Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törppö työkaveri katsoi päästä varpaisiin ja kummasteli miten joku voi olla noin

Vierailija
05.04.2022 |

hirviömäisen pitkä. Itsehän on petite-nainen ja jokamiehen unelma. Ei työskennellä malleina, joten en tiedä miten ulkonäköni arvostelu liittyi mihinkään. Ei uskoisi, että hänenkään tarvitsee omaa asemaansa pönkittää. Miehet eivät katso edes minuun päin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ilmeisesti halunnut sanoa muutakin ilmeestä päätellen, mutta tajusi sentään siinä vaiheessa olla sanomatta mitään enempää. Jalkojani katsoi, ilmeisesti nekin hirviömäiset.

Ap

Vierailija
2/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Mitä vastasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit taputtanut Benny Hill -tyyliin päälaelle ja laulanut samalla sitä "Yaketi Sax" -tunnaria.

Vierailija
4/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Mitä vastasit?

Mitä tuohon nyt sanoa? Sanoin jotain, että niin kunpa olisin lyhyempi. Oikeassahan hän oli ja kyllähän minä sen tiedän, että ulkonäössäni olisi paljon parantamisen varaa. En nyt pituudelleni voi kuitenkaan mitään tehdä. 

Ap

Vierailija
5/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että työkaverisi ei ole kovin fiksu, kokee tarvetta päteä ulkonäöllään.

Itse kokisin houkutusta silmäillä häntä takaisin ja ihmetellä, miten joku voi olla noin hirviömäisen tyhmä ja epäkohtelias.

Vierailija
6/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasiallista ja sopimatonta käytöstä, ehkä jopa häirintää. Hommaa tällä hänelle potkut ja tilalle fiksumpi.

Vierailija
7/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on taas ihmetelty että kuinka sä voit olla noin lyhyt!

Mitäpä siihen osaa vastata?

153cm

Vierailija
8/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla liskonkatse ja toteat, että jokaista paatintappia kohti jonkun on oltava pitkä, jotta keskiarvo säilyy.

Vierailija
9/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi ok kenenkään arvostella työkavereiden tai peräti asiakkaiden ulkonäköä tai -muotoa?

Vierailija
10/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

153cm

Sain täydelliset geenit? Voitin geenilotossa? Huolehdin linjoistani jo varhaisessa vaiheessa? En itsekään tiedä miten voin olla niin täydellinen ja kaunis?

Ap

Vierailija
11/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

153cm

Mulle myös jatkuvasti kommentoidaan kuinka lyhyt olen. No monesti se sentään naamioidaan joksikin muka söpöksi jutuksi… Henkilökohtaisesti en yleensä ole ottanut nokkiini, mutta joku muu voisi.

Kerran koulun terveydenhoitaja kyllä kommentoi ”kivasti” tyyliin: oot 153cm pitkä mut mä pyöristän sen 154 senttiin, kun se on parempi. Anteeksi mitä. Millä tapaa se minun pituus oli huono ja kuinka se numeron vääristäminen auttoi mitään? Kiitos vaan kovasti. Olin kyllä ihan tyytyväinen pituuteeni.

Ihan typerää kommentoida ketään ikävästi olipa sitten lyhyt tai pitkä tai jotain siltä väliltä. Onkohan ketään ikinä muuten kommentoitu ”oletpas keskimittainen” tms.

Vierailija
12/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on työpaikallakin asiatonta käytöstä, josta voit ilmoittaa työsuojeluvaltuutetulle joka sinunkin työpaikaltasi löytynee . Jos vielä aukoo päätään niin laita ylös mitä sanoi ja klonaika. Voit kiusaajallesi myös kertoa, että laitat myistiin kaikki hänen epäasialliset ulosantinsa..älä kuitenkaan ala nälvimään takaisin vaan poistu tilanteesta sanomatta mitn.

Itse kuuntelin aikani tällaista omalla työpaikallani. Sitten eräs päivä kerroin tälle muka vitsikkäälle, että nyt jos tuo asiaton käytöksesi ei lopu niin kerron työsuojeluvaltuutetulle. Siihen loppui ja tuli pyytämään peräti anteeksi. Toinen vanhempi mies oli aina veetuilemassa kaksin kun olimme. Otin puhelimeni AINA ja laitoin sen hänen ja minun väliini keskustellessamme. Pelästyi, että nauhoitan. Siihen loppui se veetuilu. Kaikki nämä kiusaajat olivat miehiä ja älyllisesti sanotaan..tyhmiä

Eli pitäkää puolenne tai saatte koko ajan epäasiallista kiusaamista osaksenne.

Eli olkaa tarkkoja miten annatte teitä kohdeltavan.

Tunteeko kukaan enää sanaa henkilökohtaiset rajat. Niiden yli ei mennä työpaikallakaan.

Vierailija
13/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviömäisen pitkä? Olipa typerä kommentti häneltä. 

Pitkät naiset ovat tyylikkäitä.

N  158 cm

Vierailija
14/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pitkiä naisia haukkuva ääliö teki ketjun.

N178 ja ylpeä

Vierailija
15/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku pitkiä naisia haukkuva ääliö teki ketjun.

N178 ja ylpeä

Perustuu tositapahtumiin.

Ap

Vierailija
16/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus omalle esihenkilölle asiattomasta käytöksestä. Tarvittaessa työsuojelu.

Vierailija
17/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt siltä että miten joku voi olla noin hobbitimaisen lyhyt.

Vierailija
18/18 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme