Mia, 27, painaa 326 kiloa eikä pysty nousemaan sängystä eikä hengittämään ilman happiviiksiä. Miksi hänelle kuitenkin kannetaan ruokaa... 😱
...sinne sänkyyn??
Jättimäisiä pizzoja, ranskalaisia perunoita, friteerattua kanaa, majoneesia ja kaikki tämä huuhdotaan alas tosi makealla sokerisella jenkkilimulla. Vaikeasti hengittävä Mia latelee sängystä mitä lisätään annokseen ja miten mikäkin pitää olla paistettuna ja mikä makusiirappi lisätään limuun. Sitten hän kyselee vähän väliä milloin ruoka on tulossa ja onhan se tulossa ja milloin se tulee ja tuliko se jo?? Valittaa nälkää.
Mistähän jenkeissä riittää rahaa, että ihminen syö monta kertaa päivässä tilausruokaa? Ja miksi yleensäkään jollakin on moraalia viedä se jo muutenkin hengenvaarallisen lihavalle??
Milloin tämä ilmiö tulee Suomeenkin?
Kommentit (34)
Onko parisuhteessa? Kumppani on ns. feeder, saa kiksinsä siitä, että saa syöttää toista.
Ite veisin lihavalle vain kasviksia, vaikka kuinka kiukuttelisi ja huutaisi roskaruuan perään
Hänellä on oikeus syödä ihan sitä ruokaa mitä hän itse haluaa
Monet noista hengenvaarallisesti lihavista ovat erittäin manipuloivia ja käyttävät henkistä väkivaltaa lähipiiriinsä. Ruokaa kantavat todennäköisesti vain toivovat lihavan kuolemaa jotta pääsisivät irti tilanteesta ja voisivat elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko parisuhteessa? Kumppani on ns. feeder, saa kiksinsä siitä, että saa syöttää toista.
Moni näiten kummpaneista tykkää, kun toinen on heikommassa asemassa ja tarvitsee apua
Vierailija kirjoitti:
Juu. On hallinnan muoto. Nainen lihotetaan niin lihavaksi, että nainen on täysin miehen armoilla, koska ei pääse poistumaan pois kotoaan. Tuosta lopulta on kyse.
Siellä on useissa osavaltioissa sosiaaliturva joka ylittää somalaisen turvan. Lisäksi ylilihavuus on sairaseläkkeen peruste. Olet työkyvytön ylipainon vuoksi - sairaseläkkeelle ja osalle noiden lihavien puolisoista se on kannuste pitääkin se poliso liikalihavana -toisin sanoen kantaa ruokaa sille sänkyyn
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että siellä ruoka paljon halvempaa kuin täällä
Halvempaa, mutta ei niin halpaa että voisi ymmärtää miten on varaa syödä niin paljon, jos ei edes töissä käy. Aina kun puhutaan USA:n heikosta sosiaaliturvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On hallinnan muoto. Nainen lihotetaan niin lihavaksi, että nainen on täysin miehen armoilla, koska ei pääse poistumaan pois kotoaan. Tuosta lopulta on kyse.
Kyllä. Pitäisikö tuollaisen perversion omaavalle saada sateenkaarilippuun myös oman värinen raita
Vierailija kirjoitti:
Ite veisin lihavalle vain kasviksia, vaikka kuinka kiukuttelisi ja huutaisi roskaruuan perään
Miksi vain kasviksia? Etkö halua hänen tervehtyvän?
Ei kasviksia syömällä laihdu, vaan on jatkuvassa nälässä.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ja jos haluaa itse muuta, saa mennä keittiöön sen itse valmistamaan. Tai jos tilaa kotiin toimituksena, niin saa hakea itse ruoan ovelta.
Vierailija kirjoitti:
On. Tai siis viimekädessä oikeus hakea jääkaapiltaan sitä mitä haluaa ellei toisten tuoman laatu miellytä liian terveellisenä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hintaeroa ei enää ole. Siellä on suurin piirtein samanhintaista kuin meillä
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama juopon kanssa. Minä rahtasin viinaa kun ei itse kyennyt hakemaan. Rankutti niin kauan että menin ostamaan sitä saatanan viinaa.
Jenkkilässä sairas feeder ilmiö, rantautumassa suomeenkin valitettavasti. Eli tää syötettävä omaa jotain masokistisia piirteitä joita ei hoida ja on riippuvainen feederistä eli syöttäjästä. Syöttäjä on tietysti sairaudentunnoton henkilö itse joka ei näe mitään väärää siinä, että lihottaa toista tahallaan, se sairaus voi olla niin paha oikeasti, että on ollut tapauksia jossa feeder syöttää jopa sulaa rasvaa letkulla noille 300-500 kiloa painaville ihmisille ja sanoo, että talosta voidaan tehdä hänen mittoihinsa sopiva. Katsoin aiheesta dokumentit, siinä siis feeder mies suunniteli omakotitalon siten, että voisi lihottaa vaimoaan tuollaiseksi 300 kiloiseksi henkilöksi, joka istuu pyörätuolissa eikä voi itse liikkua. Sitten hän jakoi kuvia tuosta vaimosta toisille feedereille joilla oli sama fetissi. Kumma ettei tuollaiseen ole puututtu ankarammin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi oikeasti hankala tilanne käytännössä. Toisaalta pitäisin vääränä epäterveellisen ja liiallisen ruoan kantamista hänelle, koska sillä tavoin mahdollistaisin hänen hitaan itsemurhansa. Toisaalta olisi vaikeaa ja epämiellyttävää asettua toisen aikuisen ihmisen "holhoojaksi" ja tehdä päivittäin päätökset hänen puolestaan, hänen tahtonsa vastaisesti.
En kadehdi näiden ihmisten omaisia.
Osassa tapauksista on vielä sairasta läheisriippuvuuden dynamiikkaa taustalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa vaiheessa ole. Henkisesti sairasta ei tarvitse totella.