Täytän tänään pyöreitä eikä ole ketään ketä kutsua juhlistamaan merkkipäivää
Minulla ei ole ainoatakaan ystävää, ei sukulaisia ei ketään olen aivan yksin. Ostin kakun ja kynttilät, mutta kakku on pöydällä edessäni koskemattomana ja kynttilät sytyttämättä ja taitaa mennä kaikki roskiin. Taidan tästä painua itkien nukkumaan pahan oloni pois.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi. Minun täyttäessä pyöreitä ne ihmiset, joille itse olen ostanut satojen eurojen lahjoja vastaavina päivinään eivät muistaneet minua millään tavalla vaikka ovat lähisukulaisia.
Ehkä eivät ilenneet ostaa mitään halpaa lahjaa ja satojen eurojen lahjaan ei ollut varaa.
Itselleni ainakin aiheuttaisi valtavat paineet, jos saisin satojen eurojen lahjan. Todennäköisesti ignooraisin lahjan antajan merkkipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea tilanne jos ei ole ystäviä eikä miestä kenen kanssa juhlistaa. Ei käy kateeksi. Onnea kuitenkin ap!
Tuo on ihan normaalia monille. Älä taivastele, se on loukkaavaa.
En tiedä ketään, joka olisi yhtä yksinäinen mitä ap kuvailee. Todella surullista! Siksi toivonkin että ap saisi samallaiset synttärit kuin monella somen perusteella on.
:D Wtf, ehkä typerin kommentti ikinä.
Onnittelut synttärien johdosta sulle ap
No niin, täällä on jo kakku, ja voileipiä. Minäpä tuon tortilla sipsejä ja simaa.
Onneksi olkoon ap ❤️
Minun miehelläkin on tänään 30v syntymäpäivä. Jos yhtään lohduttaa niin nähtiin aamulla pikaisesti ennen kuin lähdin töihin. Mies on ollut illan töissä, joten se niistä juhlista.
Tuli mieleen tästä Muumien juhannusjakso, jossa juhlittiin yksinäisen synttäreitä. Surullinen on fiilis, mutta se menee pian ohi. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauhea tilanne jos ei ole ystäviä eikä miestä kenen kanssa juhlistaa. Ei käy kateeksi. Onnea kuitenkin ap!
En tiedä ketään, joka olisi yhtä yksinäinen mitä ap kuvailee. Todella surullista! Siksi toivonkin että ap saisi samallaiset synttärit kuin monella somen perusteella on.
:D Wtf, ehkä typerin kommentti ikinä.
Onnittelut synttärien johdosta sulle ap<3
Typerin? Kerroin vain oman näkemykseni. Moni julkaisee somessa mahtavia kuvia synttäreistä. Eikö ap:kin voisi saada sellaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Loukkaavia tuollaiset ilkeät kommentit. Ap
Täytin hiljattain 70 ja aina ollut sama tilanne. Lahjoja en edes halua mutta...
Äsh keität kupin teetä, syöt palan kakkua ja onnittelet itseäsi. Minäkin olen usein yksinäinen, vaikka parisuhteessa. Haluaisin naisystäviä, mutta aikuisella iällä vaikea löytää. Hyvää syntymäpäivää juuri sinulle, olet varmasti kakkusi ansainnut🥰
Voi älä murehdi tuollaista. Itse kun en ole tykännyt juhlia koskaan omia merkkipäiviä, enkä halua että kukaan muukaan muistuttaa niistä.
Elämässä on muutakin josta voi olla kiitollinen.
En ole yksinäinen, on oma perhe, sukulaisia ja ystäviä mutta juhlin aina yksin. Yksin juhliminen tarkoittaa sitä, että syntymäpäivänä teen mitä tahdon ihan koko päivän ja syntympäivän kunniaksi ostan itselleni mitä tahdon. Se on minun päiväni jolloin minä huolehdin ja hoivaan itseäni ihan itsekseni.
ps. 30v on vielä nuori, sun elämä voi muuttua vielä vaikka 5 vuoden päästä sellaiseksi ettet saa hetken rauhaa, joten nauti myös hiljaisuudesta ja omasta parhaasta seurastasi.
Lämmin halaus ja onnittelut täältä ap ❤️
Hei onnea AP! 😍
Mullakin on synttäri tänään ja olen yksin kotona sairaana, eli ei ole juhlia. Ei ollut mullakaan sun iässä oikein kavereita, myöhemmin niitä on pikkuhiljaa sitten löytynyt.
Toivotan sullekin parempaa tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää !
Hyvää hääpäivää!
Sama varmaan itselläni edessä syksyllä. Tulee 40v mittariin. Olen kyllä todellakin yrittänyt löytää ystäviä. Ihmiset pitävät mua sosiaalisena, fiksuna ja sydämellisenä. Mulla on ystäviä, mutta lähinnä kirjoitellaan whatsapissa. Kenelläkään ei ole muka aikaa tavata tai edes soitella koska ruuhkavuodet. Tinderistä kyllä löydän miehiä, mutta nehän haluavat seksiä ja parisuhdetta. Ihan vaan ystävää kaipaisin. Taitaa olla liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät onnittelut syntymäpäivänäsi, AP! 🌹🌹🌹 Tuokoon tämä vuosi sinulle sitä mitä toivot ja tarvitset, ja uskoa ja rohkeutta uusiin juttuihin.♥️
Itse olin nuorena yksinäinen. Yritin karaista ja rohkaista itseäni seuraavalla motolla: "Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Jos ei mitään uskalla, ei mitään voita". Pienin askelin hain omia juttujani. Menin kuoroon, ja sieltä sain yhteisön ja ystäviä. Mikä olisi sinun juttusi?
Jaa, mä olen käynyt kaikenlaisilla kursseilla tenniksestä espanjaan. Eipä ole yhteisöä löytynyt. Tinderistä kyllä löytyy miehiä, jotka haluaisivat parisuhteeseen. Jostain syystä harva nainen pitää musta vapaa-ajalla. Töissä tulen kyllä hyvin toimeen kaikkien kanssa. Ja miehet sitten haluavat vähintäänkin seksiä, mieluummin vieläpä parisuhteen. Niin, mikähän se mun juttuni olisi?
Mä tuon raikkaat voileivät.