, anteeksi että tulen näin myöhään syntymäpäivillesi! Onneks olkoon ( halaa)!

En tienny mitä toisin ni ostin nää kukat ja ihanimman konvehtirasian, minkä löysin!

... mutt hitsi, täälhän onkin jo näin paljon porukkaa ( ksikki palstalla onnitelleet), eihän tää riitä mihinkään (nauraa)!

... Voi ku sulla on tääl kakut ja kynttilät ja kaikki.. wau! Ihanaa!

Moi vaan kaikille, mä oon... ( etsii itselleen istumapaikan esittelyn jälkeen). Nyt juhlitaan kolmekymppisiä! Jee!

Mahtava tsemppiviesti! 

Minulla on myös mukana kukkia ja kortti. 

"Onpa hieno kakku, puhalsitko jo kynttilät?"

Otetaanko kakusta pala ja juhlistetaan synttäreitä!

Vierailija
94/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ilomielin tullut jos olisin tiennyt.

Paljon Onnea ja Hyvää Syntymäpäivää!

Vierailija
95/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä verran täytät?

30 vuotta.

Elämässäsi voin vielä tapahtua hyviä asioita. Toivotaan parasta. Muistan päivän, jolloin täytin 30. Avioliittoni oli karmeassa tilassa ja tuntui, että elämä oli pilalla. Mutta muutaman vuoden päästä tilanteeni muuttui paremmaksi.

Voi tapahtua tai sitten mikään ei muutu muuta kuin kurjemmaksi. Minäkin täytän tänään 32 vuotta mutta ei ole muuttunut mikään ja olen ap:n kanssa samassa tilanteessa. Surullista on.

Vierailija
96/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, täällä on jo kakku, ja voileipiä.  Minäpä tuon tortilla sipsejä ja simaa.

Kakku meni syömättä roskiin ja avaamattomat kynttilät annan eteenpäin. Kiitos kuitenkin. Ap

Vierailija
97/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! Elämä on ihmeitä täynnä ja monenlaista kaunista voi vielä tapahtua!

Vierailija
98/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon ap ❤️

Minun miehelläkin on tänään 30v syntymäpäivä. Jos yhtään lohduttaa niin nähtiin aamulla pikaisesti ennen kuin lähdin töihin. Mies on ollut illan töissä, joten se niistä juhlista.

Miten kestät ukkoos? Ihan kauhea olla yhdes oinaan kans ihan hirvee merkki. Ei ne mitää juhlii tarvii ku riitelevät ittensä kaa. Muahahaha.

Vierailija
99/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja hurjan paljon onnea ap! Olet ansainnut kakkusi ja muista toivoa puhaltaessasi kynttilät🥳

Vierailija
100/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä murehdi. Minun täyttäessä pyöreitä ne ihmiset, joille itse olen ostanut satojen eurojen lahjoja vastaavina päivinään eivät muistaneet minua millään tavalla vaikka ovat lähisukulaisia.

Ehkä eivät ilenneet ostaa mitään halpaa lahjaa ja satojen eurojen lahjaan ei ollut varaa.

Itselleni ainakin aiheuttaisi valtavat paineet, jos saisin satojen eurojen lahjan. Todennäköisesti ignooraisin lahjan antajan merkkipäivät.

No joo tiedän heidän varallisuusasteensa ja tulotasonsa. He ovat varsin varakkaita sisaruksiani. Aina ovat pyytämässä apua remontteihinsa ja mökkijuttuihinsa. Enää ei tarvitse pyytää. Tiedän, että palkkani on kovempi mutta pääomasta heillä ei ole pulaa. Ettäs kehtaavat kun olen aina ollut auttamassa ja ostanut heidän lapsilleen isot lahjat aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän